וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נטע ברזילי לא רצתה להיות חשופה מדי או מגוחכת מדי, שלא יעשו ממנה צחוק"

13.5.2018 / 12:10

לצד המסר הפמיניסטי והביצוע המרשים, מה שהפך את ההופעה של נציגתנו באירוויזיון אמש למנצחת היה הסטיילינג המרענן. מעצב השמלה, מאור צבר, מספר בראיון לוואלה! אופנה על תהליך העיצוב, על ההחלטות שהתקבלו בדרך, ועל התכניות לעתיד בעקבות החשיפה. צפו

AP
הסטייליסט איתי בצלאלי: "רצינו לצאת מהקופסה, להכניס הרבה צבעים. עם נטע כל החוקים נפרצים"

כלי התקשורת בעולם לא נשארו אדישים לנציגתנו באירוויזיון שכבשה אמש את ליסבון. לצד הסיקור הנרחב שעסק בשיר עצמו, במסר הפמיניסטי ובביצוע המרשים, הייתה התייחסות מתבקשת למראה שלה ולסטיילינג המרענן שהוצג על הבמה. נטע ברזילי בת ה-25 עלתה להופיע כשהיא לבושה בשמלה בגזרת קימונו באורך מיני, עם שרוולים רחבים ומחוך צמוד משובץ בזרקוני סברובסקי. "נטע לבשה קימונו כי זו היתה ההגדרה שאיתה התחלנו לעבוד, זו היתה הבקשה", מספר בראיון לוואלה! אופנה מאור צבר, המעצב שאחראי על שמלת האירוויזיון.

"זו היתה החלטה מודעת מההתחלה - לא לעשות לה שמלה שחורה, אלא משהו מאוד צבעוני שיחמיא ויבליט אותה בוורוד זוהר כזה", סיפר איתי בצלאלי, הסטייליסט הצמוד של ברזילי, ששוהה איתה בליסבון. "זה היה הקו, לצאת מהקופסה, להכניס הרבה צבעים בפריים, מה שבדרך כלל אני לא עושה. אבל עם נטע כל החוקים נפרצים".

נטע ברזילי אירוויזיון 2018. AP
הסטייליסט איתי בצלאלי: "זו היתה החלטה מודעת מההתחלה - לא לעשות לה שמלה שחורה, אלא משהו מאוד צבעוני שיחמיא ויבליט אותה בוורוד זוהר כזה"/AP
המעצב מאור צבר: "מראש ידעתי שלא אקבל שכר על עיצוב השמלה לאירוויזיון"

"אחת הבקשות של נטע היתה להישאר עדינה. היא לא רצתה שיעשו ממנה צחוק, לא רצתה להיות חשופה מדי או מגוחכת מדי", מספר צבר. "ניסינו למצוא את האיזון, בגלל זה עשינו הרבה שינויים מהסקיצה הראשונה עד לבגד הסופי".

צבר סיים לימודי עיצוב אופנה בשנקר ב-2003, וב-15 השנים האחרונות עבד בסטודיו משלו כמעצב תלבושות למופעי מחול, תיאטרון ואופרה, ומעצב כובעים. לאחרונה הוא התרחב לתחום שמלות הערב והכלה, וכעת הוא בונה על לרכב על הגל שמביאה לו מלכת אירופה החדשה. "מראש ידעתי שלא אקבל שכר על עיצוב השמלה לאירוויזיון", חשף בראיון, "אני עושה את זה בשביל החשיפה והפרסום".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
נטע ברזילי מודדת את השמלה של מאור צבר לקראת אירוויזיון 2018. יח"צ,
המעצב מאור צבר: "ניסינו למצוא את האיזון, בגלל זה עשינו הרבה שינויים מהסקיצה הראשונה עד לבגד הסופי"/יח"צ

הקשר בין השניים נוצר במסגרת שבוע האופנה של תל אביב שהתקיים במרץ האחרון. ברזילי הגיעה לקהל כדי לצפות בתצוגת אופנה, ושם ניגש אליה צבר והציע את עצמו בתור מעצב השמלה לתחרות. כעת הוא בונה על תכניות לעתיד, במסגרתן הוא מתכנן לעצב שמלת כלה בגזרת קימונו בהשראת השמלה המדוברת, עם חלק קדמי חשוף. עוד בתכנון, לשמחת המעריצות - עיצוב שמלה לבישה ונגישה יותר בהשראת הדגם של ברזילי, אותה הוא יוכל למכור.

הסקיצה של השמלה שלבשה נטע ברזילי באירוויזיון 2018 - שעוצבה על ידי מאור צבר. יח"צ,
סקיצת השמלה בעיצובו של מאור צבר/יח"צ

על תסרוקת הלחמניות (אנחנו אוהבות לקרוא לזה גולגולים) אחראי מעצב השיער אסי שדה. ראינו אותן כבר קודם בארץ בזכות מעצב השיער אבי מלכה, ומתברר כעת שבמקור אלה היו אמורות להיות שתי קוקיות נופלות. כך או כך, מראה השיער הזה כבר הופך ברגעים אלה ללהיט. על נעלי הפלטפורמה שהחזיקו אותה על הרגליים בזמן הביצוע המאתגר והמלחיץ אחראי קובי לוי; על הבלינג הופקדה מעצבת התכשיטים מיה גלר; ועל האיפור היה אחראי ערן ישראלי.

נטע ברזילי מודדת את השמלה של מאור צבר לקראת אירוויזיון 2018. יח"צ,
ההכנות בעיצומן. נטע מודדת את השמלה בסטודיו של צבר/יח"צ
נטע ברזילי, אירוויזיון 2018. AP
הקונפטי השתלב יפה עם הלוק הכללי/AP
נטע ברזילי אירוויזיון 2018. AP
בקרוב תוכלו לרכוש שמלה נגישה ולבישה בהשראת הדגם המדובר/AP

צפו בביצוע הגמר של נטע

נטע ברזילי אירוויזיון 2018. AP
מאור צבר היה אחראי גם על הלבוש של הרקדניות/AP
נטע ברזילי זוכה באירוויזיון 2018. AP
רגעים מרגשים/AP
נטע ברזילי אירוויזיון 2018. AP
דיווה בקימונו/AP
נטע ברזילי אירוויזיון 2018. AP
תסרוקת הגולגולים כבר הופכת ללהיט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully