וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרת למקורות: בלה חדיד על השער של הארפר'ס בזאר ערביה בחג'אב

3.10.2018 / 11:33

הסופרמודל שדיברה לא פעם על הקשר הקרוב לעם הפלסטיני דרך אביה, מוחמד חדיד, ועל הדרך לא שכחה לטנף מעט על ישראל, הצטלמה להארפר'ס בזאר הערבי כשהיא בלוק צנוע במיוחד ולובשת חג'אב בשיא הסטייל

בלה חדיד. אתר רשמי
בלה חדיד עם חג'אב בסטייל על הראפר'ס בזאר הערבי/אתר רשמי

זה כבר נהיה עניין שבשגרה -האחיות בלה וג'יג'י חדיד המזוהות עם דת האיסלאם והקשר המיוחד למורשת הפלסטינית הן האורחות הכי רצויות שיש על שערי מגזינים בגרסת "ערביה". כזכור, כשטראמפ הכריז על הכרתו בירושלים כבירת ישראל, בלה הסעירה את הרשת כשסירבה לשתוק בנושא והביעה את דעתה על גבי האינסטגרם כשכתבה: "אני תומכת בפלסטינים" פלאס ההאשטאג, 'ירושלים היא בירת פלסטין'.

בישראל אולי פחות התחברו להצהרת הדוגמנית, אך בעולם הערבי היא זכתה להזדהות ולגלי הערצה חסרי תקדים. גם אחותה הגדולה הביעה לא פעם את הוקרתה על הזכות לייצג את חציו של אילן היוחסין מצד אביהן, יליד נצרת מוחמד חדיד. כך שבמקביל לקריירות בעולם האופנה המערבי, השתיים גם עושות חיל במזרח התיכון.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'יג'י הייתה הראשונה עם שער הבכורה של ווג שיועד לקהל העשיר של אמירויות המפרץ לפני כשנה וחצי, בלה קיבלה את גיליון ספטמבר הנחשב, ואתמול נחשף שער אוקטובר החדש שלה בהארפר'ס בזאר ערביה, עליו היא מככבת שנה שנייה ברציפות. כיאה לסופרסטארית המזוהה עם הקליינטיות של המגזין, חדיד, בקרוב 22, קיבלה טיפול עשרת אלפים כשהיא מסוגננת כבת מלך מחשמלת מעדות סיפורי אלף לילה ולילה בסדרת צילומים פלוס ריאיון מפרגן. הפאר וההגזמה ניכרים בכל סנטימטר בהפקה הזו. החל מהלוקיישן שנקבע ברומא במרכזה של וילה מטורפת מהמאה ה-16 המשקיפה על האיצטדיון האולימפי של העיר, דרך בחירות הסטיילינג היוקרתיות, השיער שמעוצב כדגם מיניאטורי של מגדל בבל, המטפחת הסופר מסוגננת דמוי חג'אב שנבחרה ועד לתכשיטים הראוותניים מבית בולגרי.

עוד באותו נושא

שלושה כוכבי מישלן: החדידיות בדינר פארטי!

לכתבה המלאה

בראיון עצמו היא מתייחסת למסתורין ולאקזוטיקה שמייצגת הדמות שבנו לכבוד הסט. "אני חושבת שלא משנה מאיפה היא באה, זאת הרוח שלה שנתפסת הכי הרבה", היא אומרת על הדואליות בין האווירה האיטלקית לסיפורי ערב, "כשאני מתארת את הדיווה האיטלקית ואת הנסיכה הערבית, אני מרגישה שאני צריכה ללכוד את הכוח ואת היופי הפנימי התוסס של שתי הנשים". עוד בהמשך היא מלרלרת על רומנטיקה מבלי לחשוף יותר מידי- "בשבילי, האהבה מעשירה את כל חלקי הגוף שלי".

משימת הצילום הופקדה בידי מריאנו ויבנקו האיטלקי, וכיממה לאחר פרסום התמונות העלתה החדידית את השער הירוק לאינסטה שלה וכתבה "הארפר'ס בזאר ערביה אוקטובר, השורשים שלי! כזה יום נהדר, תודה לכם".

תזכורת קלה ללוקים פחות חסודים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully