וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שפתיים הן הגבות החדשות בעולם הביוטי"

18.2.2018 / 7:35

אחרי שהאובססיה של תעשיית היופי התמקדה בגבות, כעת הפוקוס עובר לשפתיים. אסתי לאודר משיקה סדרת שפתונים נוזליים חדשה, המגיעה ב-39 גוונים ובשלושה גימורים, ומבטיחה לפתור את אחת הצרות הקיומיות הגדולות של כל אישה באשר היא - ליפסטיק שנמרח על השיניים. תתחילו לברווז

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: הפרזנטורית של סדרת השפתונים בגרסה חדשה ללהיט האייטיזי "Our Lips Are Sealed".

אם בשנים האחרונות האובססיה של תעשיית היופי התמקדה במהפך האופנתי שעברה הגבה הנשית ובהשלכותיו, כעת אפשר לשחרר את הפינצטה והמסרקים, כי הפוקוס עובר רשמית אל השפתיים. זוהי כמובן לא בשורה חדשה עבור כל מי שטיפה מתעניינת במה שקורה בעולם הביוטי; אימפריות האיפור של קים קרדשיאן וקיילי ג'נר משגשגות הרבה בזכות השפתונים שהן משווקות תוך התמקדות בשלל גווני ניוד, כשלצדן קו האיפור של ריהאנה שובר שיאי מכירות, גם בזכות מראות פרועים של שפתונים בסגול, כחול וירוק. גם על המסלולים בשבועות האופנה מיישמים את המגמה הקוראת להדגיש את השפתיים על חשבון העיניים, עם טרנדים מוצלחים יותר ופחות.

בהתאם לכך משיקה ענקית הקוסמטיקה היוקרתית אסתי לאודר סדרת שפתונים נוזליים חדשה, Pure Color Envy Paint-On Liquid LipColor, המגיעה ב-39 גוונים ובשלושה גימורים - מאט, מטאלי, ויניל - ובעיקר מבטיחה לפתור את אחת הצרות הקיומיות הגדולות של כל אישה באשר היא: ליפסטיק שנמרח על השיניים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
"נשים היום רוצות להיות יצירתיות עם מראה האיפור שלהן, רוצות לגוון אותו מדי יום, ושפתיים זה המקום שבו הן יכולות לחגוג"

"אחרי שהגבות הפכו לדבר הכי חשוב בפנים, כעת אנחנו מתרכזים בשפתיים", מספרת ויולט, מנהלת הביוטי והמאפרת הראשית של אסתי לאודר, בראיון לוואלה! אופנה (היא מוכרת בעולם בשמה הפרטי בלבד, כמו מדונה וריטה). "נשים היום רוצות להיות יצירתיות עם מראה האיפור שלהן, רוצות לגוון אותו מדי יום, ושפתיים זה המקום שבו הן יכולות לחגוג", היא מסבירה. ומהו הלוק האהוב עליה? "ה'שמלה השחורה הקטנה' של תחום האיפור הוא השפתון האדום, כך תמיד היה וכך יהיה", היא אומרת. "בתיק שלי תמיד יהיה קונסילר ושפתון אדום. גם אם לא אמרח אותו באותו יום, הוא תמיד שם, למקרה הצורך".

מלבד מניעת תקריות מריחה למיניהן, מבטיחים במותג יתרונות נוספים בסדרת השפתונים החדשה, ביניהם גימורי לכה עשירים שיוצרים נוכחות עוצמתית; שפתיים במראה מפוסל ומרענן בזכות שילוב של חומצה היאלורונית שנמצאת בשפתון; ועמידות שנוצרת ממשיחה אחת חלקה שנשארת במקומה מבלי לחרוג למשך 8 שעות.

"לפריזאיות יש את האיזון של להשקיע במראה ועם זאת לשדר 'לא אכפת לי'. נשים מסתובבות בג'ינס, טי-שירט ושיער נפוח ומבולגן עם אודם מתוקתק ונעלי עקב"

ויולט היא אמנית איפור פריזאית שגם למדה אופנה ועיצוב תלבושות. בערוץ היוטיוב שלה היא חולקת את סודות היופי של האיט-גירל הצרפתיה בצורה נגישה. "איפור זו דרך להתבטא, לבלוט באופן אישי. כל אחת יכולה להיות מה שהיא רוצה. אני בעד חופש הביטוי ומבחינתי אפשר לשכוח מהטרנדים או הקודים המקובלים. ובכלל, זה אמצעי לחגוג את הנשיות שלך, וגם טקס בפני עצמו", היא מספרת. "תפקיד האיפור לדעתי הוא הדגשת הייחודיות בתווי הפנים שלנו ולא הצורך 'לשפר' את עצמנו. תחגגו את מי שאתן, אל תנסו לשנות את עצמכן, אל תנסו להסתיר".

גם על השיק הפריזאי המפורסם יש לה מה להגיד. "תשמעי, עברתי לניו יורק לפני שלוש שנים ועד אז בכלל לא ידעתי שלצרפתיות יש סטייל", היא צוחקת. "משהו בקבלה העצמית שמחדירים לנו בחינוך כילדים בסוף מוכיח את עצמו. לבחורות צרפתיות יש את האיזון של להשקיע במראה שלהן ועם זאת לשדר 'לא אכפת לי'. אני רואה נשים בפריז מסתובבות בג'ינס וטי-שירט, עם שיער נפוח ומבולגן, ויחד עם זאת הן מתוקתקות עם שפתון אדום מושלם ונעלי עקב, גם אם הן רק הולכות למכולת או לבית הספר לאסוף את הילדים. האיפור והנעליים זה בשביל עצמן, הן לא עושות את זה כדי להרשים מישהו".

השקת השפתונים החדשים נחגגה בדצמבר האחרון בניו יורק, באיוונט נוצץ ומבורווז למדי, שכלל דוגמניות ואושיות סטייל שזכו להתנסות בשפתונים החדשים ולהיעזר במסכים עם אפליקציה המציגה לך כיצד תיראי עם כל גוון וגוון בסדרת השפתונים החדשה. מכשיר חובה בכל בית ובכל משרד.

את הקמפיין מובילה הדוגמנית האמריקאית היפהפיה קרוליין מרפי בת ה-43, פרזנטורית של אסתי לאודר מזה 17 שנה, ותופעה מהלכת שניצחה את הטבע ושרדה כדי לספר. לצדה מצולמות הדוגמנית הילרי רודה, הדוגמנית ג'ואן סמולס שמייצגת את הלקוחות כהות העור והדוגמנית פיי פיי סאן שמייצגת את הלקוחות האסייאתיות. להרמת המורל וההעצמה הנשית צולם קליפ מיוחד בגרסה חדשה של הדוגמניות ללהיט האייטיזי "Our Lips Are Sealed" של להקת הבנות ה"גו גוס".

במפגש אישי עם הדוגמניות, ליקטנו מהן טיפים חשובים מתוך שגרת הטיפוח היומית שלהן. אז איך קרוליין מרפי נראית כבר 20 שנה אותו דבר? "הטיפ הכי חשוב שלי הוא לשמור על חיוניות", היא מספרת. "אני לא מאמינה שיש טעם להילחם בהזדקנות או להסתיר אותה. אני נעזרת בתכשירי הטיפוח המעולים של החברה ובהרגלים טובים - אני ישנה שמונה שעות בלילה, שותה הרבה מים, מקפידה על תזונה צמחונית, שבמסגרתה שוקולד מבחינתי הוא בגדר חובה וגם כוס יין אדום מדי פעם. אני מנסה להתאמן לפחות שלוש פעמים בשבוע, אני מכורה לגלישה. ובגדול - אני נראית צעירה כי אני מרגישה צעירה, וזה בזכות בתי בת ה-17 שדואגת לשמור אותי בעניינים".

ג'ואן סמולס כבר הרבה יותר פרקטית, ונותנת טיפים חשובים בנושאי איפור: "לעולם, אבל לעולם אל תלכי לישון עם האיפור! אני מסירה אותו עם שמן קוקוס. חשוב שנשים תדענה שהן לא חייבות לשים הרבה שכבות של מייק-אפ על הפרצוף, צריך שיראו את העור. כששואלים גברים מה אוהבים בנשים הם עונים שאת המראה הנקי, נטול המייק-אפ. העיניים יכולות להיות מאופרות כבד, אפילו מעושנות, גם השפתיים - אבל שהעור ייראה פרש".

ואיך הילרי רודה בת ה-38 נמנעת מקמטוטים? "סרום וקרם עיניים זה חובה. אני גם שותה הרבה מים. פעם הייתי שותה מלא סודה אבל נגמלתי. מבחינת איפור, הכי חשוב לדעת מהו החלק המוצלח בפנים שלך ולהדגיש אותו. צריך לשחק, לנסות, לראות מה טוב עלייך ולא להתקבע, זה תהליך לימודי. לי יש מזל שאני בביזנס הזה כל כך הרבה שנים, ועבדתי עם כל כך הרבה מאפרים, וככה למדתי מהם איך לשחק לטובתי עם האיפור. שפתון אדום הוא האהוב עליי, אבל אני מקנאה בג'ואן שהיא יכולה להתפרע עם צבעים נועזים כמו כחול או סגול ולהיראות מדהים בגלל צבע העור שלה. תמיד איתי בתיק - מסקרה וליפ גלוס".

שפתוני Pure Color Envy Paint-On Liquid LipColor נמכרים כבר באתר, והחל מהשבוע הבא בכל רשתות הפארם ובחנות הדגל של המותג בקניון איילון. מחיר: 135 שקלים.

הכתבת התארחה בנסיעת עיתונאים מטעם המותג.

הכירו את אמנית האיפור ויולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully