וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט אפטון חושפת כיצד כמעט נהרגה בצילומי עירום בים

15.2.2018 / 0:04

הדוגמנית הצטלמה לגיליון בגדי הים השנתי של ספורט'ס אילוסטרייטד, כשגל גדול הפיל אותה מסלע וכמעט פצע אותה קשות. לכבוד השקת הגיליון החגיגי, חושף המגזין את התיעוד המלא של התקרית ואת תגובתה על המקרה

צילום מסך

בווידיאו: קייט אפטון רוקדת בביקיני בסרטון של טרי ריצ'רדסון, אותו הדליף לרשת ללא ידיעתה.

לקייט אפטון היה מזל גדול בצילומים לגיליון בגדי הים של ספורט'ס אילוסטרייטד באוקטובר האחרון. הדוגמנית האמריקאית בת ה-25 דיגמנה טופלס בים, לבושה בחצאית טול ארוכה ומרובת שכבות, כשלפתע גל גדול התנפץ בסלע עליו היא עמדה והפיל אותה למים.

הצילומים, שנערכו באי ארובה, כמעט הסתיימו באסון. צוות הצילום שנכח במקום זינק במהירות לעברה, וניסה למשוט אותה מהמים. בסרטון שפורסם ביום שלישי בעמוד האינסטגרם של המגזין, נראית אפטון מעולפת אחרי הנפילה, אך היא נפצעה באורח קל, וכמו כוכבת אמיתית - המשיכה בצילומים.

עוד באותו נושא

עוד באותו נושא

הטרדות בתעשייה: "תפס אותי בציצים כדי לבדוק אם הם אמיתיים"

לכתבה המלאה

לרגל השקת גיליון בגדי הים השנתי, בו מככבות גם הספורטאית אליי רייזמן ודוגמנית המידות הגדולות אשלי גרהאם, פרסם המגזין את הסרטון שצבר בינתיים כמעט 150 אלף צפיות, וגם את התגובה הראשונה של אפטון לתקרית המסוכנת. "הגל לא נראה כל כך גדול מנקודת המבט שלי, אבל הוא כנראה פגע בסלע וזה העצים אותו", היא אמרה, "כשחצאית טול רטובה היא נעשית כבדה, ולכן היא גררה אותי למטה. כולם פחדו מאוד".

זו התוצאה של הצילומים

כבר באוקטובר פורסמו תמונות של אפטון נופלת עירומה מהסלע לצד תמונה שלה מחייכת ומכוסה במגבת אחרי התקרית. גם בעלה, שחקן הבייסבול ג'סטין ורלנדר, נכח בצילומים, ודיגמן למגזין בבגד ים שחור צמוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully