וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נעים להגיד, אבל ידענו: כל הלוקים שהסגירו את ההיריון של מייגן מרקל

גל סלונימסקי

15.10.2018 / 14:45

עכשיו כשזה רשמי, אפשר להודות שעקבנו באדיקות אחרי הדוכסית מסאסקס בחודשים האחרונים ולקחנו חלק בחרושת השמועות על היריונה. ריכזנו את האאוטפיטים של מייגן מרקל בהם ניסתה להסתיר את הבייבי באמפ - ולא תמיד הצליחה

רויטרס

אנחנו חייבות להודות, רגע אחרי שסיימנו להתלהב מהבשורה המשמחת לפיה הנסיך הארי ומייגן מרקל מצפים ליורש עצר קטן (או קטנה) - התפנינו להגיד: "ידענו". כל הסימנים היו שם בשבועות האחרונים, מאאוטפיטים רחבים, מעילים גדולים ובייבי באמפ חצי מבצבצת. אם עוברים על הלוקים שלבשה הדוכסית מסאסקס (37) בהופעות הפומביות מאז החתונה לפני כחמישה חודשים, אין צל של ספק - ההודעה על ההיריון לא הפילה אותנו מהכיסא. אבל היי, בשעה טובה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מייגן מרקל. GettyImages
השמלה הזאת הייתה מאוד בעייתית. מייגן מרקל בג'ייסון וו/GettyImages

הלוק הראשון שעורר את החשד שלנו נראה לפני חודש, באמצע ספטמבר, אז הצטרפה מרקל לבעלה לגאלה מוזיקלית בווסטמינסטר. הדוכסית לבשה שמלה כחולה עם קפלים מתעתעים של ג'ייסון וו בהתאמה אישית שהחלה את גל השמועות. "הדוכסית נראית בהיריון", צייצו בטוויטר מביני עניין מיד לאחר שפורסמו התמונות מהאירוע.

אבל זו הייתה רק ההתחלה והיה מי שדחה את השמועות ואמר שזה עניין של זוויות או רוח שיצרה בליטה דמיונית. אלא שהלוק השני רק ליבה את האש, ימים ספורים לאחר מכן אחר כך הגיעה מרקל מלווה בבעלה ובאימה להשקת ספר בישול אשר לקחה חלק בהפקתו, כל ההכנסות כמובן - לתרומה. לאירוע היא הגיעה לבושה בבגד גוף שחור, חצאית פליסה שחורה באורך מידי ומעיל כחול וגדול שמסתיר כל מה שעלול להסגיר. אמנם נרשמה התלהבות בקרב חובבות האופנה מהמעיל השיקי, אבל הוא לגמרי תחזק את סימני שאלה.

עוד באותו נושא

מעתיקה, שוב: הבסטי של מייגן מרקל ממש רוצה להיות כמוה

לכתבה המלאה
מייגן מרקל. GettyImages
אפשר להבין על מה הייתה המהומה. פרופיל מסגיר במיוחד/GettyImages

בסוף ספטמבר הצטרפה הדוכסית לבעלה לטקס פרסי המאמנים ואפילו זרקה כמה כדורים לסל, כל זאת ועוד בחולצה מהפנטת של אוסקר דה לה רנטה. אז אמנם חולצת הפפלום בכחול כהה הייתה גם היא בחירה אופנתית מוצלחת - אבל עכשיו אי אפשר שלא לתהות, האם עודף השכבות והבד באזור הבטן היה בעצם הסוואה? בתחילת החודש לבשה מרקל לוק מונוכרומטי ירקרק שכלל חצאית מידי מעור של הוגו בוס עם חולצת משי מכופתרת של אנד את'ר סטוריז. גם פה היא הוסיפה מעיל שמנת רחב שנועד לטשטש את כל השמועות שכבר צברו תאוצה.

מייגן מרקל. GettyImages
ותודה לקור של בריטניה - מעילים גדולים הם רעיון מעולה/GettyImages

אך השיא הגיע בחתונה של הנסיכה יוג'יני ביום שישי האחרון. מרקל לבשה מעיל של בית האופנה הצרפתי ז'יבנשי וסירבה להיפטר ממנו לאורך כל הטקס. הטוקבקיסטים בתגובה - "היא בהיריון". שעות ספורות לפני שפרסם בית המלוכה הבריטי את הבשורה המשמחת עוד נראתה מרקל בסידני לצד בעלה עם, איך לא - מעיל רחב. נוסף לכך היא אחזה בשתי תיקיות והצמידה אותן לבטן וסירבה להניח אותן. אולי גם זה כלי הסתרה עד אשר תצא ההודעה הרשמית. אבל עכשיו אפשר להפסיק להסתתר ואנחנו רק מחכים לרגע שבו נתחיל לדון באאוטפיטים ההיריונים שמרקל רוקחת לנו.

מייגן מרקל. GettyImages
סצינה קלאסית לבחילות היריון/GettyImages
מייגן מרקל. GettyImages
מפגינה ביצועים במגרש הכדורסל/GettyImages
מייגן מרקל. GettyImages
חולצה מושלמת של אוסקר דה לה רנטה שמטשטשת היטב/GettyImages
מייגן מרקל. splash
טוב, פה כבר באמת התבלבלנו - חצי בייבי באמפ?/splash
מייגן מרקל. GettyImages
טוב לדעת שאת שמחה, גם אנחנו/GettyImages
מייגן מרקל הנסיכה יוג'יני החתונה המלכותית. רויטרס
לא שיחררה מהמעיל כל האירוע. מייגן מרקל בחתונה של הנסיכה יוג'יני/רויטרס
מייגן מרקל. GettyImages
בסוף גנבה לה את הרעם עם הבשורה המשמחת/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully