וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויוה לה פראנס: סיכום שבוע האופנה בפריז

שבוע האופנה המרגש בפריז הגיע לסיומו והוא לחלוטין היה אחד שייזכר לעוד הרבה זמן. הדי סלימאן שהצליח לזעזע את תעשיית האופנה בקולקציה החדשה של סלין, קלאסיקה של המותגים האהובים מול חדשנות במיטבה, עשרות סלבריטאיות בפרונט רואו ורגע קטן של גאווה ישראלית

דיור. GettyImages
בלייק לייבלי שוברת את מסורת החליפות בתצוגה של דיור/GettyImages

בזמן שאצלנו חג הסוכות שיבש את שגרת החיים עם מלא ימי חופש מיוזעים, פריז חגגה את אחד מסבבי שבוע האופנה המרגשים שהיו בשנים האחרונות. זה התחיל מהעצמה נשית בניחוח גאווה ישראלית כשהרקדניות של שרון אייל קישטו באלגנטיות את המסלול של דיור, המשיך בבילד אפ מטורף לשואו הראשון של הדי סלימאן בסלין שהסתיים במפח נפש, והסתיים בקלאסיקות הוותיקות של שאנל ולואי ויטון.

וכמו תמיד החגיגה האמיתית התקיימה בכלל מחוץ למסלולים עם מקבץ מרשים של סטאריות ביניהן קייט מוס, בלייק לייבלי, קארדי בי, סינדי קרופורד, סלמה הייק, ניקול ריצ'י ושלל עיתונאיות ובלוגריות שהפיצו סטייל אמיתי לכל עבר.

לעוד חדשות מעולם האופנה:
תלמדו מקארדי בי: המעיל המוגזם שכולן חולמות ללבוש
תרעננו את הפיד: הבלוגריות החדשות ששווה להכיר

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

דיור. GettyImages
מרגש. הרקדנים של שרון אייל נותנים שואו בלתי נשכח בתצוגה של דיור/GettyImages

גאווה ישראלית על המסלול של דיור

"הסיפור מגיע מתוך הגוף שלי" צוטטה שרון אייל על ההזמנה הנחשקת של בית האופנה כריסטיאן דיור, שיחד עם הכוריאוגרפית המנוחה והנחשבת פינה באוש, היוותה את ההשראה לקולקציית אביב-קיץ 2019 של מריה גרציה קיורי. המחול המודרני הצית בקיורי תמונה זורמת בשחור, לבן וחמישים גוונים של ניוד בתצוגה שהבהירה ללא מילים את כוחו של העידון הנשי.

עוד באותו נושא

קראו והפנימו: עשרת הטרנדים הלוהטים לחורף 2018

לכתבה המלאה
דיור. GettyImages
הייתה גם אופנה במיטבה כמובן. דיור אביב-קיץ 2019/GettyImages

תיקי אוברסייז במלוא מובן המילה בז'אקמוס

קהל האורחות שהגיעו לצפות בעיצוביו של סימון פורט ז'אקמוס הרותח הצליחו בקלות לגנוב את הפוקוס מהמסלול כשהגיעו כמעט כולן בגרסה של אותה שמלת סריג בעיצובו. כך במקום להתרכז בפרטי הקיץ הבא, הרשת התמלאה בכל אותן איט גירלז שזכו לדגמן אל מול צלמי הרחוב את השסע הנדיב ברגל או את המחשוף המרובע שגרם בין היתר לתקלת ניפ סליפ אצל קיארה פראני. אז מה יחליף את הכובע רחב השוליים שהפך לסימן ההיכר של המעצב? אנחנו מהמרות על תיק הקש הענק שנראה בול כמו ערימת חציר מהרפת של הקיבוץ.

סאן לורן משאירים אבק להדי סלימאן

זה אף פעם לא פשוט להיכנס לנעליים גדולות ומיותמות שמשאיר אחריו מעצב נערץ, אבל במקרה הנידון ההספדים על פרישתה של פיבי פילו מבית האופנה סלין היו אולי הקיצוניים ביותר בעידן הנוכחי. הדי סלימאן, האיש שהוציא את ה "איב" מהאיב סאן לורן עשה זאת שוב והדיר לגמרי את חותמה האהוב של פילו מסלין. עד כדי כך שהקולקציה שעוררה כל כך הרבה סקרנות בשבועות שלפני הצגתה, נראתה בסופו של יום כמו השאריות שנותרו על רצפת חדר הגזירה בימיו בסאן לורן.

אנת'וני וקארלו השאיר אבק לסלימאן עם עריכה סופר מדויקת של רוק אנד רול במיטבו. הפעם הוא ערבב סקס אפיל בהשראת העשורים סיסקטיז, סבנטיז ואייטיז כשברקע מהדהד הסטיילינג מצילומיו האייקונים של הלמוט ניוטון האגדי. כך נראים שחרור נשי והחופש להתלבש במיטבם.

מימין - סלין, שמאל - סאן לורן

סאן לורן. GettyImages
הדוגמניות הולכות על המים כשברקע מגדל אייפל. קאיה גרבר בסאן לורן/GettyImages
ולנטינו. GettyImages
רוק אנד רול במיטבו בסאן לורן/GettyImages

התיקים שעומדים להשתלט על העולם בלואבה

וכך נותרנו עם ג'יי וו אנדרסון ללואבה שהציג זיכרון מרענן לכתב ידה המרהיב של פיבי עם בגדים בסגנון נינוח ותחכום שרק נשים יכולות להבין ולהעריך. גם בגזרת התיקים נראה שלואבה הולך להיות המחליף של סלין עם קלאסיקות על זמניות כמו תיק הפאזל, דגמי הגייט, הבאני והפיל.

בוהו שיק בשיאו בקלואה

היכולת המופלאה של בית האופנה קלואה להגדיר כל עונה מחדש צד אחר של בוהו שיק היא לא עניין של מה בכך. הפעם נטשה רמזי לוי ניסחה את הגבולות במשולש המחבר את מרוקו, איביזה ומיקונוס עם אוסף מלא השראה ומלא באקססוריז שעושים חשק לדלג על החורף היישר לקיץ הבא.

קארה דלווין חוזרת לדגמן על המסלול של בלמיין

ההצהרה שנתן אוליבייה רוסטאן לפני השואו: "כשפריז פוגשת את מצרים" או במילים אחרות הפירמידה של הלוברה, התחברה לאוסף ארכיטקטוני מלא בסמלים ובצורות היסטוריות באדפטציה עתידנית מרהיבה. כל זה פלוס הופעת אורח מרעננת של קארה דלווין שפתחה וסגרה את המסלול. מה עוד אפשר לבקש?

בלמיין, קארה דלווין, אביב-קיץ 2019. GettyImages
פייר? התגעגענו. קארה דלווין על המסלול/GettyImages
בלמיין, אביב-קיץ 2019. GettyImages
לא לכל אירוע כמובן. כשפריז פוגשת את מצריים/GettyImages

ספורטיביות אלגנטית באופוויט

כבר לא צריך לבחור בין לוק של נסיכת דיסני או אתלטית מובחרת. הגאונות של וירג'יל אבלו הצליחה לאחד באופן קוהרנטי אסתטיקת סטריט סטייל ספורטיבית ואלגנטיות של אופנה גבוהה.

דגש על אקססוריז בסטלה מקרטני

לראשונה בחייה סטלה מקרטני היא לא רק המעצבת אלא גם הבעלים של בית האופנה הנושא את שמה. זה לאחר שרכשה את 50 אחוז המניות שהיו בבעלות תאגיד קרינג. התוצאה- תשומת לב חסרת תקדים לאגף הכי רווחי בתחום, התיקים והנעליים, שהיה בעבר די מוזנח מצידה. עדיין ללא שימוש בעור מקרטני עיצבה סדרת תיקים חדשה עם מונוגרמת לוגו, שקי קש רכים ונעליים קלועות מלאות שיק.

סטלה מקרטני. GettyImages
נותנת במה לאקססוריז. סטלה מקרטני אביב-קיץ 2019/GettyImages

הגרסה המוצלחת למלתחה הגברית בז'יבנשי

לא שהיינו צריכות עוד הוכחה לכך שמעצבות נשים יודעות הכי טוב מה נשים רוצות, אבל מה שקלייר ווייט קלר עשתה לז'יבנשי עבור הקיץ הבא רק מחזק את הטענה. יש מצב שהצלחת בית האופנה בעקבות שמלת הכלה של מייגן מרקל הביאה לשחרור לחץ מצד המחלקה המסחרית, וקלר פשוט עפה עם עיצובים בהשראת המלתחה הגברית, הכי רחוק מהבוהו המוכר שלה בתקופה בה הייתה בקלואה.

ז'יבנשי. GettyImages
בז'יבנשי יודעים מה נשים רוצות/GettyImages
ז'יבנשי. GettyImages
הגרסה המוצלחת ביותר למלתחה הגברית/GettyImages

דנים וכתפיים רחבים באיזבל מרנט

המעצבת שמזוהה עם סגנון הבוהו המודרני ויתרה הפעם על סיבוב הוואקנס הצרפתי שהפריזאיות כה אוהבות, ובמקום הכניסה את המותג שלה לקפסולת זמן לימי הדיסקו האחרונים. שם היא יצרה מסיבה המפגישה וריאציות על כדור האורות הכסוף עם ערימות של דנים בגזרות באגי וכתפיים רחבות. ובכל זאת, נוכחות מינורית של אלמנטים ניאו היפים חסרי מאמץ הזכירו לנו שאותה איזבל אהובה לא הלכה לשום מקום.

תהלוכת שמלות משגעת בולנטינו

קריסטן מקמנמי האניגמטית שהייתה אחת הדוגמניות המעניינות בניינטיז, הובילה את תהלוכת השמלות המשכרת של ולנטינו, שהייתה אלגנטית וגאונית כתמיד. את הערך המוסף נתן הדיסוננס בין כובעי הקש המבלוגנים והסנדלים הכפריים, לבין חגורות העור והתיקים המאובזמים ששידרו סופר לאקשריזם במיטבו.

ולנטינו. GettyImages
תהלוכת שמלות עם צלליות לא קונבנציונליות/GettyImages
ולנטינו. GettyImages
כובעי קש בלתי הגיוניים, אבל אהבנו/GettyImages

חול ים ובלינג בלינג בשאנל

על פי קארל לאגרפלד ויד ימינו וירג'יני ויארד, הדרך הנכונה להתאבזר לחוף ב-2019 היא עם שני תיקים בהצלב שמשמשים גם כמתלה לסנדלים. אבל אם נשים בצד את המומחיות של שאנל בעומס בלינג, סטיילינג ותפאורה מהאגדות, נשאר עם קולקציה יפהפייה אמנם, אבל כזו שלא מחדשת יתר על המידה. היינו שם.

שאנל, אביב-קיץ 2019. GettyImages
כמו תמיד - מביאים עולם ומלואו לאולם. חול ים אמיתי/GettyImages
שאנל, אביב-קיץ 2019. GettyImages
עבדה קשה הילדה. קאיה גרבר לא מפספת אף מסלול נחשק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully