וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית-על בנעלי בית: ג'יזל מספקת הצצה לחייה בסדרת צילומים אינטימית

5.2.2018 / 8:57

על מעלליו של בעלה, כוכב הפוטבול טום בריידי, במשחק הסופרבול שהתקיים הלילה - תוכלו להתעדכן אצל החברים מוואלה! ספורט. אותנו מעניינת הטופמודל הברזילאית, שמעטרת את השער החדש של ווג איטליה בתמונות שצולמו בביתה הפרטי שבבוסטון - כשהיא לבושה בפיג'מה ונקייה מאיפור

בגיל 37 חוגגת ג'יזל בונדשן את השער ה-1,000 שלה, והפעם במסגרת גיליון פברואר של מגזין ווג איטליה. דוגמנית-העל הברזילאית מארחת את הצלם ג'יימי הוקסוורת' בביתה הפרטי שבבוסטון, לסדרת הצילומים האינטימית ביותר בה כיכבה אי פעם, המוצגת תחת הכותרת "יום ראשון עם ג'יזל".

בתמונות היא מספקת הצצה לחיי היומיום שלה, כשהיא טבעית ונינוחה, לבושה בפיג'מה ונעלי בית, בשיער נטול פנפונים ועור נקי מאיפור. לצדה תוכלו לראות גם את בעלה טום בריידי, שחקו הפוטבול של קבוצת ניו אינגלנד פטריוטס, את שלושת ילדיה ואת הכלב שלה.

אמנם ברוב התמונות, שחלקן צולמו בצבע וחלקן בשחור-לבן, מעדיפה ג'יזל להציג את הגרסה הטרנינגית האפרורית של עצמה, אך בצילום שנעשה במטבח היא לבושה בעליונית שזוהתה מקולקציית אביב 2018 של גוצ'י. ניתן להבחין כי הצלם יישר קו עם הקונספט והאווירה הביתית הרגועה, והקפיד על שימוש באור טבעי בלבד. על פי המובטח במגזין, התמונות עצמן לא עברו ריטושים או תיקונים כלשהם ונצמדו למקור.

עוד באותו נושא

נקודת רתיחה: מגזין ווג ברזיל חוגג 20 שנה לקריירה של ג'יזל

לכתבה המלאה

לראשונה מאז 2002, אז החל מגזין פורבס לפרסם מדי שנה את רשימת הדוגמניות המרוויחות ביותר בתעשייה האופנה העולמית, בשנה האחרונה היה שינוי דרמטי בצמרת - כשג'יזל פינתה את המקום הראשון, בו היא כיכבה במשך שנים ברציפות, לטובת קנדל ג'נר. הפעם, לאחר שנה שקטה יחסית, היא מוקמה במקום השני שגם הוא מכובד ביותר - בזכות 17.5 מיליון דולר הכנסות שהיו לה ב-2017. אולי הפעם היא לא תתלונן על ניפוח ההכנסות מטעם המגזין - שהוביל לטענתה בעבר לתשומת לב יתרה ולבדיקות קפדניות של ה-IRS (מס ההכנסה האמריקאי). צפו בתמונות החדשות מתוך ווג איטליה.

ג'יזל בונדשן בגיליון פברואר של ווג איטליה - צילומים אינטימיים בביתה. ג'יימי הוקסוורת', סריקה, אתר רשמי
נינוחה ושובבה. מתוך סדרת הצילומים "יום ראשון עם ג'יזל"/אתר רשמי, ג'יימי הוקסוורת', סריקה
ג'יזל בונדשן בגיליון פברואר של ווג איטליה - צילומים אינטימיים בביתה. ג'יימי הוקסוורת', סריקה, אתר רשמי
חוגגת מעל 1,000 שערי מגזינים/אתר רשמי, ג'יימי הוקסוורת', סריקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully