וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטי ברינקלי חושפת: כך טראמפ ניסה לפתות אותי באופן לא הולם כשהיה נשוי

8.2.2018 / 11:21

"אני הפסקתי להיות דיסקרטית", מכריזה דוגמנית-העל האמריקאית בת ה-64, ומספרת בראיון כיצד נשיא ארה"ב המכהן פלירטט איתה במהלך חופשת סקי בשנות השמונים, למרות שידע שהיא במערכת ביחסים, ולמרות שהוא עצמו היה נשוי באותה העת לאיוונה טראמפ

כריסטי ברינקלי. GettyImages
"ידעתי שהוא נשוי, ושבכל זאת הוא מבקש ממני לעלות איתו על המטוס הפרטי". כריסטי ברינקלי/GettyImages

לרשימת הנשים המפורסמות שהעידו כי נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ניסה לפתות אותן באופן לא הולם, מצטרפת כעת אישה נוספת - דוגמנית-העל לשעבר כריסטי ברינקלי. הדוגמנית האמריקאית בת ה-64 סיפרה בראיון למגזין PORTER שהתקרית עם טראמפ התרחשה למרות שידע כי היא נמצאת במערכת ביחסים, ולמרות שהוא עצמו היה נשוי באותה העת.

לדבריה, המקרה אירע באמצע שנות השמונים, כשהיא וטראמפ תכננו, כל אחד בנפרד, להגיע לאחד מהריזורטים הלוהטים של אותה התקופה - אתר הסקי אספן שבקולורדו. כשנודע לטראמפ שברינקלי נמצאת בדרכה אל המקום, הוא הרים טלפון לחדר במלון פלאזה בניו יורק, בו היא התארחה, והציע לה להצטרף אליו לטיסה לקולורדו במטוס הפרטי שלו. ברינקלי הייתה באותה העת ביחסים מתוקשרים עם המוזיקאי בילי ג'ואל, ולשניים אף נולדה בת.

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ במהלך נאום מצב האומה, ינואר 2018. רויטרס
"היי זה דונלד. שמעתי שאת נוסעת מחר לאספן". הנשיא טראמפ/רויטרס

"הטלפון צלצל, ועל הקו היה גבר שאמר 'היי זה דונלד. שמעתי שאת נוסעת מחר לאספן. גם אני. אני רוצה לתת לך טרמפ במטוס הפרטי שלי'", היא מספרת ומוסיפה כי לא ידוע לה כיצד נודע לטראמפ על תכניותיה. "עניתי לו 'תודה, אבל כבר סגרתי את הטיסות שלי', והוא ענה 'אז בטלי אותן!'. אמרתי לו 'לא, תודה, אני הולכת עם חברים'", סיפרה ברינקלי.

טראמפ, כידוע, היה נשוי במהלך שנות השמונים לאשתו הראשונה איוונה טראמפ. "ידעתי שהוא נשוי, ושבכל זאת הוא מבקש ממני לעלות איתו על המטוס הפרטי. הוא היה מאוד פלרטטני בנוגע לזה", הוסיפה.

"אני הפסקתי להיות דיסקרטית", הסבירה את ההחלטה לספר על המקרה, ואף חשפה כי הזדמן לה בעבר לשהות בארוחת ערב שאירח טראמפ בביתו - ותארה בבוז את עיצוב הפנים הראוותני.

עוד באותו נושא

בגיל 63, כריסטי ברינקלי מככבת בביקיני במגזין ספורטס אילוסטרייטד

לכתבה המלאה
כריסטי ברינקלי. GettyImages
מה שקורה בקולורדו יוצא אחרי 30 שנה בפרינט/GettyImages

העדות של ברינקלי מצטרפת לרשימה של מעל 20 נשים שהעידו כי דונלד טראמפ הציע להן הצעות מגונות או לא הולמות. הוא הכחיש את כל ההאשמות, ובבית הלבן מסרו כי מדובר בשקרים. גם סלמה הייק וברוק שילדס טענו כי טראמפ ניסה לחזר אחריהן והתחיל איתן למרות שהיו במערכות יחסים. מה שלא הצליח לטראמפ איתן, כן הצליח לו בהמשך, באספן, שם התחיל הרומן שלו עם מרלה מייפלס. הרומן הזה הביא לסיום נישואיו לאיוונה, ולמשך זמן קצר במהלך שנות התשעים היתה מייפלס גברת טראמפ השנייה.

איוונה זלניקובה, אשתו לשעבר של דונלד טראמפ, אוקטובר 2015. AP
תגובתה של איוונה טרם התקבלה/AP

במשך כ-25 שנים כיכבה ברינקלי על כ-500 שערים של מגזיני אופנה נחשבים, ביניהם ווג, גלאמור, הארפר'ס בזאר, וקוסמופוליטן. לפני שנה בדיוק, בגיל 63, חזרת דוגמנית-העל בדימוס אחרי כמעט 40 שנה אל גיליון בגדי הים החגיגי של ספורטס אילוסטרייטד, שם היא הצטלמה בביקיני והציגה גוף מעורר קנאה. "בהתחלה אמרתי לעצמי 'בגילי? אין מצב'. כשהייתי בת 30 חשבתי שזו תהיה הפעם האחרונה שבה אני עושה פוזות למצלמה בביקיני", סיפרה בראיון.

בין 1975 ל-2004 ברינקלי הופיעה בגיליון בגדי הים המפורסם שמונה פעמים, מתוכן קבעה שיא של שלוש פעמים ברציפות על השער בשנים 1979-1981. "זו סגירת מעגל עבורי", היא אמרה בדמעות בראיון על סט הצילומים.

כריסטי ברינקלי באירוע 50 שנה לגיליון בגדי הים של מגזין ספורטס אילוסטרייטד, ניו יורק, פברואר 2014. GettyImages
העדות של ברינקלי מצטרפת לרשימה של מעל 20 נשים שהעידו כי טראמפ הציע להן הצעות מגונות או לא הולמות/GettyImages
כריסטי ברינקלי. splash
הדבר הכי מעניין: איך היא נראית ככה בגילה?/splash
כריסטי ברינקלי על השטיח האדום בשנת 2013. GettyImages
במשך כ-25 שנים כיכבה על כ-500 שערים של מגזיני אופנה נחשבים/GettyImages
כריסטי ברינקלי בבגד ים בגיל 63 בצילום למגזין סושיאל לייף. סריקה מגזין סושיאל לייף / אינסטגרם, אתר רשמי
בבגד ים בגיל 63 על שער מגזין סושיאל לייף/אתר רשמי, סריקה מגזין סושיאל לייף / אינסטגרם
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבוטוקס הוא חבר. כריסטי ברינקלי חיה את החיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully