וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהחליפה יורדת והג'ינס עולה: כך נראות הפירסט ליידיס בארה"ב בחופשה

19.8.2018 / 8:34

אנחנו רגילים לראות את הנשים הראשונות בבית הלבן בארצות הברית כשהן לבושות בקפידה, בבגדים ייצוגים ובלוק מעונב. אך מה קורה כשהן יוצאות מכותלי הבית לחופשה שבה אפשר להתפרע? צפו לג'ינסים, סניקרס ועור חשוף

ג'קי קנדי חופשה 1971. GettyImages
ג'ינס ומטפחת ראש. ג'קי קנדי יוצאת לחופשה, 1971/GettyImages

הנשים הראשונות בארצות הברית יודעות שרגע אחרי שהן נכנסות לבית הלבן הן הופכות בעל כורחן לפאשן אייקון, ושמצופה מהן להתלבש בבגדים יוקרתיים, מוקפדים, טרנדיים ומחמיאים בכל מפגש עם מצלמות. לאורך השנים היו נשים ראשונות שצלחו את המשימה, והיו כאלה שקצת פחות, אבל לכולן יש משהו אחד במשותף: סטייל רשמי.

זה כמעט בלתי נמנע, פירסט ליידיס בארצות הברית חייבות להיות ייצוגיות ומעונבות, בדומה לבן זוגן הנשיא, וכפועל יוצא מכך הן תועדו לובשות בעיקר חליפות, שמלות, בלייזרים וחצאיות עיפרון מידי צמודות. אבל מה קורה כשהן יוצאות לחופשה?

מישל אובמה עם טופ חושף כתפיים במהלך חופשה באיטליה מאי 2017. טוויטר, צילום מסך
מתפרעת. מישל אובמה נופשת/צילום מסך, טוויטר

עבור הפירסט ליידיס, ואל תזלזלו - להיות האישה הראשונה של המעצמה הכי גדולה בעולם זו עבודה של ממש - חופשה זו ההזדמנות לפשוט את הבגדים הרשמיים ולעבור לקז'ואל. הרבה מהן מנצלות את היציאה מהשגרה ומפתיעות עם סטייל שיקי, מגניב וקליל הרבה יותר. האתר האמריקאי Popsugar אסף את תמונותיהן של כמה מהנשים הראשונות בארצות הברית לאורך השנים, רגע אחרי שפשטו את האאוטפיט של הבית הלבן ועברו לג'ינס וסניקרס.

עוד באותו נושא

ביוש: מה לובשות מלניה ואיוונקה טראמפ בדרך לחופשה?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully