וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחשק לך לוק חדש לקיץ ואת לא יודעת איזה? הרשימה הזאת בשבילך

23.4.2018 / 7:52

תסרוקת מפתיעה, שפתונים חדשים של מעצב העל טום פורד, חיטוב נכון של הגוף, עמוד אינסטגרם אמנותי ועוד. אספנו למענך כמה טרנדים גדולים שירעננו את השגרה שלך, כאלו שאת יכולה לאמץ בקלות כדי להפוך את הקיץ שלך ללוהט, מרענן ובעיקר אופנתי יותר

ליפסטיק של טום פורד.
ליפסטיק של טום פורד

לפעמים אנחנו מוצאות את עצמנו בשגרה שאנחנו רוצות לרענן ולא יודעות איך. אנחנו מחפשות השראה במגזינים, ברשתות החברתיות, אצל חברות או בחנויות, אבל לא מצליחות לשים את האצבע על הדברים הקטנים שאנחנו באמת צריכות - האם זה עוד פריט לבוש, תוספת מעוצבת לבית או זוג נעליים. אם גם את מרגישה שמתחשק לך משהו חדש, אבל את עדיין לא יודעת מה זה בדיוק, הרשימה הבאה היא בשבילך - הטרנדים הגדולים ביותר שירעננו את השגרה שלך, כאלו שאת יכולה לאמץ בקלות כדי להפוך את הקיץ שלך ללוהט, מרענן ובעיקר אופנתי יותר.

נסי תספורת קארה: מה שטוב לנשים כמו מרגו רובי, היילי בולדווין, ג'נה דוון טיטום ואחרות בהחלט יכול לעבוד גם בשבילך - השיער הנכון לקיץ הוא קצר, שובב ולא מתאמץ. תפסיקי לפחד מהמספריים ותקצרי לקארה שמלטף את הכתפיים, או תעזי עם קארה מגה טרנדי שעובר בסנטימטר אחד את האוזניים, ללוק מלוטש במיוחד.

שפתון LIP PATENT של טום פורד.
שפתון LIP PATENT של טום פורד

הוסיפי ברק רטוב לשפתיים: 2018 הולכת להיות השנה בה השפתונים חוזרים למרכז הבמה והטרנד הגדול ביותר הוא שפתונים במראה רטוב, עם ברק מתכתי וזוהר שלא ניתן להתעלם ממנו. אחד האירועים המרגשים ביותר בתעשיית הביוטי בישראל הוא השקת קולקציית השפתונים החדשה של מעצב העל האמריקאי, טום פורד. בקולקציה מככבים שני שפתונים בגימורים שיוסיפו את הברק הנכון לתיק האיפור שלך:LIP PATENT , שפתון נוזלי שמשלב גימור סאטן אולטרה מבריק ו-LIP LACQUER. זהו גלוס שמשלב פנינים יקרות ליצירת ברק ותחושת רכות, שניתן להניח על שפיים חשופות למראה מלוטש ומתוחכם, או כשכבה על שפתון עבור ברק סקסי ורטוב במיוחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
LIP CONTOUR DUO שפתון דו צדדי של טום פורד.
שפתון דו צדדי LIP CONTOUR DUO של טום פורד

נסי שפתי אומברה: טרנד שיוצא מגבולות הרשתות החברתיות לעבר החיים האמיתיים היא שפתי אומברה, וה- LIP CONTOUR DUOשל טום פורד מאפשר לך לנסות את האומברה מבלי להתחייב. זהו שפתון דו צדדי שבצדו האחד עפרון תוחם משיי ודקיק שמאפשר להגדיר את השפתיים באופן מושלם, ובצדו השני שפתון עשיר בעל כיסוי מלא. העיפרון הכהה מיועד לשרטוט והגדרה והבהיר למילוי מרכז השפתיים ויצירת האומברה ההדרגתי והמיוחד.

הפכי את האינסטגרם ליצירת אומנות: עם השתלטות הסטורי על חיינו אנחנו מבקרים פחות ופחות ב"פיד" הכללי, מה שפיצל את הדרך בה אנשים בוחנים את האינסטגרם - אנחנו נחשפים לתמונות וסרטונים אותנטיים ויומיומיים באפשרות ה"סטורי", בזמן שהפיד הופך ליצירת אומנות אישית וזורמת. קחי דוגמה מהבלוגריות והמשפיעניות הגדולות ותתחילי להעלות תמונות איכותיות שמתאימות אחת לשנייה בצורה שתספר סיפור מעניין למי שנתקל באינסטגרם שלך בפעם הראשונה.

נסי אימונים מהדור החדש: השנים האחרונות היו מלאות באימוני כוח פונקציונאליים ואינטנסיביים, והטרנד הגדול בתחום הספורט מגיע דווקא כמענה לצורת האימונים המתישים - אימוני מתיחות שמטרתם להגדיל את טווחי התנועה שלך כדי להקל על השרירים ולהפוך כל אימון כח לאיכותי יותר.

עברי לבקבוק מים מעוצב ואקולוגי: ואם כבר החלטת להתאמן ולדאוג לעצמך, זה הזמן לשלב בין אופנה לדאגה לסביבה. מודעות סביבתית ואקולוגית היא הדבר החשוב ביותר בעולם של היום וזה הזמן להתחיל בדברים הקטנים - ותרי על בקבוקי הפלסטיק המזהמים והשקיעי בבקבוק רב שימושי מעוצב ומיוחד, כזה שימשוך אליו מבטים כשתוציאי אותו מהתיק ובעיקר כזה שתיהני לקחת איתך לכל מקום. הוא יהפוך את האימון שלך לאופנתי יותר ואת שגרת היום יום שלך למתחשבת סביבתית.

למבחר המוצרים של TOM FORD

וואלה! NEWS בשיתוף TOM FORD

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully