וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היחידה שיכולה להתלבש ככה ולהיראות סבבה: ליידי גאגא במצעד הגאווה

25.6.2018 / 12:12

המוזיקאית הביעה אמש את תמיכתה בקהילת הלהט"ב כשצעדה ברחובות ניו יורק עם לוק תוסס וזרחני, שכלל חגורות, צמידים, שלייקס וצלליות בשלל צבעי הקשת. כל אחת אחרת היתה נראית מגוחכת או מצועצעת, אבל היא הצליחה לגנוב את ההצגה בסטייל

ברחבי העולם ציינו במהלך יוני את חודש הגאווה במצעדים צבעוניים, ססגונים ושמחים - אך גם מלאי מחאה. אמש הגיע המצעד לניו יורק, שם לקחה הזמרת לידיי גאגא חלק פעיל. אבל מעבר לנוכחות שלה ולהפגנת התמיכה במחאה, מה שלגמרי גנב את ההצגה היה הלוק המגניב בצבעי קשת שהיא בחרה ללבוש לאירוע.

גאגא לבשה ג'ינס שנחתך בחלק הקדמי שלו וחובר מחדש באמצעות חגורות צבעוניות בצבעי הגאווה. זה לא נגמר בזה. לג'ינס המגניב היא צירפה גופיה לבנה, שלייקס צבעוניים ונעלי סניקרס בצבע לבן. גם בגזרת האקססוריז היא שמרה על הססגוניות כשענדה שישה צמידים גדולים, שלושה בכל יד, בצבעי הגאווה. את הלוק היא סגרה בצלליות זרחניות שהונחו על כל העפעף.

גאגא היא בערך היחידה בעולם שמצליחה להחזיק בסטייל את הלוק המצועצע, שבקלות יכול היה להיראות ליצני ומגוחך על כל אחת אחרת. "אני אוהבת את קהילת הלהט"ב יותר ממה שמילים יכולות לתאר", כתבה גאגא באינסטגרם לצד התמונות, "אז במקום להגיד את זה במילים - אני אשיר את זה. לנצח. זו ההבטחה שלי. אהבה אחת".

עוד באותו נושא

הגברת משנה אדרת: ליידי גאגא מציגה שלושה לוקים מטריפים ביום אחד

לכתבה המלאה
ליידי גאגא מצעד הגאווה ניו יורק. GettyImages
מצאה דרך יצירתית להצטרף למחאה החשובה/GettyImages
ליידי גאגא מצעד הגאווה ניו יורק. GettyImages
הגברת בין הצועדים, מוקפת שוטרים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully