וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כזה עוד לא ראיתם: דוגמן בהריון צעד על המסלול של שבוע האופנה בלונדון

12.6.2018 / 8:04

שבוע אופנת הגברים עבר בשקט יחסי עד התצוגה של זאנדר ג'ואו, שחשפה מראה יוצא דופן: גבר בהריון, שהציג את קולקציית אביב 2019 של המעצב הסיני. וזה לא היה הדבר היחיד המוזר שם

גבר היריון דוגמן שבוע האופנה לונדון המעצב זאנדר ג'ואו. צילום מסך
כך ייראו החיים שלנו בעתיד? הדוגמן ההריוני של זאנדר ג'ואו/צילום מסך

שבוע אופנת הגברים בלונדון עבר עד כה בשקט יחסי. על אף התצוגות הרבות על המסלולים, הוא כמעט ולא זכה לסיקור עולמי ותהודה רחבה כפי ששבועות אופנה מקבילים בבירות אופנה אחרות ועם הופעות של בתי אופנה מפורסמים יותר קיבלו. ואולם, בתצוגה אחת של מותג לא מוכר - הקערה התהפכה על פיה. מדובר במסלול של מעצב בגדי הגברים הסיני זאנדר ג'ואו - שפתח את התצוגה שלו עם דוגמן בהריון.

ג'ואו ביקש בתצוגת קולקציית אביב-קיץ 2019 שלו להעביר מסר של איך ייראו החיים בעתיד. ההשראה הייתה הקו הדק שבין בני אדם לחייזרים, והוא בעיקר רצה להראות את החיים שצפויים לכולנו בעוד כמה שנים. כך למשל, הוא טוען שבעתיד לא תהיה הפרדה בין המינים - גברים ונשים - ולכן טבעי שהריון יהיה חלק משני המינים.

הדוגמן ההריוני היה הראשון לצעוד על המסלול. הוא לבש ג'ינס וחולצה לבנה מגולגלת כלפי מעלה שחושפת בייבי-באמפ לתפארת, שלא לומר בטן של חודש שמיני. ולחוששים שעדיין לא בטוחים: מדובר בעבודת איפור מושקעת ולא בהריון אמיתי. אחריו הגיעו עוד כמה גברים הריוניים.

אז אמנם ההריון הגברי גנב את ההצגה, אבל אחריו צעדו עוד דוגמנים מוזרים לא פחות. ג'ואו שילב בתצוגה שלו קול רובוטי בסאונד, בגדים מטאליים, צבעי ניאון, עדשות מגע לא טבעיות, פרוטזות, פריטי לבוש יוצאי דופן, גבר שנראה כמו מרבה-ידיים ועוד אלמנטים עתידניים משונים.

עוד באותו נושא

טירלול על המסלול: איך נראתה התצוגה של Vetements בפריז?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully