וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקינג! מייגן מרקל לובשת שמלה בשווי 60 דולר

29.10.2018 / 6:04

מייגן מרקל מניחה לבגדי המעצבים המפונפנים שהיא כל כך אוהבת ומאמצת את אחד מחוקי הברזל של הגיסה קייט - אאוטפיטים במחירים שפויים. גם פיפה מידלטון הצטרפה לחגיגה ומיחזרה את הלוק הזול של אחותה משבוע שעבר

מייגן מרקל. GettyImages
מייגן מרקל מפתיעה בשמלה של אסוס/GettyImages

באמת שרצינו להעביר כמה ימים של שקט בגזרת צמד הדוכסיות הבריטיות שמטריפות את העולם, נשבעות. אבל אחרי שניסינו בכל הכוח להתעלם מקיומן בוויקנד האחרון, נשברנו לבסוף כשמייגן מרקל בחרה ללבוש אתמול (א') שמלה פשוטה בעלות של 60 דולר מקו ההיריון של אסוס. הלם!

כל הטירוף האופנתי הזה קרה כשבמקביל האם הטרייה פיפה מידלטון יצאה לסיבוב עם העגלה הדנדשה כשהיא ממחזרת שמלה שאחותה הדוכסית מקיימברידג' לבשה לקבלת פנים בארמון בדיוק לפני שבוע. ואיך כל זה קשור למייגן? גם השמלה שחלקו האחיות לבית מידלטון מגיעה מלייבל בריטי עממי יחסית, whistles, במחיר של 159 פאונד בלבד.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

פיפה מידלטון יוצאת לסיבוב עם העגלה

קשה להתעלם מהסמיכות של מופע התלבושות ההמוניות מצד בנות המלוכה בימים האחרונים בהן השתיים הציגו כל אחת בתורה לוק בשמלת קוטור שעולה אלפי פאונדים. מייגן בשמלת טול שחור/לבן מבית אוסקר דה לרנטה במחיר 35,000 שקלים, וקייט בשמלת אלכסנדר מקווין שנויה במחלוקת בעלות מוערכת של למעלה מ-40,000 שקלים.

נראה שתופעת המלתחה המזגזגת בין שמלות ערב יקרות להחריד לבין פריטים מרשתות המוניות, שהייתה מזוהה בעבר בעיקר עם מידלטון, המלכה הספרדית לטיסיה ומישל אובמה לא מפסיקה לחלחל לעוד ועוד נשים מהמעמד הגבוה. להזכירכם - רק אתמול דיווחנו על איוונקה טראמפ שנראתה סופר שיק בשמלה מבית היוצר של זארה.

עוד באותו נושא

התכוונת להחזיר? מייגן מרקל שכחה להסיר את תגית המחיר

לכתבה המלאה

בהפרש של שבוע - פיפה וקייט באותה השמלה

הנסיכה מקיימברידג' עלתה שלב בגזרת המיחזור והחיסכון כשהשאילה לפיפה את אותה שמלת מקסי בגזרת חולצת כפתורים עם חגורה נקשרת בדפוס נקודות לבנות על רקע בורדו. מה שכן, בעוד מידלטון נראתה איתה די נחמד, היולדת הטרייה חירבה את הסטייטמנט עם צעיף משבצות שההצדקה היחידה לאבזר עימו לוק היא דלקת גרון. מודות, זה לא שאנחנו נראינו טוב יותר שבוע אחרי לידה, אבל ממש התבאסנו מהדאון גרייד שפיפה עשתה לאותו אאוטפיט.

חובבת מותגים ידועה - מייגן מרקל באוסקר דה לה רנטה

בגזרה של הדוכסית מסאסקס נמסר מהארמון כי השמלה השחורה שלבשה בפתח המטוס המלכותי שנחת בניו זילנד נרכשה באתר האונליין הפופולרי אסוס, וזהו פריט הלבוש הזול ביותר שנראה עליה מאז הצטרפה לבית המלוכה הבריטי. מעיל המשבצות המוצלח בגזרת טרנץ' קלאסית כבר חוצה את גבול אופנת ההמונים ונרכש מהמעצבת קארן ווקר במחיר של 975 דולר. את ההופעה השלימו נעלי פאמפס מזמש שחור בעקב חום מנומר בשווי 207 פאונד מבית שרה פלינט.

השמלה שחוללה סערה - קייט מידלטון באלכסנדר מקווין

לכל שמלה זולה מאסוס מגיע מעיל יוקרתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully