וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבינג' של יום כיפור: 8 סרטי אופנה שכל פאשניסטה חייבת לראות

18.9.2018 / 0:02

אם אתן לא מאלה שצמות ביום כיפור, ואתן מעדיפות 25 שעות של בינג' טלוויזיוני - אספנו לכן רשימת המלצות לסרטי חובה שכל חובבת אופנה חייבת לסמן עליהם "וי". מדובר בסרטי קאלט שסיפקו לנו השראה, ציטוטים אייקונים ואאוטפיטים בלתי נשכחים

מריל סטריפ ואן הת'ווי בסרט "השטן לובשת פראדה" (2006). צילום מסך,
תתחילו ממנו, אחר כך תמשיכו לכל היתר. השטן לובשת פראדה/צילום מסך

נתחיל מהמובן מאליו: יום כיפור זה יום של חשבון נפש. ואולם, לצד זה חשוב לנו להדגיש שאנחנו ליברליות, ועקב כך אנחנו מאמינות שכל אחד ואחת יכול או יכולה לבחור את הדרך לעשות חשבון נפש. זה יכול להיות בצום, בהתנתקות או בבינג' בטלוויזיה.

אם בחרתם באפשרות השלישית, אתם צריכים להתחיל לאסוף סרטים לקראת 25 שעות של בהייה במסך. כדי להקל את המשימה, החלטנו לרכז לכם את רשימת הצפייה שכל פאשניסטה חייבת לסמן עליה "וי".

לאורך השנים נוצרו לא מעט סרטים אופנתיים, עם שלל אאוטפיטים מעוררי השראה, ציטוטים אייקונים ודמויות שהיינו רוצות להכיר במציאות. ובכל זאת, מתוך הרשימה הארוכה נאלצו לבחור את 8 סרטי הקאלט, כאלה שלא לראות אותם זה חור רציני בהשכלה האופנתית. כמובן שגם בחרנו סרטים קלילים וכיפיים. אם אתם מעבירים את יום כיפור בצום ובהתנתקות מלאה, שמרו לכם את רשימת סרטי החובה הזו ליום המחלה הבא או סתם לשבת חורפית שעוד תגיע.

לקריאה נוספת:
אנה וינטור, תכיני את עצמך: יש ספר המשך ל"השטן לובשת פראדה"
20 שנה ל"סקס והעיר הגדולה": דברים מדהימים שגילינו אחרי בינג' עדכני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully