וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות כבר יודעת: אלו הפריטים שיצרו היסטריה באינסטוש

18.10.2018 / 6:40

פאשנסיטה אמיתית מתמצאת היטב ברחבי הרשת ויודעת לזהות פריטים מעולים שמציפים לה את הפיד ועתידים להפוך לטרנד רותח. בכל חודש נביא לכם את מיטב הפיסים שהסתערו על האינסטוש וגרמו להיסטריית קניות

גל גדות עם הטי שירט הרותחת של התקופה

עם כל הכבוד לגוגל, רשת האינסטגרם הפכה בשנים האחרונות למקור הכי מהימן בשטח למידע מעודכן בכל הקשור לאופנה, טרנדים ומהו הדבר הנכון שצריך במלתחה בכל רגע נתון. הבעיה היא שבניגוד למנוע החיפוש הפופלרי, באינסטה אפשרויות החיפוש הן מוגבלות ביותר, מה שמקשה על איתור פריטים רלוונטיים. לטובת אלו שמתעניינות על מה האיט גירלז חורשות בימים אלו לפני שהן יוצאות לסיבוב שופינג, אספנו את הפריטים שיש סביבם את מירב ההיסטריה, הבאז וההייפ נכון לאוקטובר 2018.

הציד אחר חולצת הטריקו המדויקת הוא מסע אינסופי שלא נגמר לעולם. תמיד צריך עוד טי לבנה או שחורה בארון וזו שעכשיו מסתובבת על אשלי גרהאם, סלמה הייק וגם על גל גדות שלנו שייכת למותג n:PHILANTHROPY ונמכרת בעלות סבירה של 88$. הקרע הקטן בחיבור של המחשוף הוא כל מה שצריך בשביל לתת את הערך המוסף הרצוי וזה עוד לפני שציינו את העובדה שהחברה תורמת 10% מההכנסות שלה לבית חולים לילדים ולארגוני צדקה אחרים.

לעוד חדשות אופנתיות:
עדיין אין לכם פריט חייתי בארון? הגיע הזמן להזדרז
טיפ הביוטי ששינה לדנה זרמון את החיים

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

העקבים שכולן רצות לרכוש

לפני פחות מחודשיים האיט גירל היפיפייה אמינה מואדי השיקה את מותג הנעליים הפרטי שלה ומאז הרשת בהיסטריה של תיוגים עם נעלי עקב בעיצובה. סימן ההיכר הפופולרי ביותר בקו שלה הם עקבי סטילטו שמסתיימים בפירמידה קטנה, ומגיעים בווריאציה של סנדלים שחורים עם אבני סברובסקי, במגפונים בטקסטורת קטיפה ובקולור בלוק של שחור ולבן. חברותיה הטובות הן איט גירלז בעצמן, ג'ורג'יה טורדיני וג'ילדה אמברוסיו, ובעלות הלייבל הרותח Attico, וברזומה שלה עיצוב נעליים לבית האופנה אלכסנדר ווטייה ועבודות סטיילינג לווג. מחירים - 1,600 ש"ח ומעלה.

שרשרת החוליות המבוקשת

אנחנו עדיין לא מספידות את שרשראות ה-abc, אבל גם לצידן, המתכונת הנכונה היא לשלב שכבות של בלינג. מה ששולח אותנו ישירות לשרשרת החוליות המבוקשת של טיפאני, ה-Link Necklace בעלות 1700 דולר שכבר אומצה על ידי הבלוגריות ליאנדרה מדין ופרניל טיסבק. המלצה שלנו -חפשו אופציות במחירים שפויים יותר, כמו באסוס שלא יעלו על 40 פאונד.

הצ'נקי הכי מדוברות

דגם הצ'נקי של אדידס אוריג'ינלס Yung-1 הוא אחד המוצלחים וללא ספק המדוברים בקטגוריה. הנעל המוגזמת נמצאת כבר זמן מה במחוזותינו וברור שקיילי ג'נר על תקן פרזנטורית ממושמעת כבר אימצה לעצמה זוג. המחיר - 130 דולר בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully