וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוצרים איכותיים ב-20 שקלים: האם המותג החדש ישנה את שוק האיפור בישראל?

יפעת סני

25.2.2018 / 15:25

בצעד יוצא דופן, חברת סופר פארם השיקה היום מותג איפור חדש לגמרי, שמבקש לשנות את האופן שבו אנחנו מסתכלות על איפור - וגם את המחיר שאנחנו משלמות בעבורו. כל מה שצריך לדעת על הבשורה מבית MILUCCA האיטלקי

תמונות קמפיין MILUCCA. ALEXA SINGER,
מותג שלא לוקח את עצמו ברצינות. MILUCCA/ALEXA SINGER
למרות התמחור הנמוך, לא מדובר באיפור לילדות, אלא במוצרים שמבקשים להתחרות במותגים הגדולים

שוק האיפור בישראל לא ידע טלטלות גדולות בשנים האחרונות, ואם תערכו סקר קצר סביבכם תגלו שרוב הנשים נשארות נאמנות כבר שנים לאותן מותגי איפור מוכרים וטובים. אל תוך השוק הזה פרץ MILUCCA (מילוקה) - מותג איפור חדש לגמרי שמבקש לשנות את האופן שבו אנחנו מסתכלות על איפור, וגם את המחיר שאנחנו משלמות בעבורו.

מחירי האיפור של MILUCCA - ויש כ-200 כאלה - ינועו בין 20 ל-50 שקלים בלבד, אבל בשונה ממוצרי איפור "זולים" אחרים, לא מדובר באיפור לילדות, אלא במוצרים מקצועיים שמבקשים להתחרות במותגים כמו לוריאל, רבלון, מייבלין ואחרים.

איפור מקצועי, מחיר עממי

מדובר במותג שלא לוקח את עצמו יותר מדי ברצינות, כזה שמבקש להזכיר לנו שאיפור זה פשוט כיף - ושמות המוצרים בהתאם

על מוצרי האיפור והטיפוח של MILUCCA עובדים כבר יותר משנתיים במפעלי האיפור הטובים בעולם. במותג החדש הושקעו המון מאמצים, ולא פחות מ-35 מיליון שקלים. "זו בעצם הפעם הראשונה שנכנס מותג שמציע מצד אחד איפור ברמה מקצועית, ומצד שני בשורה במחיר - מקצועיות נגישה כפי שאנו מכנים זאת", הבטיח המשנה למנכ"ל סופר פארם, דני לוזון, ערב השקת המותג.

את רוב מוצרי האיפור של MILUCCA מייצרים במפעל Ancorotti Cosmetics שבמילאנו, איטליה. מדובר במפעל שמייצר איפור למותגים המובילים בעולם, והמון איפור. למעשה, אחת מכל ארבע מסקרות שנמכרות ברחבי עולם מיוצרות באנקורוטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
השקת MILUCCA. מפעל האיפור Ancorotti  במילאנו. צילום: MMMWA,
ככה מייצרים את המסקרה שלכן. מפעל האיפור Ancorotti במילאנו/צילום: MMMWA
השקת MILUCCA. מפעל האיפור Ancorotti  במילאנו. מערכת וואלה!
ומשם - לבקבוקונים. מפעל האיפור Ancorotti במילאנו/מערכת וואלה!
המוצרים יוצרו מתוך מחשבה על הקהל הישראלי, ועל האקלים הישראלי

באנקורוטי פיתחו טכנולוגיות ייחודיות לייצור איפור, כאלה המאפשרות לפתח מוצרים איכותיים ברמות מחיר שונות. את המוצרים של MILUCCA ייצרו באנקורוטי לאחר תהליך מורכב של ייזום ואישור. הם הכינו דוגמיות בעבודת יד על פי ההנחיות הברורות של מנהלי המותג, ורק לאחר שאלו אושרו, המוצרים יוצרו בפועל.

מלבד מסקרות, במפעל זה ייצרו בקפדנות גם את ליין הצלליות, הפודרות והסמקים של MILUCCA, עליהן אף מוטבע זיגזג - סימן ההיכר של המותג.

השקת MILUCCA. מפעל האיפור Ancorotti  במילאנו. צילום: MMMWA,
את המוצרים הראשוניים מכינים ידנית. מפעל האיפור Ancorotti במילאנו/צילום: MMMWA
השקת MILUCCA. מפעל האיפור Ancorotti  במילאנו. מערכת וואלה!
מרכיבים את הגוון המדויק. מפעל האיפור Ancorotti במילאנו/מערכת וואלה!
מותג האיפור החדש יציע מעל 200 מוצרים, בטווח מחירים של עד 44.90 שקלים

המוצרים של MILUCCA מיוצרים באנקורוטי מחומרי גלם איכותיים ובטכנולוגית הכי חדשות. כך למשל, הצלליות והפודרות מיוצרות בטכנולוגיה הנקראת Back Injection (הזרקה אחורית) שמאפשרת טקסטורות עמידות במיוחד, וכן אפקט הנקרא Wet & Dry - האפשרות להשתמש במוצר גם על רטוב וגם על יבש.

מלבד אנקורוטי, את המוצרים של MILUCCA מייצרים גם במפעלי קוסמטיקה מהשורה הראשונה בגרמניה ולוקסמבורג.

איפור שלא לוקח את עצמו ברצינות

כאמור, בסופר פארם ביקשו לייצר איפור מקצועי מאוד, אבל נגיש, כאלה שגם נשים שאינן מתאפרות באופן מקצועי ירגישו בנוח לקנות. לדברי וירג'יני בושושה, מנהלת MILUCCA, מדובר במותג שלא לוקח את עצמו יותר מדי ברצינות, כזה שמבקש להזכיר לנו שאיפור זה פשוט כיף. לכן, נבחרו למוצרים שמות קליטים, ברורים ומחיוכים כמו nice to mat you למייק אפ מאט, AHLALALALONG למסקרה מאריכה, וכדומה. השמות האלה כתובים בגדול על אריזת המוצר, מסבירים באופן ברור את התכונה של המוצר, ומקלים על הקונה לעשות את הבחירה הנכונה והמתאימה לה ביותר.

תמונות קמפיין MILUCCA. ALEXA SINGER,
גם לנשים שלא חיות איפור. MILUCCA/ALEXA SINGER

בושושה מוסיפה כי "MILUCCA רוצה להעצים את הנשים, לגרום להן להרגיש בטוחות, להרגיש שהן בחרו נכון, שכן בחירה וכל פרשנות של מושג היופי היא לגיטימית. הסלוגן של המוצרים הוא my beautiful choice".

אז איך המוצרים?

כל המוצרים של MILUCCA עברו את המבדקים הנחוצים לאיפור בטוח ויעיל - מבחני אלרגיה, בדיקות בטיחות ועוד. בנוסף, אף שהמוצרים של MILUCCA אמורים להגיע בהמשך לכל העולם, הם יוצרו מתוך מחשבה על הקהל הישראלי, ועל האקלים הישראלי. לכן, לכל המייקאפים יש מקדם קרינה SPF. "היה חשוב לנו שחלק מהמוצרים יכילו רמת SPF - מקדם הגנה מפני השמש, וכן לשים דגש על עמידות, שזה פקטור מאוד חשוב לנשים של היום, שהן עסוקות ורוצות לסמוך על מותג שיהיה איתן לאורך כל היום", אומרת בושושה.

מוצרי איפור של MILUCCA. יח"צ MILUCCA,
איפור לכל אחת. MILUCCA/יח"צ MILUCCA

שימוש במוצרים של MILUCCA מגלה כי מאחורי ההשקה הנוצצת וההבטחות עומדים מוצרים שעושים את העבודה. בדקנו קרם CC שעשה עבודה מעולה - גם כיסה פגמים, גם העניק לחות וגם נשאר על העור במשך כל היום. גם השפתון של MILUCCA הרשים מאוד - אף שלא היה אודם מאט יבש, אלא כזה שעשיר בלחות, הוא נשאר על השפתיים שעות ארוכות. גם המייק אפ פודרה עשה עבודה לא רעה, ונשאר על העור בלי ליצור שבילים מביכים, מתאים גם לאיפור כלות.

מותג האיפור החדש יציע מעל 200 מוצרים, בטווח מחירים של עד 44.90 שקלים. כך לדוגמה, עיפרון עיניים או שפתיים יעלה 14.90 שקלים, ליפסטיקים יעלו 24.90-29.90 שקלים, ומייק אפ יעלה 39.90-44.90 שקלים.

הכותבת השתתפה בנסיעת עיתונאים למפעל האיפור אנקורוטי במילאנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully