וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והשמפניה לשרה: עשרת הרגעים הנבחרים משבוע האופנה בניו יורק

ראלף לורן חגג 50, מותגי הבוהו שיק בקולקציות משגעות, ברנדון מקסוול אחד שיודע לעשות באז והאחים החדשים שמשתלטים על הראנווי. שבוע האופנה בניו יורק בשיאו - קבלו עשר תובנות ביניים

1. גירל פאוור בכרומט

מהפכת הגיוון בתעשיית האופנה העולמית קורמת עור וגידים כבר למעלה משנה ונראה שאפשר לציין את התצוגה של כרומט כרגע המציין שיא בנושא. המעצבת בקה מקארן-טראנס שעומדת מאחורי מותג בגדי הים המשוגע הציגה את רעיון הגיוון במלוא הדרו והעלתה למסלול דוגמניות שחורות, לבנות ואסייתיות בממדי גוף שונים כולל כאלו בעלות נכויות. המוטו לדבריה: "לקחת את הרגע הזה של פגיעות ולהפוך אותו לגאווה".

2. ראלף לורן חוגג 50

ראלף לורן בחגיגה מיוחדת אליה הגיעו הילרי קלינטון, אופרה ווינפרי, רוברט דה נירו, קלווין קליין, קניה ווסט, בלייק לייבלי בחליפת שלושה חלקים (שעדיין לא נאמס לנו ממנה) ודונה קארן בקהל, המעצב שניסח את מהות האלגנטיות האמריקאית חגג יובל לפועלו. על המסלול בלטה אווירה של מסורת ומשפחתיות עם יותר מ-100 לוקים שמהווים את תמצית המורשת הראלף לורנית.

ראלף לורן, בלייק לייבלי. GettyImages
בלייק לייבלי בחליפה, אז מה חדש?/GettyImages
ראלף לורן, קניה ווסט. GettyImages
גם קניה ווסט הגיע לכבד, וזה לא דבר שקל לו כידוע/GettyImages
ראלף לורן. GettyImages
הקולקציה החדשה של ראלף לורן על המסלול/GettyImages

3. תצוגה לזכרה של קייט ספייד

קולקציית אביב-קיץ 2019 של בית האופנה קייט ספייד מסמנת נקודת מפנה למותג שבפעם הראשונה מוצג על מסלול במסגרת שבוע האופנה ולא כפרזנטציה מצומצמת לעיתונאים. המעצבת ניקואלה גלאס הקדישה את המאורע לציון זכרה של המייסדת, שנמצאה מתה בדירתה בניו יורק ביוני האחרון. על כיסאות הספרייה הציבורית במנהטן חיכתה לנוכחים גלויה ועליה הכיתוב "היא השאירה ניצוץ קטן בכל מקום אליו הלכה". גלאס חידשה את הקלאסיקות המזוהות עם ספייד ובראשם הדפוסים הגראפיים, הצבעוניות הנאיבית ותיקי היד הבובתיים.

קייט ספייד. GettyImages
תצוגה לזכרה של קייט ספייד/GettyImages

4. ברנדון מקסוול במחווה לשרה נתניהו

האיש שהתחיל כסטייליסט של ליידי גאגא כבר הלביש את מישל אובמה ומלניה טראמפ, אבל אין ספק שהשמלה הצהובה, והפשוטה יש להודות, שנראתה על מייגן לפני כחודשיים העלתה את המניות של מקסוול לגבהים חדשים. על המסלול נראו בעיקר דגמים בצבעוניות ניאונית על סקאלת הוורודים-אדומים-כתומים עם נגיעות של צהוב וירוק. את הבאז קטף תיק השמפניה הוורודה שכבר למחרת נצפה אצל ג'יג'י חדיד על השטיח האדום בגאלה של BOF. יש מצב שסנדרה תארגן אחד לשרה בקרוב.

ברנדון מקסוול. GettyImages
והשמפניה לשרה - מהמסלול של ברנדון מקסוול/GettyImages
ברנדון מקסוול. GettyImages
רוצות הכל, גם את השמפניה!/GettyImages

5. האחים לבית גרבר שורפים את המסלול

כולם מדברים על סיאס מרואן - המותג הצעיר של המעצב ההולנדי סנדר לאק חוגג סה"כ שנתיים הצליח לצבור לא מעט כותרות העונה. על המסלול צעדו האחים לבית גרבר קאיה ופרסלי לצד אמו של לאק (מרואן) כשבקהל חיממו את המושבים ההורים סינדי ורנדי. אז ממה כולם עפו? בעיקר מהעובדה שהיה שם מיקס של אופנה שקטה בצבעים עזים לפרקים ובעיקר לבישה שפונה לכולם. היו שם שמלות קלילות, מעילים וז'קטים על התפר שבין מעוצב לבין קז'ואל, מכנסיים נינוחים והמון סטיילינג של שכבות רפויות.

6. הפייבוריטים - טורי ברץ' וצימרמן

הריזורט האהוב והמוכר: בתי האופנה צימרמן וטורי ברץ' שתוכלו למצוא גם בארץ הקודש בפקטורי 54, ידועים בסגנון הבוהו-ריזורטי של בגדי חופשה מהחלומות לא איכזבו גם הפעם. אצל טורי, שם נכחה תמר מרקוביץ' ופינקה את וואלה! אופנה בתמונות בלעדיות מהראנווי, ניתן היה למצוא טאץ' קליל של הפלגה לספארי באפריקה ונגיעות אתניות בגזרות, בדיטיילז ובהדפסים. בצימרמן לעומת זאת הוייב הנוסף היה בסגנון מערב אמריקה, וביחד מדובר שתי קולקציות מושלמות לחובבות ז'אנר השמלות הלבנות.

טורי ברץ'. תמר מרקוביץ',
טורי ברץ' בנגיעות אתניות/תמר מרקוביץ'
טורי בארץ'. GettyImages
במוזיאון באפר ווסט - טורי ברץ'/GettyImages
צימרמן. GettyImages
צימרמן על המסלול, קולקציה משובחת/GettyImages
צימרמן. GettyImages
רצנו לשבור קופת חיסכון. צימרמן/GettyImages

7. הד פיסים פרחוניים ברודארטה

הסטייטמנט של האחיות קייט ולאורה מולאבי בלט היטב על הרקע הקז'ואלי שמסתובב בשבוע האופנה הניו יורקי. את המסלול שטף קצף חלומי של טולים, תחרות וערימות של קישוטי פרחים כולל תכשיטי ידיים מהפנטים.

8. ממתנים את הלוק הקלאסי - הנעליים של אסקדה

בית האופנה שלרוב גורם לעולם האופנה לפהק עושה כניסה מחודשת לשבוע האופנה בציון 40 למותג עם סלואן היילס, שעיצב בעבר לברברי. אוסף הביגוד נגע ברובו באייטיז ובניינטיז, אבל את רוב הפוקוס לקחה קולקציית הנעליים עם סניקרס גבוהות שכנראה יהפכו ללהיט, עקבי מיולס בברק צבעוני משמח ומגפונים לבנים בסיומת שפיץ בגוון כאמל.

אסקדה. GettyImages
על זה לא חשבנו - אסקדה בסניקרס/GettyImages
אסקדה. GettyImages
ממתנים את הלוקים הקלאסיים בנעליים/GettyImages
אסקדה. GettyImages
הגיעו מוכנים לשבוע האופנה בקולקציה מרעננת/GettyImages

9. ביצוע חדש ומרגש לפרואנזה שולר

אחרי שתי תצוגות בפריז, הצמד לאזארו הרננדס וג'ק מק'קלו חזרו הביתה לניו יורק וגם לשורשים מבחינה עיצובית עם תרגום עכשווי לקוד לבוש קל לעיכול יותר. את האוסף הם הקדישו לבד הדנים בשטיפות ושיפשופים שונים ממנו עיצבו דגמים בגזרות 'גבוהות' של חצאיות, שמלות, טופים וז'קטים. הגישה מוכרת - הביצוע חדש ומרגש.

10. טום פורד חוזר להתחלה

הערגה האופנתית לניינטיז הביאה את טום פורד להיזכר בתחילת דרכו. "הפכתי למעצב", הוא כתב לפני התצוגה "כי רציתי לגרום לגברים ולנשים להרגיש יותר יפים ולהעצים אותם בתחושת ביטחון. תחושה של ידיעה שהם נראים הכי טוב שהם יכולים כדי שיציגו את האני הטוב ביותר שלהם לעולם. רציתי לעשות בגדים מחמיאים". "אני מרגיש שהאופנה איכשהו איבדה את דרכה, וקל לכולנו להיסחף במגמות שאיבדו קשר עם מה שגברים ונשים רוצים ללבוש". בהתאם, הקולקציה שעיצב די לבישה, אם מתעלמים לרגע מתג המחיר שמרקיע שחקים.

ברנדון מקסוול. GettyImages
ג'יגי' חדיד בלוק דרנטי על המסלול של טום פורד/GettyImages
טום פורד. GettyImages
הכוכבת של שבוע האופנה, קאיה גרבר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully