וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פוזת המיגרנה": טרנד הדוגמניות החדש שגרם לסערה ברשת

23.7.2018 / 7:57

הרבה דוגמניות אימצו את הטרנד הזה שבו הן תופסות את הראש כאילו הן סובלות מכאב ראש, אך אנשים שבאמת סובלים מזה פתחו במתקפה על הוגת הרעיון: "תתביישי לך, אולי תיזמי את תנוחת הסרטן? אין לך מושג כמה סבל זה גורם לנו"

צילום מסך

כמעט כל בחורה שפעילה באינסטגרם רוצה לתפוס את התמונה המושלמת עבורה, ובשביל זה כדאי מאוד ללמוד מהמקצועניות בתחום. הכוונה היא לדוגמניות ולאושיות הסטייל שמעלות תמונות וזוכות למאות אלפי לייקים. אולם ייתכן שאת הטרנד החדש שלהן לא ממש כדאי לחקות, זאת משום שהוא גורם להרבה מחלוקת ברשת. אנחנו מדברים על "תנוחת המיגרנה" - שבה דוגמניות נוהגות להצטלם כשהן מניחות יד אחת או שתיים על הרקה, כפי שאנחנו נוהגים לעשות כשכואב לנו הראש או כשאנחנו סובלים ממיגרנה.

עוד באותו נושא:
"אנחנו לא ברביות": בלוגרית אופנה ודוגמנית חושפת את הבלוף של האינסטגרם
טרנד מוזר של קיץ: נשים החלו ללבוש את הביקיני שלהן הפוך

הסבר על הטרנד המושמץ

הפוזה הזו למעשה החלה על ידי האמנית האמריקאית נאם וו, שאמרה שהיא תמיד מעודדת את הקליינטים שלה להצטלם ככה. "היופי שבידיים שלנו נותן לפנים מראה חינני יותר. זו גם דרך מצוינת להראות את המניקור שלנו", הסבירה. הטרנד התפשט כמו אש בשדה קוצים, וכוכבות כמו קיילי ג'נר או ג'יג'י ובלה חדיד קפצו עליו במהרה.

"למה שלא תעשי תנוחת סרטן גם?"

אבל לא כולם מתרשמים, להיפך, אלו שסובלים באמת ממיגרנה ממש זועמים. למעשה, אנשים כל כך זעמו על הפוזה עד שנאם וו בעצמה נאלצה להתנצל וכתבה: "היי לכולם, קבלו את התנצלותי, לא הייתה כוונה לפגוע ברגשותיו של אף אחד. נגעו לי ללב הסיפורים האישיים שכולכם חלקתם. אני אוהבת את כולכם ורוצה שכולכם תהיו שמחים ובריאים, מדובר באהבה".

לא כולם קיבלו את ההתנצלות שלה כשגולש אחד כתב: "אין לך מושג כמה רע זה מיגרנה. אני לעולם לא אקנה מוצרים שלה ואחרים אותך". אחד אחר היה חריף יותר והגיב: "תתביישי לך, למה שלא תעשי תנוחת סרטן גם? ההתנצלות שלך לא מתקבלת". מה אתם חושבים, מוגזם או לגיטימי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully