וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדל ג'נר חזרה אל המסלול אחרי חמישה חודשי היעדרות

18.6.2018 / 11:30

מאז ינואר האחרון ראינו את קנדל ג'נר בשלל אירועים אופנתיים, אבל ממסלולי התצוגות היא הקפידה באופן עקבי להיעדר. כעת היא אזרה אומץ, השאירה את התקפי החרדה בצד, וחזרה בענק אל המסלול של ורסצ'ה בשבוע האופנה לגברים במילאנו

קנדל ג'נר שבוע האופנה גברים מילאנו ורסצ'ה. AP
עם שמלת מיני ועקבי ירך בפרינט תואם. קנדל ג'נר על המסלול של ורסצ'ה במילאנו/AP

אחרי חמישה חודשי היעדרות מהמסלולים, קנדל ג'נר חזרה - והיא עשתה את זה בענק בתצוגה של ורסצ'ה בשבוע האופנה לגברים במילאנו. הדוגמנית בת ה-22 צעדה על המסלול כשהיא מציגה את קולקציית אביב-קיץ 2019 בשמלת מיני צבעונית ועקבי ירך עם פרינט תואם. יחד עם ג'נר צעדו על המסלול של ורסצ'ה גם בלה חדיד, אימאן חמאם, סטלה מקסוול ודוגמניות נוספות.

קנדל ג'נר שבוע האופנה גברים מילאנו ורסצ'ה. AP
הודתה בפרק של הריאליטי המשפחתי שהיא סובלת מחרדות/AP

ההופעה האחרונה של ג'נר על המסלול הייתה ב-14 בינואר בתצוגה של המותג dsquared2. בפברואר האחרון, לאחר שהיא נעדרה משבוע האופנה בניו יורק, אנשים תהו מה קרה לה והחלו להפיץ שלל ספקולציות. בפרק של סדרת הריאליטי של משפחת קרדשיאן, ששודר בסמוך לשבוע האופנה בניו יורק, ניסו העורכים לשפוך אור על הנסיבות שאולי הביאו את קנדל לסרב לצעוד על המסלולים בשבוע האופנה היוקרתי.

הפרק עסק בהתקפי החרדה שמהם סובלת ג'נר, והיא עצמה אף אישרה מול המצלמות את הנושא. אחרי שידור הפרק היא חיזקה את הטענה, לאחר שפרסמה סרטון שלה באינסטגרם עושה סנובורד לצד הכיתוב "פסק זמן". אותו סרטון פורסם בזמן שחברותיה הדוגמניות צעדו על המסלולים של מותגי העל בניו יורק. כך גובשה הטענה שג'נר סובלת מחרדות ולכן החליטה לקחת הפסקה מתצוגות אופנה, הפסקה שהגיעה לסיומה השבוע.

עוד באותו נושא

מה גרם לקנדל ג'נר לוותר על שבוע האופנה?

לכתבה המלאה

בזמן ההיעדרות של ג'נר מתצוגות אופנה, היא המשיכה לתחזק את הקריירה והתייצבה באירועים השווים של התעשייה כמו המט גאלה, טקס פרסי האופנה ואירועים של קלווין קליין, טוד'ס ומיסוני, שעבורם היא מדגמנת. עתה, אחרי ההשתתפות בשבוע האופנה של מילאנו, העיניים של מעריציה נשואות לשבוע אופנת ההוט קוטור שיתחיל בעוד שבועיים בפריז, שם היא עשויה לצעוד על המסלול של שאנל.

קנדל ג'נר בטקס פרסי האופנה של אמריקה יוני 2018. GettyImages
הגיעה לטקס פרסי האופנה בזמן ההיעדרות מהמסלולים/GettyImages
קנדל ג'נר לובשת שמלה שקופה בפסטיבל קאן 2018. GettyImages
לא ויתרה על ביקור בפסטיבל קאן/GettyImages
קנדל ג'נר במט גאלה 2018. GettyImages
מהממת בלבן במט גאלה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully