וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא מתביישת, אני אפילו גאה": כך באמת נראית בטן של דוגמנית אחרי לידה

16.7.2018 / 12:05

מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט, קנדיס סוונופול, פופרצה בביקיני בחוף הים שבועיים אחרי הלידה, וזכתה לבודי-שיימינג אכזרי. היא החליטה שלא לשתוק: "אם יש לכם משהו רע להגיד - תבדקו את עצמכם. אידיאל היופי הוא בלתי אפשרי. נשים, תהיו נחמדות אחת לשנייה"

קנדיס סוונפול בהריון בתצוגת ויקטוריה'ס סיקרט 2017 בשנגחאי. GettyImages
כך אגב היא נראתה בתחילת ההריון. קנדיס סוונופול בתצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט בשנגחאי/GettyImages

הדרישות מנשים שנבחרות להיות מלאכיות של ענקית ההלבשה התחתונה, ויקטוריה'ס סיקרט, הן היכולת לשדר משהו שמיימי ובלתי מושג, להיות המודל המושלם, סוג של אבטיפוס לדוגמניות. אבל יח"צ לחוד ומציאות לחוד - ולאחרונה יותר ויותר דוגמניות, גם של המותג האמריקאי וגם בתעשייה בכלל, פותחות את הפה בנושא דימוי גוף, ומנסות לשבור את סטיגמת אידיאל היופי. על הסערה התורנית אחראית הדוגמנית קנדיס סוונופול, שיצאה נגד בודי שיימינג שעברה ברשת והתגאתה בגוף פוסט-לידה שלה.

בשבוע שעבר תועדה סוונפול בת ה-29 בחוף הים כשהיא לבושה בביקיני. התמונות צולמו שבועיים בלבד אחרי לידת בנה השני, אריאל, אך זה לא עצר את גל התגובות הרעות ששטף את הרשת. המבקרים בעיקר תהו מה קרה לגוף הגבעולי שלה.

"זו אני, 12 ימים אחרי לידת בני", כתבה סוונופול בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה לצד תמונות הפפראצי מחוף הים. "אם יש לכם משהו רע להגיד על זה - תבדקו את עצמכם. החברה יכולה להיות כל כך אכזרית אחד כלפי השני. אידיאל היופי הוא בלתי אפשרי לנשים בימים האלו".

עוד היא המשיכה: "אני לא מתביישת להראות את הבטן שלי אחרי הלידה. אם לומר את האמת, אני אפילו גאה. נשאתי את בני תשעה חודשים בבטן, אני חושבת שהרווחתי את הזכות לכך שתהיה לי בטן קטנה. זה בגלל שאני דוגמנית? אנחנו אנשים נורמלים. תנו לי ליהנות מהחוף בשלווה בבקשה".

עוד באותו נושא

בגוף דקיק וחטוב צעדה קנדיס סוונפול על מסלול ויקטוריה'ס סיקרט, כשהיא בהריון שני

לכתבה המלאה
הדוגמנית קנדיס סוונפול. אינסטגרם, אתר רשמי
"אני לא צריכה להסתיר את הבטן שלי רק בגלל שלאנשים יש סטנדרטים לא מציאותיים". קנדיס בתקופת ההריון/אתר רשמי, אינסטגרם

בסטורי נוסף שהעלתה הדוגמנית היא פרסמה תמונה שלה מתקופת ההיריון וכתבה: "אני לא צריכה להסתיר את הבטן שלי רק בגלל שלאנשים יש סטנדרטים לא מציאותיים של נשים. אנחנו יוצרים חיים. מה אנחנו יכולות לעשות? נשים, אנחנו ביחד בזה - תהיו נחמדות אחת לשנייה".

זו לא הפעם הראשונה שבה סוונופול בוחרת שלא לשתוק נוכח ביקורת ברשת, יוצאת בפומבי נגד עוולות חברתיות ובעיקר מגינה על האמהות שלה. ב-2016, אחרי שילדה את בנה הבכור אנקה, היא שיתפה את דעותיה על הנקה בציבור. שנה לאחר מכן היא פרסמה תמונה שלה מניקה את בנה - וזכתה לתגובות מעורבות.

קנדי סוונפול מניקה - תמונה שהסעירה את הרשתות החברתיות. אינסטגרם, אתר רשמי
ככה נראית אשה כשהיא מניקה? התמונה שגרמה לקנדיס לחטוף על הראש מנשים ברחבי העולם/אתר רשמי, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully