וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת הסטייל החדשה של עולם המוזיקה: דואה ליפה כובשת את מגזיני האופנה

25.4.2018 / 7:56

זמרת הפופ הבריטית בת ה-22 שכובשת את המצעדים, מתחזקת במקביל גם טעם אופנתי משובח, וכל לוק שלה גורף ים של מחמאות בקרב מגזיני האופנה הנחשבים בעולם. זה הזמן להכיר את הצעירה הכי מגניבה בסביבה, ולעקוב מקרוב אחרי הסטייל שלה

דואה ליפה. GettyImages
מתהדרת בחוש אופנה משובח. דואה ליפה/GettyImages
"קשה לי לבחור בית אופנה אחד שהייתי רוצה לעבוד איתו, אבל אם אני בכל זאת צריכה - אז ז'יבנשי"

בשקט ומתחת לרדאר, בלי ששמנו לב, צמחה בנוף המוזיקלי כוכבת שהוכיחה שיש לה גם חוש אופנתי משובח. אנחנו מדברים על דואה ליפה, זמרת הפופ הבריטית בת ה-22, שאין סיכוי שלא יצא לכם לזמזם את אחד מהלהיטים שלה לאחרונה. אבל כישרון מוזיקלי בצד ושיק מהפנט במרכז - מדובר בצעירה שמשפריצה סטייל בכמויות, ולראייה - כל לוק שהיא לובשת זוכה לעשרות אזכורים באתרי האופנה בעולם.

בהופעה האחרונה שלה השבוע לצד קלווין האריס היא לבשה לוק מונוכרומטי נועז שכלל ז'קט וגרביונים בצבע תואם לצד עקבי פלטפורמה אימתניים ושרשרת גורמט מוזהבת. הלוק השאיר אפילו את עורכות ווג עם לסת שמוטה. "דואה ליפה לבשה טוטאלוק כתום שיש בו הצהרה חצופה אך גם מלוטשת", נכתב עליה. וזו ממש לא הפעם הראשונה שבה המגזין מתלהב מהבחירות האופנתיות של הזמרת. הפעם הקודמת הייתה כשהיא נעלה מגפי ירך בצבע ורוד מבריק, ושוב הוכיחה שיש לה אומץ.

דואה ליפה. GettyImages
נוטפת שיק גם בבחירות האופנתיות על הבמה/GettyImages

דואה ליפה - שכן, זהו השם האמיתי שלה ולא איזה שם במה -נולדה בלונדון להורים אלבניים. בריאיון לגרדיאן סיפרה כי סבתה בחרה עבורה את השם. לדבריה, המילה "דואה" היא המילה האלבנית ל"אהבה". "עכשיו אני גאה בשם שלי, אבל כשהייתי ילדה רציתי להחליף אותו למשהו נורמלי יותר", אמרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דואה ליפה. GettyImages
"עכשיו אני גאה בשם שלי, אבל כשהייתי ילדה רציתי להחליף אותו למשהו נורמלי"/GettyImages
איקונות הסטייל שלה הן קייט מוס, קלואי סביני ודרו ברימור. "אני מושפעת מהניינטיז", סיפרה לווג

לתעשיית המוזיקה היא נכנסה בגיל 14, אז ניסתה לראשונה את מזלה בשירה. אבל ליפה לא יכלה לשים את כל הביצים בסל אחד, ויחד עם הניסיון להפוך לזמרת היא גם פתחה בלוג אופנה. בסוף שנות העשרה של חייה היא תפעלה ביסודיות במשך כמה שנים את הבלוג ששמו Dua Daily. "זה עדיין נמצא איפשהו באינטרנט", אמרה לגרדיאן, "זה כל כך מצחיק". האפיזודה הזו בחייה, שאמנם לא התפתחה יתר על המידה, מוכיחה את הקשר ההדוק בינה לבין עולם האופנה, דבר שבא לידי ביטוי בכל בחירת אאוטפיט שלה.

בריאיון למגזין ווג ב-2016 סיפרה ליפה כי החלום שלה הוא לעבוד עם ז'יבנשי. "קשה לי לבחור בית אופנה אחד שהייתי רוצה לעבוד איתו, אבל אם אני בכל זאת צריכה לבחור - זה יהיה ז'יבנשי". איקונות הסטייל שלה, כך לפי מה שסיפרה באותו ריאיון, הן קייט מוס, קלואי סביני ודרו ברימור. "אני מושפעת מהניינטיז", הודתה.

ליפה השתעשעה עם עולם האופנה ואף עסקה בדוגמנות במקביל לניסיון שלה לצלוח את הכניסה לעולם המוזיקה. בסופו של דבר, בן מוסון, המנהל של לנה דל ריי, החתים אותה על חוזה, והיא סללה לעצמה את הדרך להפוך לזמרת מצליחה שגם קוטפת פרסים ומועמדויות לפרסים ומייצרת להיטים בקצב.

העובדה שהיא התמקצעה בתחום אחד מבין כל תחומי העניין שלה לא אומרת שהיא זנחה את היתר. ניכר כי כל הופעה שלה - החל מהופעה על הבמה, דרך התייצבות על שטיחים אדומים ועד הסטייל היומיומי שלה - מצליחה לגרוף שורה של מחמאות והתפעלות בקרב מגזיני אופנה ובלוגריות ברחבי העולם. אדידס כבר השכילו ללהק אותה לשיתוף פעולה, ולנו רק נותר לתהות מי מבתי האופנה יקפוץ על המציאה ויהפוך את הזמרת הרותחת ומלאת הסטייל לפנים החדשות שלו.

דואה ליפה. GettyImages
אדידס כבר השכילו ללהק אותה לשיתוף פעולה/GettyImages
דואה ליפה. GettyImages
יודעת גם לייצר דרמה/GettyImages
דואה ליפה. GettyImages
נותר רק לתהות מי מבתי האופנה יקפוץ על המציאה/GettyImages
דואה ליפה. GettyImages
סללה את הדרך להיותה זמרת מוצלחת, אך לא זנחה את האהבה לאופנה/GettyImages
דואה ליפה. GettyImages
במשך שנים ניהלה בלוג אופנה בשם Dua Daily/GettyImages

תרימו: הלהיטים של דואה ליפה

  • עוד באותו נושא:
  • דואה ליפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully