וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את הטוב שומרים לסוף: הלוקים שסגרו את סיבוב ההופעות העולמי של ביונסה

7.10.2018 / 13:32

סיבוב ההופעות של ביונסה, שסיפק לנו לא מעט רגעים נוטפי סטייל על הבמות ברחבי העולם, הגיע לסיומו. ביונסה הופיעה עם שלל אאוטפיטים שווים שנעים בין רומנטיקה עדינה לגלאם נוצץ וסקסי. ויש גם לוק מייד אין יזראל. עד הסבב הבא

צילום מסך
ביונסה. צילום מסך
היישר מהמסלול - לבמה של ביונסה/צילום מסך

סיבוב ההופעות של ביונסה הגיע לסיומו וכידוע - את הטוב שומרים לסוף. אחרי שפינקה אותנו בשלל אאוטפיטים שווים על הבמות ברחבי העולם, היא בחרה את הטופ להופעות האחרונות. במהלך הסיבוב חובק העולם לבשה ביונסה עשרות לוקים שעיצבו בתי האופנה הנחשבים ביותר - מגוצ'י, בלמיין, ברברי ונוספים. הלוקים האחרונים שלה שנראו בצפון אמריקה נעים על הסקאלה בין גלאם יוקרתי ועד לשמלות שמשדרות רומנטיקה עדינה.

הדרס שזכתה להיות אחרונה חביבה לסבב הנוכחי היא זו שלבשה בהופעה בסיאטל בסוף השבוע האחרון. שמלת שכבות מלאת בד של המותג הרותח אופוויט בצבע לבן עם סיומת "אומברה" בצבע צהוב ניאון שנלקחה היישר מהמסלול בעיצובו של וירג'יל אבלו. קווין בי לא ידועה כאחת שמקשיבה יותר מדי לצו האופנה - אך במקרה הזה היא לגמרי נכנעת לטרנד הניאון שכבר תפס תאוצה ונראה על המסלולים ובחנויות של בתי אופנה והרשתות המובילות.

אך השמלה האחרונה היא בהחלט לא היחידה שתפסה את העין בטור האחרון של ביונסה. עוד אאוטפיט שראוי להתעכב עליו הוא אוברול כסוף נוצץ בעיצובה של ויויאן ווסטווד פלאס גלימה ארוכה ומבריקה. את הלוק היא סגרה עם מגפוני כסף ומשקפי שמש קטנים. השערה שלנו - אפילו היא הסתנוורה מכל הזוהר של הלוק הזה.

מי שעקב אחרי האינסטוש של הסטארית בטוח נתקל גם בבגד גוף חושף ישבן עם חליפת שרוולים ארוכים עשויה אבנים נוצצות. גם במקרה הזה מדובר בטוטאל לוק זוהר שאליו הצטרפו מגפונים נוצצים שמחוברים בביריות לבגד הגוף. המאסטר פיס - כובע רחב שוליים בהגזמה שהזכיר במידה רבה דיסק עצום שמונח על ראשה.

ואי אפשר לדון באאוטפיטים של המלכה האם בלי רגע של גאווה לאומית - המעצבת הישראלית שחר אבנט, בוגרת שנקר, רקמה במהלך סיבוב ההופעות הנוכחי קשר קרוב עם הזמרת. את השמלה הראשונה שעיצבה עבור קווין בי, שמלת טול בצבע ניוד, לבשה ביונסה כשעלתה לבמה בלונדון ובהופעה בוונקובר נחשפה שמלה נוספת - שכבות רבות של טול, הפעם בצבע לבן.

השמלה בעיצובה של שחר אבנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully