וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשים כרותים ודרקונים על המסלול: התצוגה המפחידה של גוצ'י

22.2.2018 / 11:16

דוגמנים ודוגמניות צעדו על רקע חדרי ניתוח לצלילי מוזיקה כנסייתית של טקס אשכבה, בתצוגה שערבבה בין מדע לפמיניזם באווירת סוף העולם. האקססוריז החדשים נשלפו מ"משחקי הכס" ישירות אליכם למלתחה, והסטיילינג הוצג גם הפעם בקונספט של להעמיס כמה שיותר ולערבב הכל יחד

דוגמנית מחזיקה ראש כרות בתצוגת סתיו 2018 של גוצ'י במילאנו. אינסטגרם, אתר רשמי
האקססוריז הלוהטים החדשים על תקן הצ'יוואווה של פריס הילטון. תצוגת גוצ'י אמש במילאנו/אתר רשמי, אינסטגרם

בדיוק כשתהינו כיצד ניתן להרים עוד קצת את סף ה"מה לעזאזל?!" על מסלולי שבוע האופנה, אלסנדרו מיקלה הביא טוויסט חדש בתצוגה של גוצ'י שנערכה אתמול אחר הצהריים במילאנו. קבלו את האקססוריז הלוהטים לסתיו הבא: ראשים כרותים, איגואנה בירוק זרחני, נחש מתפתל ודרקון תינוק הישר מ"משחקי הכס" אליכם למלתחה על תקן הצ'יוואווה החדשה של פריס הילטון.

בתפקיד חליפת הטרנינג של ג'וסי קוטור: המונוגרמה של גוצ'י משולבת בדפוס פרחוני, גרבי תחרה וכובע גרב מכסה פנים. אבל אם תשאלו את מיקלה, ממלכות ווסטרוז הן לא חלק מהסיפור פה, וגם לא גברת הילטון המתקמבקת. במסיבת העיתונאים שליוותה את התצוגה הוא הסביר את קונספט ה"סייבורג" שגזר מכתביה של הפילוסופית הפמיניסטית דונה הארווי מ-1984 "מדע, טכנולוגיה וסוציאליזם-פמיניזם בסוף המאה העשרים".

הדוגמנים והדוגמניות שצעדו על רקע חדרי ניתוח בתאורת לד, לצלילי מוזיקה כנסייתית של טקס אשכבה, היוו מטאפורה על המעבדה שבראשו, מרחב יצירתי המדמה את האופן בו בני אדם בונים כיום את זהותם. הרעיון הבינארי של זכר ונקבה כבר לא רלוונטי לדבריו, כל אחד מחליט לבד מה הוא רוצה להיות ומה הוא רוצה לשים על עצמו. ואם זה תלוי בו - כמה שיותר. כי בסופו של יום מדובר בעסק מסחרי בו יש מדד אחד מרכזי חשוב - מכירות.

עוד באותו נושא

ככה זה נראה כשהמלכה אליזבת לבשה בגד גוף נוצץ של גוצ'י

לכתבה המלאה

ואיך מביאים את שורת ההכנסות למקסימום האפשרי? מציעים הכל מהכל ולכולם, ומראים כמה זה נכון להעמיס את זה יחד. סמלים חוצי תרבויות, כיסויי ראש לכל דת ולכל מזג אוויר, שמלות צנועות, חליפות מגניבות וכמובן ערימות של אקססוריז, כפפות, תיקים ותכשיטים שיצטלמו נהדר לאינסטגרם וינפחו את החשבון של כל מי שיגיע לקופה בגוצ'י.

צפו בתצוגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully