וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק של מאפרים: כך תוכלו לגוון את מראה האיפור בעזרת מוצר אחד בלבד

25.2.2018 / 8:20

מייק-אפ הוא פריט חובה בכל תיק איפור, אבל לא כולנו יודעות שאפשר ליצור בעזרתו מספר מראות מגוונים. פגשנו את נטע סקלי, המאפרת הראשית של MAC בישראל, כדי ללמוד ממנה כיצד בעזרת מייק-אפ MAC Studio Fix נוכל ליצור לעצמנו מראות בהתאם לסדר היום שלנו

צילום מסך

מייק-אפ הוא אחד המוצרים השימושיים ביותר בכל תיק איפור. חלקנו מחזיקות מבחר של כמה מייק-אפים שונים, שמאפשרים לנו לבחור בין כיסוי עדין לכיסוי גבוה או בין מראה מאט למבריק. אבל מסתבר שאין צורך לחפש כמה מוצרים כדי ליצור מראות איפור שונים לחלוטין. כדי ללמוד איך אנחנו יכולות ליצור כמה גימורים שונים למייק-אפ שלנו, פגשנו את נטע סקלי, המאפרת הראשית של MAC בישראל. נטע גילתה לנו את הטריקים הסודיים של המאפרים ולימדה אותנו ליצור כמה מראות איפור בעזרת אחד ממוצרי המפתח המצליחים ביותר של מאק: מייק-אפ Studio Fix המגיע בשתי צורות - מרקם נוזלי ומרקם פודרה.

הטריק הראשון מלמד אותנו כיצד להשיג מראה עור חלק ומושלם. כדי להימנע ממראה "מאופר" ולא אחיד, נטע משתמשת בפריימר PREP + PRIME SKIN ומכינה בעזרתו את העור לפני השימוש במייק-אפ. הפריימר מחליק את העור ויוצר גימור חלק, אך אינו משנה את רמת הכיסוי של המייק-אפ. אם את רוצה ליצור כיסוי משמעותי יותר, את יכולה פשוט להוסיף מעט יותר מייק-אפ בצורה נקודתית. אם את מתלבטת לגבי הפריימר המתאים, החוק הוא פשוט: פריימר באבקה לפני מייק-אפ במרקם פודרה ופריימר נוזלי/קרמי לפני מייק-אפ במרקם נוזלי.

כיצד להכין את העור לפני שימוש במייק-אפ במרקם פודרה Studio Fix Powder Plus Foundation? לשם כך ישנו פריימר ייעודי באבקה - Prep + Prime Transparent Powder/ Pressed. פדרי את פנייך בשכבה דקה לאחר הנחת קרם או תחליב לחות. פריימר הפודרה השקוף יחליק את העור, יצמצם נראות פגמי עור ויאפשר לך לעשות שימוש בפחות מייק-אפ.

מייק-אפ Studio Fix. צילום מסך
מייק-אפ Studio Fix של מאק/צילום מסך

הטריק השני נועד להענקת כיסוי קליל וגימור זוהר, באמצעות מייק-אפ Studio Fix המיועד במקור ליצירת כיסוי מלא וגימור מאט. תוכלי לעשות זאת על ידי ערבוב מוצרים משלימים: נטע מוסיפה למייק-אפ Studio Fix נוזלי מעט STROBE CREAM - קרם לחות מועשר בחלקיקי פנינה המיועד ליצירת מראה עור זוהר. את הערבוב היא עושה על גבי מברשת האיפור, כשהיא מזליפה את שני המוצרים יחד ומחליקה את המברשת על עור הפנים, התוצאה היא כיסוי עדין בגימור זוהר במיוחד. על ידי הערבוב אנו משנים את רמת הכיסוי למי שאוהבת מראה קליל יותר ואת סוג הגימור למי שאוהבת מראה יותר לחותי ורענן.

דרך נוספת ליצור מראה מואר היא על ידי ערבוב המייק-אפ עם ה-PREP+PRIME ESSENTIAL OIL, תערובת שמנים צמחיים המיועדת ליצירת זוהר והענקת לחות לעור. גם במקרה הזה השילוב בין המוצרים נעשה ישירות על מברשת האיפור כאשר נטע מזליפה שתי טיפות משמן ההזנה ומעליהן שתי טיפות מייק-אפ - כמות המספיקה לכל הפנים ויוצרת גימור קל, זוהר ומלא בלחות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

הטריק השלישי והאחרון הוא יצירת מראה עור טבעי ורענן על ידי שילוב בין מייק-אפ Studio Fix במרקם פודרה לספריי הלחות + PREP+PRIME FIX. אחד הפלוסים הגדולים של מייק-אפ במרקם פודרה הוא קלות השימוש בו - לכיסוי מלא משתמשים בספוגית הייעודית ולכיסוי קליל יותר משתמשים במברשת להנחת מייק-אפ.

לאחר הנחת המייק-אפ נטע מנצלת את מבחר הגוונים העצום של Studio Fix ויוצרת הצללות טבעיות ומראה שזוף יותר עם מייק-אפ בגוון כהה יותר מגוון העור הטבעי, אותו היא מניחה בעזרת מברשת גדולה ופתוחה. את הלוק היא משלימה עם נגיעות של סומק ורדרד. כדי לשנות את הגימור של המראה הכללי ממראה מאט קטיפתי לטבעי היא מרססת את הפנים בתרסיס הלחות + PREP+PRIME FIX שיוצר מיד מראה קליל יותר ולא מפודר.

וואלה! NEWS בשיתוף MAC
  • עוד באותו נושא:
  • איפור
  • מאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully