וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חידושים בתחום הוודג' הוצגו בפריז

תעשיית הרפואה האסתטית התכנסה - איך לא - בעיר היפה בעולם, כדי לחזות בכל החידושים והטרנדים שאמורים לעזור לנו להמשיך ולהדוף את פגעי הזמן. כל מה שצריך לדעת על החומצה ההיאלורונית החדשה והמסקרנת

אישה צעירה מסתכלת במראה ובוחנת את הקמטים שלה. ShutterStock
יום אחד אתם מוצאים את עצמכם מול המראה, מבצעים תנועת מתיחה קלה כלפי מעלה/ShutterStock

זה לא קורה בבת אחת, אלא בהדרגה. אי אפשר בדיוק לשים את האצבע על היום או אפילו על החודש שבו זה התחיל, אבל יום אחד את או אתה מוצאים את עצמכם מול המראה, אצבע על כל רקה ואגודל על שני צדי הלסת, מבצעים תנועת מתיחה קלה כלפי מעלה. כן, ככה יותר טוב, יותר מוכר. כך זה היה נראה פעם, ככה אתם זוכרים את עצמכם. איש אינו חסין מפני הזמן, אם כי אחדים מאיתנו ברי מזל יותר מאחרים באופן שבו פגעיו ניכרים בנו.

גנטיקה, תזונה, אורח חיים - לכולם קשר הדוק לאופן שבו אנחנו מתבגרים ומזדקנים, ולא על כולם אנחנו יכולים לשלוט. עם זאת, זה כבר ממש לא סוד ולא חדש שיש אפיקים אחרים שבהם יש לנו אפשרות לקחת יותר שליטה על המראה החיצוני שלנו. טיפולי אנטי אייג'ינג הם שם כולל לסקאלה רחבה מאוד של אמצעים להלחם בפגעי הזמן והגיל, כאשר בקצה אחד שלה נמצאים הקרמים והקוסמטיקה השטחית, ובקצה השני שלה הניתוחים הפלסטיים.

חומצה היאלרונית רבנס. פרומדיקס,
שפתיים לפני הזרקת חומצה היאלורונית/פרומדיקס
חומצה היאלרונית רבנס. פרומדיקס,
שפתיים לאחר הזרקת חומר מילוי של רבנס/פרומדיקס

איפשהו באמצע נמצאים הטיפולים שכוללים הזרקות של חומרי מילוי, בוטוקס, פילינגים עמוקים ועוד. כולם נראו לנו עד לפני כמה שנים קיצוניים, יקרים, בלתי נגישים. אך הפכו בעיקר בשנתיים-שלוש האחרונות לנוהג מקובל ונפוץ הרבה יותר. באים לרופא, מזריקים, יוצאים אחרי רבע שעה עם קצת פחות קמטים, קצת יותר לחיים.

בתחילת החודש נערך בפריז כנס IMCAS - לחידושים בתחום הרפואה האסתטית. רופאי עור, כירורגים פלסטיים, חברות מובילות לייצור חומרי מילוי וטכנולוגיה רפואית, בעלי מכוני יופי ושאר בעלי עניין מכל העולם התקבצו בעיר היפה בעולם כמתבקש, כדי לצפות וללמוד על החידושים, הטרנדים והטכניקות שאנחנו נראה בשנים הקרובות על הפרצופים היפים המוכרים בעולם (רובם ודאי יכחישו שעשו משהו) וגם על פרצופים מוכרים פחות כי כאמור, הפרוצדורות הללו כבר מזמן אינן נחלתה של הוליווד בלבד.

תחום ההזרקות נחלק לשתי קטגוריות עיקריות: בוטוקס - שמשתק את השרירים בפנים באופן מקומי ולזמן מוגבל ובכך מונע תנועות פנים חוזרות שגורמות לקמטים (למשל בין הגבות, קמטי דאגה במצח וכו'), וחומרי מילוי - הנפוץ והפופולרי ביותר מבין חומרי המילוי הוא החומצה ההיאלורונית (HA), חומצת סוכר שמצויה בגופנו באופן טבעי ומסייעת לעור להשאר מוזן בלחות משום שיש לה יכולת מצויינת לספוח מים. ספיחת המים מייצרת נפח וגמישות בעור ומחזירה לו את המראה הצעיר, התפוח, הקורן והגמיש.

חומצה היאלרונית רבנס. פרומדיקס,
מילוי קמטי 'מריונטה' עם חומצה היאלורונית של רבנס - לפני/פרומדיקס
חומצה היאלרונית רבנס. פרומדיקס,
מילוי קמטי 'מריונטה' עם חומצה היאלורונית של רבנס - אחרי/פרומדיקס

בשוק קיימות מגוון אופציות של חומצה היאלורונית למילוי, אולם בכל העולם ישנן 3 יצרניות בלבד שזכו לאישור המחמיר של ה-FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקני). אחת מהן היא סדרת Revanesse שהושקה באירוע חגיגי במהלך כנס IMCAS בפריז, שנערך על ידי חברת פרומדיקס הישראלית, שהיא המשווקת הבלעדית של מוצרי רבנס בישראל. סדרת רבנס מתאימה לשלל שימושים קוסמטיים, בהם: החלקת קווי המצח, מילוי 'קמטי דאגה', תיקון קו המתאר של גשר האף, טשטוש שקעים ועיגולים כהים מתחת לעיניים, הענקת נפח, עיצוב, החלקת קמטי אף-שפה (מריונטות), הענקת נפח ותיחום לשפתיים והדגשת הסנטר והלסת.

ייחודה של החומצה ההיאלורונית של רבנס (שמיוצרת על ידי חברה קנדית בשם פרולניום) הוא שהיא מיוצרת במרקם חלק ואחיד במיוחד שאמור לספק תוצאות המחזיקות לאורך זמן ונספגות פחות מהר. החומצה מתפרקת בעור לאורך זמן באופן טבעי והיא אינה מכילה רכיבים מן החי. אחד היתרונות הבולטים של חומצה היאלרונית היא שמדובר בטיפול הפיך, הרופא יכול לפרק אותה בקלות יחסית במידה שהתוצאה אינה מוצאת חן בעיני המטופלים, יתרון שאמור למנוע תוצאות מוגזמות או מראה לא טבעי.

הסנדלר לא הולך יחף

שיטוט בכנס IMCAS המרשים מעלה את המסקנה שהסנדלר לא הולך יחף. רבים מהנוכחים בכנס - רופאים ורופאות, משווקים ומפיצות, אנשי ונשות עסקים - נוקטים בגישה שהפנים שלהם הם כרטיס הביקור שלהם. לא את כל "כרטיסי הביקור" האלה הייתם רוצים לשמור בכיס, יש ביניהם מי שמסתובבים עם פרצופים תפוחים בהגזמה במראה שכל קשר בינו לבין מראה טבעי הוא מקרי בהחלט. לעומתם, אחרים ואחרות נראים צעירים בהרבה מכפי גילם והשכילו להשתמש ביכולות המקצועיות שלהם בתבונה. לכן, ההמלצה הכי טובה אולי שאפשר לתת בהקשר של הטיפולים הללו הוא לדעת לאיזו תוצאה אתם מבקשים להגיע (אתם רוצים להראות צעירים, או צעירים לגילכם?) ולמצוא רופא טוב, מקצועי ומיומן, שיודע גם מתי לעצור.

הכותבת היתה אורחת חברת פרומדיקס בכנס IMCAS בפריז ולא הזריקה שום דבר לוודג' (בינתיים)

מוזרקות מפורסמות

ניקול קידמן בפסטיבל קאן מאי 2017. GettyImages
ניקול קידמן/GettyImages
קרייזי ליין. מערכת וואלה!
גלית גוטמן/מערכת וואלה!
הבית של רנה זלווגר בקונטיקט. ספלאש
רנה זלווגר/ספלאש
מדונה. אינסטגרם, צילום מסך
מדונה/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully