וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היא רגילה מדי": מה כולם רוצים מנערת השער החדשה של ספורטס אילוסטרייטד?

16.2.2018 / 8:00

על שער גיליון בגדי הים השנתי של מגזין הגברים מככבת הפעם דניאל הרינגטון בת ה-24, דוגמנית אפרו-אמריקאית די אנונימית ויש שיגידו מחוסרת כריזמה, ששיקולים פוליטיים שיחקו פרמטר חשוב בבחירה להציב אותה בפרונט. הקוראים הנאמנים לא חסכו את דעתם בנושא

אתר רשמי

בווידיאו: דניאל הרינגטון מספרת על השער החדש בראיון לתכנית "Good Morning America".

דניאל הרינגטון. AP, אסור להשתמש
האישה השחורה השלישית שנבחרה אי פעם לעטר את השער המבוקש. דניאל הרינגטון בגיליון בגדי הים לשנת 2018/אסור להשתמש, AP

על שער גיליון בגדי הים השנתי של ספורטס אילוסטרייטד, שנחשף שלשום, מככבת הפעם דניאל הרינגטון בת ה-24, דוגמנית אפרו אמריקאית יפהפייה ודי אנונימית. עובדה זו הופכת אותה לאישה השחורה השלישית שנבחרה אי פעם לעטר את השער המבוקש מאז המגזין הראשון שיצא בשנת 1964, אחרי טיירה בנקס (1995-1996) וביונסה (2007).

הרינגטון גדלה בעיירה הקליפורנית קומפטון והחלה לדגמן כתחביב בגיל 13. אבל רק לפני כשנתיים, כשהיתה בת 22, החליטה לקחת את העניין ברצינות, ועברה לניו יורק במטרה לקדם את קריירת הדוגמנות שלה במשרה מלאה. הצילום הראשון הגדול היה לפני שנה עבור גיליון בגדי הים הקודם של הספורטס אילוסטרייטד, אז זכתה להשתתף בתחרות Rookie, במסגרתה מאפשר המגזין לקוראים לבחור את הדוגמניות שירצו לראות בין עמודי הכרומו. בנוסף היא הספיקה לדגמן עבור המותגים Guess וג'וסי קוטור, להתמסלל אצל פיליפ פליין בשבוע האופנה האחרון בניו יורק, ולהצטלם ללוח השנה המדובר ועתיר הסופרמודלס של קארין רויטפלד.

עוד באותו נושא

בגיל 63, כריסטי ברינקלי מככבת בביקיני במגזין ספורטס אילוסטרייטד

לכתבה המלאה
דניאל הרינגטון נערת השער של גיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד 2018. GettyImages
"היא חרוצה במיוחד ושגרירה טבעית למותג"/GettyImages

"בשנה שעברה דניאל הייתה עוד טירונית, ובכל זאת כבר נחשבה לדוגמנית למופת", סיפרה עורכת גיליון בגדי הים, אם.ג'יי דיי, לאתר הדיילי מייל, "היא חרוצה במיוחד ושגרירה טבעית למותג". כל הדברים האלה כמובן לא מבטיחים שער, וללא ספק שיקולים פוליטיים שיחקו פרמטר חשוב בבחירה להציב אותה בפרונט. אחרי שבשנה שעברה דוגמנית הפלאס סייז אשלי גרהאם היוותה תשובה ראויה לשיח השעה בנושא גיוון גדלים, הפעם גיוון בצבע עלה לסדר היום באופן ראוי ומתבקש.

צפו בטיירה בנקס מבשרת לה שהיא נבחרה לנערת השער

ועדיין, לא כל המגיבים ברשת מרוצים מהבחירה. "היא רזה מדי", "יש לה ציצים קטנים מדי", "היא נראית רגילה מדי" נכתב ברשתות החברתיות, כשרבים מהגולשים ציינו שאין לה את הכריזמה המצופה מנערת השער האיקוני. גם התעסקות בצבע עורה השחום לא נעדרת מפיד התגובות. "דניאל הייתה ילדה ביישנית בצילומים הראשונים שלה בשנה שעברה, והשנה היא אדם אחר לגמרי. נראה שכל הדברים הטובים שבה התעצמו", הוסיפה אם.ג'יי בהמשך.

הרינגטון בעצמה הופתעה לגלות ביום שלישי בבוקר, יחד עם כל העולם, שהיא זו שנבחרה לבסוף להיות על השער במפגש מצולם בו טיירה בנקס העניקה לה דגם מוגדל של כריכת הגיליון. ממש כמו במסיבת הפתעה, דניאל נתבקשה להגיע לסט צילומים, שהתברר כמזויף, שם פגשה בבנקס שסיפרה לה שהיא עובדת על פרויקט סודי אותו היא רוצה להראות לה, והמשיכה במונולוג נוסח טקסי ההדחה של הריאליטי בכיכובה "הטופמודל הבאה": "בחורה אחת עומדת לפניי. אבל יש רק תמונה אחת בידיים שלי. והתמונה הזאת מייצגת את דוגמנית השער של מגזין בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד ל-2018".

דניאל הרינגטון נערת השער של גיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד 2018. GettyImages
חייבת ייעוץ סטיילינג דחוף/GettyImages

"אני אפילו לא מאמינה שאני אומרת את זה. אני על השער של ספורטס אילוסטרייטד 2018", היא אמרה רגע לאחר שהבינה מה קורה סביבה. "אני כבר לא יכולה לחכות שכולם יראו את זה. אני מתרגשת ורק רוצה להגיד תודה לכל מי שהאמין בי". האם זוהי תחילתה של קריירת דוגמנות משגשגת או רגע השיא בחייה של דוגמנית אנונימית? אנחנו מבטיחים לעדכן.

דניאל הרינגטון נערת השער של גיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד 2018. GettyImages
עופי על עצמך כל עוד את יכולה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully