וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכשפות: קים וקורטני קרדשיאן מנערות את הנפתלין מהגוצ'י

4.11.2018 / 14:45

האחיות קרדשיאן פקדו את השטיח השחור באירוע גאלה נוצץ בלוס אנג'לס וגנבו את ההצגה בשמלות מקסי שחורות וסופר סקסיות. פריס ג'קסון חירבה את השמלה עם השוז המוגזמות וסלמה הייק נראתה בשמלה מוזהבת

קים קרדשיאן, קורטני קרדשיאן. splash
סיסטה סיסטה, קים וקורטני קרדשיאן/splash

אירוע הגאלה של מוזיאון ה-LACMA אירח אמש (ש') בלוס אנג'לס רשימה מכובדת של מוזמנים מתחומי האמנות, קולנוע, אופנה והשואו ביז שהתקבצו בפעם השמינית לחגוג את מסורת איסוף התרומות בערב עמוס כוכבים. או בקיצור ניסיון להתחקות אחר מורשת המט גאלה המרשימה של המטרופוליטן הניו יורקי, כשאת מקומה של המארחת אנה ווינטור מילאו ליאנרדו דיקפריו ויושבת ראש חבר הנאמנים אווה צ'ואו. אז נכון שלא נרשמו תופעות בלתי נשכחות על השטיח האדום של הערב הזה, אבל עדיין מדובר באירוע שהוציא מהבית לא מעט פיגורות מעניינות וכשהסיסטרז הלוהטות ממשפחת קרדשיאן מגיעות - יש על מה לדבר.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטה

קים קרדשיאן, קורטני קרדשיאן. splash
לוהטות בכל קנה מידה אפשרי/splash

קים וקורטני יצאו לקרוע את הערב בדייט זוגי כשהן לבושות בשמלות ערב מקסי שחורות, לכאורה בחירה יוז', אבל לא הפעם, כי השתיים הלכו על דגמי וינטג' סופר סקסיים בעיצובו של טום פורד מהארכיון של נותנת החסות לאירוע - גוצ'י. מה שהכי ריגש את הגולשים שראו את התמונה שהעלו השתיים לסטורי באינסטגרם היה האיפור השחור סביב העיניים ששודרגו בעדשות בהירות וגרמו לקיי קיי להיראות מפחידה. "מה קרה לפנים של קים?" שאל אחד, בעוד מישהו נוסף הגיב: "OMG, מה קרה לפנים של קים?". זה כמובן לא נעצר שם כששפע עוקבים אחרים האשימו את האחיות בכך שהלכו רחוק מדי עם הניתוחים הפלסטיים כולל הצעה לבצע גירוש שדים עבור כוכבות הריאליטי המשפחתי.

עוד באותו נושא

חגיגות גיל 38: קים קרדשיאן מתפשטת לרגל קמפיין חדש

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן. splash
חוזרת ללוק האדג'י עם זיקה לכנסיה/splash

מי שעוד בחרו בשחור מבית גוצ'י הן דקוטה ג'ונסון שנראתה זוהרת בשמלת גלימה עם פרונט רשת שקוף ושסע קדמי ולנה דל ריי שבחרה באאוטפיט גותי שהיה יכול להיות מגניב אם היו לוקחים בחשבון מגהץ הדים בשלוף. סלמה הייק, שהיא בעצם הבעלים של גוצ'י מתוקף נישואיה לפרנסואה הנרי פינו, יושב ראש אימפריית קרינג שמחזיקה בית היתר גם בבית האופנה האיטלקי, לבשה שמלה מוזהבת בסגנון אייטיזי וכמו תמיד נראתה בנוסח 'אלוהים נותן אגוזים למי שאין לו שיניים'.

פריס ג'קסון הגיעה גם היא בשמלת גוצ'י לבנה מלאה בעיטורי אבנים ונראתה כמו אלה רומית אבל הייתה חייבת להוסיף טאצ' אישי בדמות סניקרס מוזרות, נורא נורא ושוב - נורא!
הפתיעה לטובה קורטני לאב בת ה-54 בלוק הורס שלא מסגיר את גילה הביולוגי, עם גרסה מוזהבת ועניבת פרפר מהליין האייטיזי של גוצ'י שנבחרה להוביל את הקמפיין החדש לבושם האייקוני של המותג גילטי לצד דל ריי וג'ארד לטו.

קורטני קרדשיאן. splash
הוודג' - מדהוז. קורטני קרדשיאן/splash
פריס ג'קסון. splash
פריס ג'קסון בלוק לבן, אבל השוז - אאוץ'/splash
פריס ג'קסון. splash
מתי ישימו סוף לנעליים האלו?/splash
סלמה הייק. splash
ייחוס משפחתי - סלמה הייק מפתיעה בשמלה של גוצ'י/splash
דקוטה ג'ונסון. splash
דקוטה ג'ונסון כובשת בגוצ'י/splash
מירנדה קר. splash
סופר מודל - מירנדה קר בשמלת קטיפה עם עיטורי פרחים/splash
קורטני לאב. splash
תמיד כוכבת - קורטני לאב/splash
ג'ארד לטו. splash
מנסה לקבור לקרדשיאנז - ג'ארד לטו בחליפה לבנה/splash
זואי קרביץ. splash
אחרי השער המהפנט - זואי קרביץ וכל מילה מיותרת/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully