וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממושא ללעג - למלאכית של ויקטוריה'ס סיקרט: מי זו הדוגמנית עם הכתמים בעור?

21.9.2018 / 8:17

מותג ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט פרסם את רשימת המלאכיות החדשות - ומי שזכתה לקבל כנפיים היא הדוגמנית וויני הארלו, שסימן ההיכר שלה הוא מחלת העור ממנה היא סובלת. כך הפכה הילדה שהייתה קורבן לבריונות לאחת הדוגמנית המבוקשות בתעשייה

וויני הארלו שבוע האופנה ניו יורק וייני ווייני. GettyImages
אף שבוע אופנה לא שלם בלעדיה. וויני הארלו על המסלול/GettyImages

זאת לגמרי השנה שלה. אין לנו דרך להסביר את זה, אבל איכשהו וויני הארלו (שנולדה בכלל בשם שנטל בראון יאנג) בת ה-24 נמצאת בזמן האחרון בכל מקום. אף תצוגה בשבועות האופנה בעולם לא שלמה בלעדיה, היא כובשת שערים נחשקים ומככבת בשלל קמפיינים וצילומים.

אך עליית המדרגה המשמעותית ביותר של הדוגמנית הייתה ההודעה של מותג ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט כי היא צפויה לצעוד בתצוגה השנתית שלו שתתקיים בנובמבר הקרוב בניו יורק. הארלו צפויה לקבל כנפיים ולהפוך למלאכית, ויודעת כל דוגמנית שאין מסלול נחשב יותר מזה של ויקטוריה'ס סיקרט.

וויני הארלו וייני ווייני. GettyImages
מחלה לא מדבקת, אך ניכרת לעין שהפכה לסימן ההיכר שלה. הארלו על השטיח האדום/GettyImages

אי אפשר להתעלם מהגימיק. הארלו אולי מהממת ביופייה, אבל מה שהופך אותה לאחרת ושונה מיתר הדוגמניות בתעשייה, זה דווקא נקודת התורפה שלה - מחלת העור ממנה היא סובלת. מדובר במחלה שנקראת ויטיליגו (או בעברית תקנית: בהקת או בהרת). זו מחלה אוטואימיונית שבה העור מאבד צבע והופך בהיר יותר. ויטיליגו אינה מחלה מסוכנת או מדבקת, אבל מאוד ניכרת לעין.

הארלו נולדה בטורונטו שבקנדה ואובחנה כחולה בויטיליגו בגיל ארבע, אז לראשונה החלו להופיע כתמים בהירים על עורה. מה שהיום הפך לסימן ההיכר שלה, כזה שגורם למלהקים של ויקטוריה'ס סיקרט לרדוף אחריה, היה בילדות מושא ללעג. בראיונות שונים שהעניקה בתקשורת סיפרה שבילדות כינו אותה "זברה" ו"פרה", וכי עברה לא מעט פעמים בתי ספר בשל הבריונות. השיא - היא אף שקלה לשים קץ לחייה.

עוד באותו נושא

עשרת הרגעים הנבחרים משבוע האופנה בניו יורק

לכתבה המלאה
וויני הארלו שבוע האופנה ניו יורק וייני ווייני. GettyImages
אחרי ההשתתפות ב"טופמודלס" ההצעות לא הפסיקו לזרום/GettyImages

אך מאז דברים השתנו, ב-2014 היא פרצה לעולם הדוגמנות כשהגיעה לגמר העונה ה-21 של הריאליטי "הטופמודל הבאה" בהנחייתה של טיירה בנקס. היא אולי לא זכתה, אך מיד אחרי החלה לדגמן עבור מותגים נחשבים, להצטלם למגזינים המובילים בעולם ולהשתתף בתצוגות בשבועות האופנה. ברזומה אפשר למצוא קמפיינים לדיזל, סברובסקי, דיזיגוואל ונוספים, והפקות אופנה לגלמאור, קוסמופוליטן, מארי קלייר, אל, גרציה, הארפר'ס בזאר ועוד.

וויני הארלו וייני ווייני בלה חדיד היילי בולדווין. GettyImages
מתחככת בבנות הנכונות בתעשייה. הארלו עם בלה חדיד והיילי בולדוויין/GettyImages
"כשהגיע תורי, לבשתי סט שחור של ויקטוריה'ס סיקרט ויצאתי החוצה. אמרתי שלכבוד הוא לי לזכות בהזדמנות הזו - ואז יצאתי להליכת חיי"

לאחרונה נודע כי היא צפויה להצטרף לצוות הנחשק של ויקטוריה'ס סיקרט, מה שלחלוטין ממצב אותה כדוגמנית מבוקשת. "כשהגעתי לבניין של ויקטוריה'ס סיקרט, ביקשתי מהנהג שיקיף כמה פעמים את המבנה עד שאצליח להיכנס", היא שיחזרה את יום האודישן בפוסט שהעלתה לאינסטגרם. "כשהגיע תורי, לבשתי סט שחור של ויקטוריה'ס סיקרט ויצאתי החוצה. דיברתי על ג'מייקה, על הצלם ניק קנייט, על שרירי הבטן שלי והוספתי שלכבוד הוא לי לזכות בהזדמנות הזו. ואז יצאתי להליכת חיי"

באותו פוסט היא גם שיתפה סרטון שלה מקבלת את הבשורה שבו היא בוכה מרוב אושר. "אני לא מאמינה שזה קורה", היא כתבה והוסיפה שלל תודות: "תודה לאימא שלי שהתפללה בשבילי, תודה למעריצים שדחפו אותי קדימה. אני הולכת לצעוד על המסלול של ויקטוריה'ס סיקרט".

הארלו העניקה ריאיון בלעדי לווג על הבחירה בה להיות חלק ממלאכיות ויקטוריה'ס סיקרט, כשהיא יודעת שהסיבה הבולטת לליהוק שלה זו המחלה שלה. "למה יש סטיגמה על אנשים חולים?", היא אמרה בריאיון, "למה להיות שונה עדיין גורר תגובות? הרי היום כולם שונים", סיכמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully