וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס און דה ביץ': תמונות הביקיני המושלמות של רוזי הנטינגטון וויטלי

גל סלונימסקי

22.11.2018 / 11:00

הדוגמנית הלוהטת, שללא ספק לא מקבלת את תשומת הלב הראויה לה בישראל, מעלה כבר כמה שבועות תמונות סקסיות עם ביקיני זעיר על חוף ים אקזוטי. אנחנו עדיין לא יודעות מה המטרה המסחרית מאחוריהן, אבל הן לגמרי מעלות את הטמפרטורות בפיד שלנו

רוזי הנטינגטון וויטלי צילומי ביקיני חוף הים. אינסטגרם, צילום מסך
לא משאירה הרבה מקום לדמיון. רוזי הנטינגטון וויטלי/צילום מסך, אינסטגרם

מי שעוקב ברשתות החברתיות אחרי הדוגמנית הרותחת רוזי הנטינגטון וויטלי, בוודאי הבחין בשורת תמונות סקסיות על חוף הים. הדוגמנית הבריטית בת ה-31 לא השאירה הרבה מקום לדמיון כשהצטלמה בבגד ים זעיר או טופלס עם עגילי חישוק זהובים ושיער במראה הרטוב. במשך שבוע שלם העלתה הנטינגטון וויטלי טיזרים מהשהות באיי סיישל ופוצצה את הפיד של עוקביה המסורים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ובכן, אם יש כאן מטרה מסחרית מאחורי התמונות - היא עדיין לא נחשפה, אבל הן רק הזכירו לנו כמה הדוגמנית הלוהטת פשוט לא מקבלת את תשומת הלב הראויה לה בישראל.

אז לטובת מי שלא עקב, הנה תקציר הפרקים הקודמים: הנטינגטון וויטלי כבר הספיקה להיות מלאכית של ויקטוריה'ס סיקרט, לעבוד עבור חברות מובילות כמו ברברי, ראלף לורן וטומי הילפיגר וגם להשתתף בסרטים "רובוטריקים 3" ב-2011 ו"מקס הזועם" ב-2015. משנת 2010 היא במערכת יחסים עם מלך סרטי האקשן השחקן הבריטי ג'ייסון סטיית'האם ובשנה שעברה הפכה אמא לבנה הבכור, ג'ק אוסקר.

עוד באותו נושא

ג'יי לו ומכנסי החוטיני המטורפים

לכתבה המלאה

בריאיון שהעניקה זמן קצר לאחר הלידה היא סיפרה שהיא מרגישה שיש עליה לחץ רב לחזור למידותיה, אך הבהירה שזה חשוב גם לה ונמצא בראש סדר העדיפויות שלה כרגע. אם לשפוט על פי התמונות על חוף הים - היא לגמרי הגיעה ליעד.

הנטינגטון היא לא רק אחת הנשים היפות בעולם ודוגמנית מצליחה, לאחרונה היא פנתה לעולם העסקים, ובינתיים נראה שגם שם היא עושה חיל. השנה היא השיקה אתר ביוטי שנקרא "Rose Inc", ובו תמצאו מדריכי איפור, מוצרים, המלצות ועוד. במקביל, היא עובדת על ליין דנים עם המעצבת הבריטית פייג' אדמס גלר.

החידושים האלו בחייה באים אחרי שיתוף פעולה ארוך עם המותג מארקס אנד ספנסר, עבורו היא עיצבה ליין שלם שכולל איפור, בשמים וגם לנז'רי. ולצד כל השלמות הזאת, מדובר בפאשן אייקון של ממש - שמלות משגעות על שטיחים אדומים, אינסטה שיקי ביותר, הצצה אינטנסיבית לבחירת הלוקים פלוס מבט מאחורי הקלעים לעבודה עם הגלאם טים.

רוזי הנטינגטון וויטלי. צילום מסך
לוהטת נקודה קום. רוזי הנטינגטון וויטלי/צילום מסך
רוזי הנטינגטון וויטלי. צילום מסך
ג'ייסון סטיית'האם הוא אדם מאושר/צילום מסך
רוזי הנטינגטון ווייטלי לובשת גלוואן בהתאמה אישית בגאלת קרן amfAR, קאן, מאי 2016. GettyImages
לא רק דוגמנית - גם אשת עסקים/GettyImages
רוזי הנטינגטון-ויטלי בטקס פרסי המבקרים, ינואר 2016. GettyImages
רצתה לחזור למידות של לפני ההיריון/GettyImages

רוזי הנטינגטון וויטלי באינסטגרם

View this post on Instagram

💜 lavender

A post shared by Rosie HW (@rosiehw) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully