וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן, אתם רואים נכון - הצעיף של פנדי נראה כמו וגינה

16.10.2018 / 11:10

היסטריה נרשמה ברשת בימים האחרונים לאחר שפורסמה קולקציית הנשים החדשה של בית האופנה פנדי - שכוללת גם צעיף ורוד ממשי וצמר עם פרוות שועל אמיתית. לא העלות שלו - 990 דולר - היא המסעירה, אלא הדמיון המטריד לאיבר מין נשי. "בא לי להתעטף בזה ולהיוולד מחדש"

צעיף פנדי. צילום מסך
"מה הם חשבו לעצמם?". הצעיף המסעיר של פנדי/צילום מסך

צעיף חדש של פנדי מצליח לשגע את הרשת בשל הדמיון המטריד שלו לאיבר מין נשי. מדובר בצעיף מקולקציית הנשים החדשה של בית האופנה האיטלקי שעלותו 990 דולר והוא עשוי משילוב של משי וצמר בגוון ורוד בהיר ועליו מונחת פרוות שועל אמיתית. השילוב בין הפרווה לצבע הצעיף הצליחו לעורר את הגולשים שראו בתמונת הצעיף מהקטלוג דבר מאוד ספציפי.

מיד לאחר שפורסמה התמונה והכתבה בעניינה במגזין "הגרדיאן" הבריטי, החלה חגיגה שלמה בטוויטר: "זה אמיתי?", תהה אחד הגולשים, בעוד שאחר קבע: "טוב, זה די מגעיל ומביך. מה הם חשבו לעצמם שם בפנדי?", השיא: "כל מה שבא לי זה לשים את הצעיף הזה עלי ולהרגיש שנולדתי מחדש".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ז?אנל מונה קליפ ז?אנל מונה. יוטיוב, צילום מסך
איבר מין נשי בפרשנות אחרת. ז'אנל מונה וה-Pussy Pants/צילום מסך, יוטיוב

מנגד, היו כאלה שיצאו להגנת המותג: "הם לא חשבו על זה כשהם יצרו את הצעיף", כתב אחד הגולשים ברשת. "זו רק זווית הצילום וההעמדה של הצעיף לתמונה שיוצרת את הדמיון, זה לא באמת נראה כמו וגינה", הוסיף מעריץ מושבע של המותג. כך או כך, נראה שמרבית הגולשים היו עסוקים בלדון בצעיף ולא ממש ללכת לקנות אותו, אבל איך אומרים? אין דבר כזה פרסום שלילי.

זו לא הפעם הראשונה שאיבר המין הנשי, שעד לאחרונה היה טאבו, מוצא את עצמו גולש לעולם האופנה ומקבל פרשנויות בצורת פריטי לבוש. על רקע הקמפיין #MeToo ומחאות הנשים נגד נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, שינתה ההעצמה הנשית את פניה. קולות שהיו מוחלשים זמן רב קיבלו ביטוי, בין היתר דרך שימוש במוטיבים אופנתיים.
כך למשל, הזמרת ז'אנל מונה יצרה טרנד חדש בקליפ שלה ולבשה את ה-Pussy Pants - מכנסיים שנראים כמו איבר מין נשי. עוד קודם לכן, בשבוע האופנה של ניו יורק בפברואר 2017, הציג טום פורד על המסלול תיקים ונעליים עם הכיתוב "Pussy Power".

עוד באותו נושא

גם זה סוג של העצמה נשית: הכירו את ה-Pussy Pants

לכתבה המלאה

פנדי באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully