וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100% חומרים טבעיים: ליין חדש של איפור אורגני נחת בישראל

13.2.2018 / 11:40

עולם הביוטי נמצא כעת בתקופה משגשגת, ועם כזו התעניינות - החיבור עם המהפכה הירוקה מתבקש. קו מוצרים אורגניים מבית ד"ר האושקה הושק בעולם ועשה את דרכו אלינו, והוא כולל את כל מה שאתן צריכות בתיק האיפור

איפור טבעי ד"ר האושקה. אינסטגרם, צילום מסך
תופס את החלל הריק של האיפור האורגני. המוצרים של ד"ר האושקה/צילום מסך, אינסטגרם

עולם הביוטי בפריחה. בלוגריות טיפוח ואיפור צצות כמו פטריות אחרי הגשם, וחובבות הז'אנר כבר אימצו באהבה את היוטיוב בתור הפלטפורמה המובילה שלהן. שם תוכלו למצוא אינספור מדריכי איפור ומיליוני צפיות לכל אחד מהם.

להתחזקות של עולם היופי יש תוספת חשובה בדמות הכוכבות הרבות שמשיקות מותגי איפור וקוסמטיקה ומשווקות אותן בטירוף. מקיילי ג'נר, שסללה את דרכה לטייטל "מיליונרית" הודות למותג, דרך האחיות קים וקורטני קרדשיאן שלא נשארות מאחור ועד ריהאנה ששוברת שיאי מכירות. וזה לא הכל - גם ברשתות האונליין כבר השכילו להבין שבלי מחלקת טיפוח האתר שלהן לא שלם. ואולם, בתוך כל חגיגת האיפור הזו, יש עדיין נישה שלא זכתה למספיק התייחסות, והיא האיפור האורגני.

בדיוק בחלל הזה נכנסת חברת ד"ר האושקה הגרמנית, שנוחתת בארץ עם ליין איפור ממוצרים טבעיים במסגרת המהפכה הירוקה והעלייה במודעות לגבי תזונה נכונה. במשך חמש שנים עמלו בחברה על פיתוח המוצרים, עד שהצליחו להגיע לתוצאה המושלמת - איפור מ-100% חומרים טבעיים.

הליין, שבו יותר מ-80 פריטים לעומת 40 בלבד שהיו עד היום על המדפים, הושק בעולם ומגיע כאמור גם לישראל. בחברה מתגאים כי הוא כולל את כל המוצרים שצריך בתיק האיפור: מייק-אפים, גליטרים, סמקים, ליפסטיקים, צלליות ומברשות. המוצרים מכילים 100% פיגמנטים מינרליים וחומרים טבעיים ותוספת חשובה להם היא מכיוון צמחי המרפא, שנוכחות שלהם נמצאת אף היא במוצרי האיפור והקוסמטיקה של החברה.

עוד באותו נושא

אנחנו חיים בזמנים מופלאים: מוצרי הטיפוח הכי מוצלחים שניסינו

לכתבה המלאה

כמה כוכבות כבר הודו בהזדמנויות שונות שהן משתמשות במוצרים של החברה, ביניהן מדונה, ג'ניפר אניסטון, ג'וליה רוברטס וג'ניפר לופז. כולן טענו כי הן מחפשות איפור שיצמצם את מידת הנזק לעורן, בשל העובדה שהן מרבות להתאפר במסגרת העבודה.

טווח מחירים: 15-219 שקלים. להשיג ברשת טבע קסטל או בבית מרקחת גליל ברחוב בן יהודה 80 תל אביב, או בחנויות הטיפוח הנבחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully