וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה בושם לבחורה שאת רוצה להיות לידה או הבחורה שהיית רוצה להיות"

מיה א-דור

18.3.2018 / 14:37

בית האופנה סלווטורה פרגמו משיק את AMO, "אני אוהבת" באיטלקית, בושם חדש ואביבי שפונה הפעם לנשים צעירות. את הקמפיין מובילה אושיית הסטייל סוקי ווטרהאוס

סוקי ווטרהאוס בקמפיין של הבושם AMO. יח"צ חו"ל,
הפרזנטורית מגלמת בדיוק את האישה שאליה פונה המותג. סוקי ווטרהאוס בקמפיין לבושם החדש/יח"צ חו"ל

האביב כבר כאן, על כל המשתמע מכך. כלומר מעבר לריענון המלתחה והתעדכנות בטרנדים החדשים לעונה, מגיע גל של בשמים חדשים בניחוחות פרחוניים ששוטפים את המדפים. בטיימינג המתבקש, משיק בימים אלה מותג היוקרה האיטלקי סלווטורה פרגמו בושם חדש לנשים - AMO, "אני אוהבת" באיטלקית.

בית האופנה הוותיק שמשדר אלגנטיות וקלאסיקה אירופאית פונה הפעם לנשים צעירות יותר. "הצוות של פרגמו ביקש ממני לפני שנתיים ליצור ריח לאישה צעירה, נועזת ומלאה באנרגיות", סיפרה הבשמית מארי סלאמג'ן.

עבודת הרוקחות על הבושם החדש נמשכה 18 חודשים, וההשקה החגיגית נערכה באירוע נוצץ במסגרת בשבוע האופנה במילאנו בספטמבר האחרון, אליו הגיעו אנשים יפים ונכונים שדהרו ברחובות בירת האופנה.

השקת הבושם AMO במילאנו. יח"צ חו"ל,
וידיאו ארט והולוגרמות שהקיפו את החלל באירוע ההשקה במילאנו/יח"צ חו"ל

האירוע כלל תצוגת אופנה מרהיבה שאותה פתחה בלה חדיד, והופעה של הלהקה הבריטית קלין בנדיט. הלוקיישן עוצב בהשראת הבושם עם סידורי פרחים מטורפים בשילוב וידיאו ארט והולוגרמות שהקיפו את החלל. השיא של האירוע היה השקת הפרזנטורית המפתיעה והמדויקת של הבושם - סוקי ווטראהאוס, אושיית סטייל, דוגמנית ושחקנית בריטית שמגלמת בדיוק את האישה שאליה המותג פונה - צעירה, נועזת, בועטת ומלאת תשוקה לחיים.

בקמפיין, שצולם בפירנצה הקסומה על ידי צלמת האופנה המוערכת אלן פון אונוורט, סוקי נראית כשהיא דוהרת ברחבי העיר, זוהרת ומלאת אנרגיות, בלוקים נוטפי סטייל שעושים חשק לארוז מזוודה ולטוס מחר לחופשה באיטליה. אם אפשר עם סוקי, אז עדיף.

עוד באותו נושא

אנחנו חיים בזמנים מופלאים: מוצרי הטיפוח הכי מוצלחים שניסינו

לכתבה המלאה
סוקי ווטרהאוס בהשקה הבושם AMO. יח"צ חו"ל,
ווטרהאוס באירוע ההשקה/יח"צ חו"ל

לבושם עצמו יש איזון מדויק בין ריח מתוק שמקורו מהווניל הלבן, פרחוני מצמחי היסמין והריבס ותו עליון מריר ומפתיע שמגיע ממרכיב מקורי ומרענן של תמצית משקה ביטר איטלקי. התוצאה היא ריח נשי עם פוטנציאל ממכר. ההשקעה באה לידי ביטוי גם בעיצוב האלגנטי של הבקבוק, עם פריזמות זכוכית שנותנות לו טוויסט מעניין.

"עבדנו הרבה זמן כדי לאזן בין התווים של הבושם, ואנחנו חושבים שהצלחנו ליצור ריח ממכר וייחודי", הוסיפה סלאמג'ן. "הבושם נועד לבחורה שמחה, שונה ואלגנטית. זו הבחורה שאת רוצה להיות לידה או הבחורה שהיית רוצה להיות"

הכתבת התארחה בנסיעת עיתונאים מטעם המותג.

את הבושם ניתן להשיג ברשתות הפארמים ובפרפומריות מובחרות. מחיר: 299 שקלים ל-50 מ"ל.

צפו בקמפיין

השקת הבושם AMO במילאנו. יח"צ חו"ל,
הלוקיישן עוצב בהשראת הבושם עם סידורי פרחים מטורפים/יח"צ חו"ל
סוקי ווטרהאוס בהשקה של הבושם AMO במילאנו. יח"צ חו"ל,
עבודת הרוקחות על הבושם החדש נמשכה 18 חודשים/יח"צ חו"ל
בלה חדיד צועדת בהשקה של הבושם AMO במילאנו. יח"צ חו"ל,
בלה חדיד פותחת את תצוגת האופנה/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully