וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע, זו לא גל גדות? הבחורה שמסוגלת להפוך לכל כוכבת (או כוכב)

25.2.2018 / 9:10

אמנית הקוספליי אליסון טבית'ה היא הדבר הכי דומה שראינו לוונדר וומן, גל גדות - ואלה לא הנתונים הפיזיים שלה שדומים לגיבורת העל שלנו אלא עבודת איפור נטו. קבלו השראה לפורים

Alyson Tabbitha

אמנית הקוספליי המוכשרת ביותר שראינו עד היום הצליחה להפוך עצמה לוונדר וומן - ואנחנו לא מדברים רק על חליפת גיבורת העל המדוקדקת שהיא עיצבה לעצמה. בעזרת איפור בלבד הצליחה אליסון טבית'ה להיראות בדיוק כמו גל גדות. כמעט חצי מיליון גולשים קבעו כבר שטבית'ה היא הכפילה הרשמית של גדות - אבל זו הוכיחה שאין דמות שהיא לא יכולה להפוך אליה.

עוד בנושא

סקסית רצח: גל גדות מעלה הילוך והולכת על מראה נועז
"יש לה עור פנים ממש טוב": המאפרת של גל גדות חושפת

עוד באותו נושא

האישה הזאת כל כך דומה לביונסה שמעריצים רודפים אחריה ברחוב

לכתבה המלאה

טבית'ה היא אמנית, מעצבת, צורפת ו"קוספליירית" מוכשרת. קוספליי, למקרה שעוד לא נתקלתם בזה, היא מלאכת התחפשות והופעה כדמויות מוכרות מהתרבות הפופולרית. מדובר בעיקר באנשים שמתחפשים לדמות מסדרות אנימציה (בעיקר אנימה), מקומיקסים, ממאנגות, ממשחקי מחשב, מסדרות טלוויזיה ופנטזיה, וספרים פופולריים.

כשהסרט "ליגת הצדק" עלה לאקרנים, אליסון, שכבר עבדה על פרויקטים אחרים, עצרה הכול והחליטה שהיא רוצה להיות גל גדות הבאה. "התחפושת עדיין לא מוכנה, כי אני צריכה גם להכין את החגורות, את נעליי הלאסו והאביזרים! אבל כל כך התרגשותי שהייתי חייבת למדוד אותה", היא כתבה לצד התמונה שפרסמה באינסטגרם, "בהחלט למדתי הרבה מיומנויות חדשות כשעבדתי על התחפושת הזאת... וונדר וומן העניקה לי כל כך הרבה השראה".

טבית'ה התאהבה באמנות הקוספליי כבר כשהייתה ילדה קטנה, אז אמה, שחקנית אופי מקצועית, עיצבה עבורה תחפושות לליל כל הקדושים. ב-2014 החלה לפרסם את יצירותיה ברשתות החברתיות ומאז עשתה לעצמה שם לא רע בקרב קהילת הקוספליי העולמית. עד כמה שהדמיון שלה לגדות מפתיע, שאר יצירותיה גם שוות התייחסות. מפאדמה אמידאלה ממלחמת הכוכבים ועד ג'ק ספארו משודדי הקאריביים - האינסטגרם שלה מלא בתחפושות שמתעלות אפילו על המקור. פורים זה עוד רגע אז תתחילו לעבוד:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully