וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרובוקציה החדשה מבית קניה ווסט: כפילות עירומות של קים קרדשיאן

14.6.2018 / 8:33

המוזיקאי מציג קמפיין חדש ושערורייתי לזוג סניקרס בודד של מותג האופנה שלו Yeezy, עם אושיות רשת וכוכבות פורנו, ביניהן כפילות של אשתו המפורסמת, בסטיילינג שכולל סיליקון, פטמות, עכוזים נוכחים, פאות בלונדיניות ופריטי קז'ואל מסמורטטים

אתר רשמי

בווידיאו: קים קרדשיאן לובשת ומקדמת את המותג של קנייה בתכנית של אלן דג'נרס, נובמבר 2017.

עדיין לא התאוששנו ממסיבת יום ההולדת המסוקרת של קניה ווסט, ואתמול הוא כבר הציף את הרשתות בקמפיין חדש ושערורייתי לזוג סניקרס בודד של ליין האופנה שלו Yeezy. כי בינינו, מה יותר טוב מקצת עירום נשי מול גברים לבושים, פלוס משמעויות פילוסופיות על דמיון לאשתך המפורסמת - לטובת סולד אאוט מהיר של נעלי ספורט?

למעשה מדובר בסך הכל בגרסת היוניסקס בעיצובו לטרנד ה"Dad sneakers" (הסניקרס של אבא) המאסיביות שבית האופנה בלנסיאגה הזניק בשנה שעברה, ומאז פרש כנפיים והוצג בכל רשתות האופנה המהירות וגם בברנדים מפונפנים כמו שאנל וסטלה מקרטני.

עוד באותו נושא

שישה לוקים של Yeezy ביום: ככה זה כשאשתך היא הפרזנטורית המושלמת

לכתבה המלאה

ווסט, שבדיוק התפנה מהשקת האלבום החדש שלו וסיום חגיגות ה-41, גייס שוב את טריק הפרובוקציה הידוע להשגת ספוטים לדגם Yeezy 500 Supermoon yellow sneakers, וזה לגמרי עדיין עובד לו.

סדרת התמונות הנועזת שצולמה בידי אלי ראסל לינץ מביאה שורת אושיות רשת וכוכבות פורנו, ביניהן כפילות של אשתו, בסטיילינג שכולל הרבה סקין, סיליקון, פאות בלונדיניות, פטמות, עכוזים נוכחים ופריטי קז'ואל מהקולקציה של ייזי. באחד הסטים הבולטים נראות התאומות קלרמונט, שהתפרסמו בריאליטי "מועדון הילדות הרעות, בעירום פרונטלי כשלגופן רק מכנסי טייץ קצרים, גרביים ונעלי הסופרמון.

עוד מישהי מעניינת שמדגמנת את השוז היא ללה סטאר, שחקנית בסרטי מבוגרים, שהצטלמה בעירום מלא מלבד דגם הסניקרס שצריך להעיף מהמדפים, ונראית בתמונות בול כמו קים. מסע הפרסום החתרני של סופרמון מגיע אחרי הצלחתו של קמפיין הרשת הקודם, בו התחפשה פריס הילטון לבסטי לשעבר שלה ואשתו של הראפר.

עוד הוכחה לכך שקניה מפוקס כעת על ליין האופנה שלו התקיימה אתמול עם תמונות שהעלה לאינסטגרם מעצב השיער של קים, כריס אפלטון, בהן היא נראית משוטטת ברחבי אל-איי בפאה בגוון כחול-שחור חדש ובפריטים שמתויגים ככאלה מקולקציית ייזי עונה 8.

תזכורת לקמפיין הקודם: פריס הילטון מחופשת לקים קרדשיאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully