וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבת היא את: השמלות המדהימות שתלבשי בנשף הסיום

27.5.2018 / 8:08

הפרום, נשף סיום הלימודים שמתקרב בצעדי ענק, גורם לכל אחת לחפש את השמלה המושלמת שתהיה מחמיאה, שונה ובעיקר נוחה. הנה חמש אפשרויות מיוחדות שיגרמו לך להיראות הכי יפה בעולם

יח"צ - חד פעמי

טקס האוסקר עבר, המט גאלה נערך לפני שבועיים ואפילו טקס הבילבורד התקיים כבר לפני כמה ימים. עבור רבים אלו אירועים שמתקיימים בארה"ב, בשביל אחרים אלו תמונות יפות שרואים במדורי הרכילות, אבל עבור אינספור נערות מדובר במקום המושלם לשאוב ממנו השראה לקראת אחד האירועים הגדולים בחייהן - הפרום, נשף סיום הלימודים שמתקרב בצעדי ענק, גורם לכל אחת לחפש את השמלה המושלמת שתהיה יפה, מחמיאה, שונה ובעיקר כזו שהיא תרגיש בה בנוח.

שמלת נשף של רנואר. אלון שפרנסקי,
להיות הכי מיוחדת ואפנתית/אלון שפרנסקי

כל כך הרבה כבר נכתב על הפרום, שישנם בתי ספר בהם ההפקות יוצאות משליטה ושהתלמידים משקיעים מאמצים אדירים (ולעיתים גם סכומי כסף גדולים) כדי להיראות טוב, אופנתי ובעיקר יוצא דופן, הרי אף אחת לא רוצה להגיע לנשף בשמלה מדהימה רק כדי לגלות שמישהי אחרת לובשת את אותה השמלה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שמלת נשף של רנואר. אלון שפרנסקי,
קולקציית הפרום לנערות תיווצר במהדורה מוגבלת ומיוחדת בשם SUPER LIMITED EDITION/אלון שפרנסקי

מי שראו את הצורך בשמלות אופנתיות ומיוחדות, במחירים הגיוניים ובעיקר כאלו שיהיו במהדורה מוגבלת הם רשת האופנה רנואר. העונה, הרשת מובילה מהלך חדשני שמטרתו להעניק לכל אחת מראה טרנדי ובעיקר ייחודי ושונה מזה של חברותיה. קולקציית הפרום לנערות תיווצר במהדורה מוגבלת ומיוחדת בשם SUPER LIMITED EDITION ותהיה זמינה רק בכ-60 חנויות ברחבי הארץ. כל חנות תקבל משלוח מצומצם ושונה ובכל חנות הקולקציה עצמה תהיה מורכבת מפריטים במלאים מוגבלים, כאשר מכל דגם יהיו שש יחידות בלבד.

שמלת נשף של רנואר. אלון שפרנסקי,
מראה עשיר, רומנטי ובעל נוכחות/אלון שפרנסקי

הקולקציה נושאת את השם "Fairytale Collection" והיא כוללת שמלות מעוצבות, ששמות דגש על מראה עשיר, רומנטי ובעל נוכחות, ושואבות השראה ממגמות האופנה הגדולות בעולם. החל משמלות מקסי ארוכות עם שסע, שמלות קולר בשילוב וולנים, חליפות שני חלקים של טופ וחצאית, אוברולים בגזרה מתרחבת ועוד. כולם במהדורה אקסקלוסיבית.

שמלת נשף של רנואר. אלון שפרנסקי,
תבליטי את האישיות שלך/אלון שפרנסקי

הקולקציה מיועדת לכל הבנות שרוצות לבטא את האישיות שלהן, בין אם הן רוצות להרגיש כמו סינדרלה, כוכבת קולנוע או פשוט כמו עצמן. בדיוק בגלל זה מבחר הצבעים והגזרות הוא גדול במיוחד: החל משמלות בצבעים חמים ובולטים כמו אדום וצהוב המתאימים בדיוק לימי הקיץ החמים, שמלות נוצצות ואלגנטיות בצבעי ניוד וכסף וכמובן מבחר של שמלות בשחור קלאסי עם המון אלמנטים, דיטיילים ומשחקי טקסטורות. בנוסף, ניתן למצוא שלל אביזרים משלימים כמו נעלי עקב, סנדלים, תיקי קלאץ' ועוד.

כל מה שנשאר הוא לבחור את השמלה המושלמת וכמובן, לא לשכוח ליהנות בפרום!

למגוון שמלות הנשף של רנואר

שמלת נשף של רנואר. אלון שפרנסקי,
לערב אחד את הכוכבת/אלון שפרנסקי
וואלה! NEWS בשיתוף רנואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully