וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופייך נמדד בצניעותך: שמלות הדוסלך שיק

11.11.2018 / 7:07

שמלות האמיש הפרחוניות נמצאות כבר זמן מה במלתחת הפאשניסטות, אך נראה כי הטרנד הצנוע תופס תאוצה ועכשיו כל אחת מכן יכולה לאמץ לעצמה לוק נאיבי ומלא בסטייל

איזבל מרנט.
בשיא הסטייל - איזבל מרנט לפקטורי 54. 2,550 ש"ח

רגע לפני שהסריגים ומעילי העור ישתלטו על המלתחה שלנו רשמית, שווה להתעכב רגע על אחת המגמות שמצליחה כבר לא מעט עונות לשמור באופן מרשים על רלוונטיות בפיד הפאשניסטי. בוודאי שמתן לב לחיבה של לא מעט שגרירות אופנתיות לשמלות בסגנון וינטג'י שמזכירות את תקופת 'בית קטן בערבה' בצניעות דוסית שכזאת. גבולות הגזרה כוללים מראה נוסטלגי טבול בתמימות עם אלמנטים בולטים של סטייל ויקטוריאני כמו מלמלות וצווארוני תחרה גבוהים, שרוולים תפוחים, דפוסים פרחוניים נאיביים ואורך חצאית שעובר את הברך.

לעוד חדשות אופנתיות:
הכי פשוט שיש: הסוד של שביט ויזל לעור פנים זוהר
"אני אוהבת אאוטפיטים לעצלנים": סודות מהמלתחה של כריסי טיגן
קטלוג שמלות ערב

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אצל לא מעט מותגים, מעצבים ובתי אופנה ניתן למצוא פרשנויות לעניין, חלקם מוכרים ביותר כמו ארדם, רד וולנטינו, איזבל מארה, גאני, אלקסה צ'אנג ופרין. אבל הזיהוי האולטימטיבי לסגנון נעוץ בפופולריות המחודשת שיש ברשת ל-gunne sax, לייבל אמריקאי שנוסד ב-1967 והתמחה בשמלות אדוארדיאניות רומנטיות שפנו בהתחלה לקהל נשים היפיות ועם השנים הפך לחותמת סטייל של התקופה.

אפילו הילארי רודהאם קלינטון התחתנה עם ביל ב-1975 בשמלה של גון סאקס. גיגול פשוט של שם המותג או שמה של המייסדת ג'סיקה מקלינטוק מגלה קהילת מכורות לדגמים המקוריים ושוק יד שניה סוער באתרים etsy ו-ebay כולל למעלה מ-20,000 תיוגים באינסטוש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מי שעוד הציתה את הגלאם סביב הערגה הנוסטלגית לגון סאקס היא המעצבת הניו-יורקית בת שבע (Batsheva) שהשמלות שלה עושות לאחרונה באז לא קטן בקרב איט גירלז נחשבות עם אייטמים באתרים של המגזינים נחשבים. בקיצור, זה בדיוק הזמן לאמץ שמלה ברוח גון סאקס, רק קחו בחשבון שמדובר בסוג הבגד שנשים יעצרו אתכן ברחוב כדי לשאול 'מאיפה' בעוד גברים לעולם יבינו על מה הרעש.

זארה.
גם בזארה יודעים את העבודה. 329 ש"ח
ורנר.
יש גם גרסאות מיני - ulla johnson לבוטיק ורנר 2019 ש"ח
שמלות דוסלך שיק, ריזרבד.
ריזרבד - 199 ש"ח
סטורי.
free people לסטורי - 1,199 ש"ח
סטורי.
minimum לסטורי - 449 ש"ח
  • עוד באותו נושא:
  • שמלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully