וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלת השאלות: מה גרם לקנדל ג'נר לוותר על שבוע האופנה?

19.2.2018 / 15:38

בין ג'יג'י ובלה חדיד וקאיה גרבר, מי שבלטה בהיעדרה מהמסלולים היא האחות לבית ג'נר-קרדשיאן, שרגילה לככב בשבועות האופנה. הספקולציות על הסיבות להיעדרה ועל מצבה הנפשי לא איחרו לבוא

אתר רשמי

בווידיאו: קנדל ג'נר צועדת בתצוגה של מייקל קורס בשבוע האופנה הקודם של ניו יורק, ספטמבר 2017.

קריס ג'נר: "קנדל סובלת מחרדה. המצב מחמיר בשבועות אופנה, כשהיא נוסעת הרבה מסביב לעולם. זה יותר מדי בשבילה"

שבוע האופנה היוקרתי בניו יורק, שסימל את יריית הפתיחה, כבר מאחורינו - ועיניהם של אנשי תעשיית האופנה נשואות לתצוגות הבאות שמתקיימות בלונדון, בפריז ובמילאנו. על שלל בעלי התפקידים שעובדים קשה כדי להוציא לפועל את התצוגות המושקעות, נמנות גם דוגמניות העל שמקפצות בין המסלולים ונוסעות מסביב לעולם במשך ימים ארוכים.

בין ג'יג'י ובלה חדיד וקאיה גרבר - מי שבלטה בהיעדרה בשבוע האופנה בניו יורק היא קנדל ג'נר. האחות לבית משפחת קרדשיאן שרגילה הייתה לככב בשבועות האופנה מסביב לעולם ולצעוד על המסלולים של המעצבים הנחשבים ביותר, הדירה את רגליה מהאירועים האחרונים בניו יורק וככל הנראה - גם מלונדון (שמתקיים בימים אלו) ומשבועות האופנה הבאים. הספקולציות על הסיבות להיעדרה של ג'נר לא איחרו לבוא. אותן תהיות תפסו תאוצה במיוחד לאור העובדה שג'נר שהתה בניו יורק בזמן שבוע האופנה, ובכל זאת בחרה שלא להשתתף בו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

בפרק חדש של סדרת הריאליטי של משפחת קרדשיאן, שפכה קריס ג'נר אור על הנסיבות שאולי הביאו את קנדל לסרב להשתתף בשבוע האופנה בניו יורק. הפרק מציג שיחת טלפון שקיבלה קריס מקנדל, בזמן שהאחרונה שהתה בלוס אנג'לס. קנדל בת ה-22 התקשרה לאמא שלה בזמן שעברה התקף חרדה וביקשה ממנה לתמוך בה ולסייע לה.

"זה מקרה חירום", אמרה קנדל לאמה. "אכלת משהו?", ניסתה קריס לברר, "רוצה שאבוא לקחת אותך לבית החולים?". בריאיון למצלמה אחרי אותה שיחת טלפון הסבירה קריס: "קנדל סובלת מחרדה. המצב מחמיר בשבועות אופנה, כשהיא נוסעת הרבה מסביב לעולם. זה יותר מדי בשבילה".

צפו בשיחה בין קנדל לאמה קריס

לאחר אותה שיחה, הציגו בפרק קטע מתוך ריאיון שהעניקה בעבר ג'נר לאחר שלקתה בהתקף חרדה בזמן טיסה. "כשאני טסה אני מרגישה כאילו אני הולכת להתעלף. כולם אומרים שאני בסדר, אבל אני לא מרגישה בסדר".

בהמשך, לקחה קריס את קנדל לבדיקה רפואית, שבה התברר כי קנדל איננה סובלת ממחלה כלשהי והסיבה לתחושות הקשות היא חרדה. "את חושבת שיש לך את כל המחלות שיש, אבל אין לך כלום", אמרה קריס לבתה, וקנדל ענתה לה: "אני היפוכונדרית מאז שאני ילדה, אבל עכשיו אני מנסה להיות ילדה גדולה ולהתגבר".

צופי הפרק הסיקו שהסיבה שבגללה בחרה ג'נר שלא להתייצב בשבוע האופנה היא אותם התקפי חרדה שמהם היא סובלת. זאת, על אף שבשבוע האופנה לגברים במילאנו שנערך בחודש שעבר צעדה ג'נר לצד בלה חדיד על המסלול בתצוגה של המותג דיסקווד2. הפעם היא החליטה שלא להשתתף כלל.

ואם תהיתם איפה קנדל ג'נר מסתובבת בזמן שחברות שלה עובדות קשה בשבועות האופנה - אז גם לזה יש תשובה. ג'נר פרסמה סרטון שלה באינסטגרם עושה סנובורד לצד הכיתוב "פסק זמן". אותו סרטון בחופשת החורף של ג'נר חיזק את טענות הצופים כי היא זקוקה לקצת זמן כדי להירגע וחוששת מהתקפי חרדה נוספים. לכן, היא בחרה לוותר על השתתפות בשבוע האופנה בניו יורק, וכנראה גם על הבאים אחריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully