וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נשים רזות נהנות יותר? לינה דנהאם מנפצת מוסכמות

12.7.2018 / 12:54

יוצרת הסדרה "בנות" חשפה בחשבון האינסטגרם שלה כי מאז שהעלתה 11 קילו היא הרבה יותר מאושרת ובריאה. הפוסט, שעוסק בדימוי גוף, הפך כצפוי לויראלי ועורר דיונים רבים

לינה דנהאם מנסחת מחדש את הסוגיה הפופולרית "האם בלונדיניות נהנות יותר?", ומעלה לסדר היום טרנספורמציה רלוונטית לנושא בסגנון "האם רזות נהנות יותר?". בפוסט ויראלי שהעלתה לאינסטגרם, הציבה יוצרת הסדרה "בנות" זו לצד זו שתי תמונות שלה - האחת מאפריל 2017 והשנייה משלשום - וחשפה שמאז שהעלתה 11 קילו היא מאושרת ובריאה הרבה יותר.

"משמאל: 138 פאונד (62.5 קילו), מקבלת כל היום מחמאות והצעות מגברים ונמצאת בשערי צהובונים עם כותרות על דיאטות שעובדות", היא מסבירה לגבי תמונת פפראצי מהתקופה הרזה שלה שנלקחה מיום צילום שנערך בברוקלין, בו היא לובשת שמלת מיני שחורה עם פרחים. היא ממשיכה: "כמו כן, חולה בגוף ובראש ומתקיימת רק על כמויות קטנות של סוכר, טונות של קפאין ותרופות".

לינה דנהאם. GettyImages
לינה דנהאם בתקופה הרזה שלה, במט גאלה בשנה עברה. מה, לא נראית מאושרת?/GettyImages

הפוסט שגרף כבר כ-464,350 לייקים, ממשיך לצילום העדכני בו היא לובשת ג'ינס לבן וקרוע בגזרת מאם בשילוב סריג אפור: "מימין: 162 פאונד (73.5 קילו), שמחה ומאושרת, מקבלת מחמאות רק מאנשים חשובים מסיבות חשובות, מתקיימת על זרימה מתמדת של חטיפים כיפיים / בריאים... חזקה בזכות כלבים ורוחניות".

מי שעוקב אחרי דנהאם בשנים האחרונות יודע שהתעסקות בדימוי גוף וניפוץ מוסכמות בכל הנוגע אליו, הוא משהו שתמיד נמצא בפרונט אצלה, גם במסגרת סדרת המופת של HBO בכיכובה וגם בחייה האישיים. רק לאחרונה היא חשפה שעברה ניתוח לכריתת צוואר הרחם בגלל הכאבים הקשים שנאלצה לחוות במסגרת מחלת האנדומטריוזיס ממנה היא סובלת. בעבר היא דיברה בגלוי על עבודות פוטושופ שנעשו בתמונות שער שלה, ולפני קצת יותר משנה, בתקופה בה היא הייתה רזה, היא פרסמה באותה פלטפורמה את התמונה מהשער של מגזין us weekly עם עשרים טיפים אלטרנטיביים משלה לדיאטה ביניהם "הפרעת חרדה" ו"לישון 19 שעות ביממה".

עוד באותו נושא

לינה דנהאם מוותרת על הפוטושופ: "תודה שנתתם לצלוליט שלי לככב!"

לכתבה המלאה

את המסר החזק הגורס כי משקל אינו משקף בריאות נפשית או פיזית, היא חתמה ב"אפילו הלוחמת לדימוי גוף חיובי הזו לפעמים מסתכלת על התמונה משמאל בגעגועים, אבל אז אני נזכרת בכאבים הבלתי נסבלים שהביאו אותי לשם על הברכיים", וקינחה בשנינות אופיינית עם "כשאני מקלידה עכשיו אני יכולה להרגיש את שומן הגב שלי מתגלגל לעבר הכתפיים. אני רוכנת פנימה".

לינה דנהאם. GettyImages
"הייתי חולה בגוף ובראש, ומתקיימת רק על כמויות קטנות של סוכר, טונות של קפאין ותרופות". דנהאם לפני כשנה/GettyImages
לינה דנהאם. GettyImages
"אני נזכרת בכאבים הבלתי נסבלים שהביאו אותי לשם"/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully