וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זה באמת בריא לחפוף את השיער עם שמפניה?

18.8.2018 / 0:06

אושיית האינסטגרם מאדינה שרינזאדה שיתפה וידיאו שבמבט ראשון נראה די מגוחך, בו היא חופפת את השיער שלה עם האלכוהול היוקרתי. התוצאות אמנם היו מרשימות, אך העוקבים פחות התרשמו

INSTAGRAM/ MADINA SHRIENZADA

בין אם אתה חוגג הישג מסויים, זוכה בתואר או כל אירוע משמח אחר - אנשים משתמשים בשמפניה במקרים מיוחדים שבהם הם רוצים לחגוג בסטייל. אבל אותה אישה שחשפה בפני העולם את "סוד היופי" של תפוחי האדמה, מציגה כעת טרנד חדש, והפעם מגוחך במיוחד - הכולל שמפניה. אנחנו מדברים על אושיית האינסטגרם ובלוגרית האופנה מאדינה שרינזאדה, ששיתפה לאחרונה וידאו שערורייתי שבו היא חופפת את השיער שלה עם בקבוק של שמפניה.

בעוד שרובנו המוחלט משתמש בשמפו ומרכך, שרינזאדה שמתיימרת להיות גורו של יופי, טוענת שהשמפניה טובה לפריזורה שלנו ונותנת לשיער "נופך נוסף של ברק". בהתחשב בעובדה שהיא מבזבזת שמפניה טובה ויקרה, כדאי לה מאוד שהיא צודקת וזה באמת עובד. מאדינה חשפה בפני 290 אלף עוקביה באינסטגרם כיצד חופפים עם שמפניה צעד אחרי צעד, כאשר היא טבלה ארבעה סוגי פוני בשמפניה.

אחרי שמזגה לעצמה כוס של שמפניה, מאדינה טבלה גם את הפוני שלה ולאחר מכן הטביעה את יתר השיער שלה באלכוהול היוקרתי. אחרי שסיימה לייבש את השמפניה, מאדינה הצטלמה עם השיער הדי מבריק שלה יש לציין.

עוד בנושא:

המלצות הטיפוח הלוהטות וההזויות ביותר שמצאנו ביוטיוב
נחשפה הסיבה מדוע מייגן מרקל תמיד נראית נמוכה יותר ממה שהיא באמת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully