וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשחררו את הסמארטפון - זה הורס לכן את הוודג'

שירלי אכסלרוד

22.11.2018 / 6:20

גם אתן נושמות עשן אגזוזים על בסיס יומי, לא ישנות מספיק, דבוקות לאייפון ותמיד שואפות ליותר בחיים? אין לנו מקום להציע במרכז גמילה, אבל כן יש לנו כמה הצעות למוצרים שמבטיחים למחוק את הסימנים של כל אלו מהפנים שלכן

אסתי לאודר.
המוצרים שינסו להציל לכן את עור הפנים

אסתי לאודר

ההבטחה: "קרם ג'ל עוצמתי לעיניים המסייע בתיקון ומניעת ההשפעה הניכרת לעין של נזקי המודרניזציה, לרבות אור כחול המוקרן ממסכים".
מה אומרת הנסיינית: "כדי לתקן את הנזקים שגרם לי הסמארטפון לא צריך קרם עיניים, צריך פסיכולוג שנותן מרשמים. אבל יחסית למשהו שמורחים רק פעמיים ביום, הקרם החדש של אסתי נותן עבודה: הוא עשיר, מרכך, נספג ברגע, ומשאיר מין ציפוי חלקלק, לח ונעים על העור העדין סביב העין. למרות שהשתמשתי בו שבועיים ברצף, קצת מוקדם לומר שהעיגולים הכהים נעלמו, או שהקמטוטים נעלמו (או אפילו הטשטשו), אבל המגמה בהחלט חיובית".

אסתי לאודר - ADVANCED NIGHT REPAIR EYE SUPERCHARGED COMPLEX SYNCHRONIZED RECOVERY
300 ש"ח ל-15 מ"ל. מחיר השקה עד סוף נובמבר - 249 ש"ח.

אסתי לאודר.
קרם עיניים של אסתי לאודר

ל'אוקסיטן

ההבטחה: "שמן אנטי אייג'ינג ללילה שמגן על העור מההשפעות השליליות של זיהום הסביבה, אורח החיים המודרני והשאיפה למצויינות, ומאפס אותו מהחשיפה לפגעי הסביבה השונים".
מה אומרת הנסיינית: "סרום חלומי, החל מהריח, המרקם ועד למיכל הזכוכית המושלם. כמו לא מעט מוצרים אחרים של ל'אוקסיטן, הניחוח המופלא והמרגיע עושה חצי מהעבודה. סניף או שניים, והעולם יפה יותר. סניף נוסף, וסוף למלחמות. הייתי שמחה לבקבק אותו כבושם. הוא מגיע במרקם של שמן יבש, קל שבקלים, נמרח בנעימים אבל לא שמנוני, ומספיקות כמה לחיצות משאבה לכל הפנים והצוואר. קשה לי להתייחס להבטחה החמקמקה 'לאפס את העור', אז אהיה פחות פואטית ואומר שהעור פשוט נרגע, התרכך ונראה בהיר ונינוח יותר בבוקר, ומבחינתי זה מספיק".

ל'אוקסיטן - IMMORTELLE RESET
259 ש"ח ל-30 מ"ל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ל'אוקסיטן.
שמן אנטי אייג'ינג של ל'אוקסיטן

איב רושה

ההבטחה: "פילינג לניקוי השיער והקרקפת, המסייע בסילוק חלקיקים מזהמים, נזקי הסביבה וחומרים חונקים".
מה אומרת הנסיינית: "השיער המאוד ארוך שלי מתפקד כקולט אדים משוכלל, שסופח אליו כל טינופת שאפשר לעלות על הדעת, ובפרט עשן סיגריות ולחות עירונית שמנונית. למרות זאת, הפילינג לשיער הרגיש לי כמו עוד שלב מיותר לחלוטין בחפיפה. הסקראב, מרקם שעל עור הפנים והגוף יוצר תחושת ניקיון ממכרת, מרגיש על הראש כמו עוד אלמנט שעדיף לשטוף החוצה. הריח של הסדרה, שהזכיר לי קיווי חמצמץ, לא מספיק נקי, ולא הרגשתי הבדל משמעותי יחסית לחפיפה בסתם שמפו בינוני בחצי מחיר. מיותר".

איב רושה - קרם גרגירים לשיער מסדרת ANTI POLLUTION
49 ש"ח ל-150 מ"ל.

איב רושה.
קרם גרגירים לשיער של איב רושה

קליניק

ההבטחה: "ג'ל לחות נטול שומן שהופך את העור לחסין יותר ב- 87% מפני זיהום אוויר".
מה אומרת הנסיינית: "אני דווקא מדדתי חסינות של 85%, אבל למה להיות קטנוניים. בעולם של קרמים מבושמים מדי, צבעוניים מדי ודביקים מדי, קשה שלא לאהוב את הג'ל השקוף, נטול הריח והאוורירי שבא טוב גם לעור רגיש ועצבני מאוד וסחב יפה שני סוגי מייק-אפ שונים שניסיתי מעליו. לא מספיק לח בימים יבשים במיוחד, ופחות מתאים לעור יבש ובוגר, אבל לכל היתר - מומלץ מאוד".

קליניק - Dramatically Different Hydrating Jelly
220 ש"ח ל-125 מ"ל, 120 ש"ח ל-50 מ"ל.

קליניק.
ג'ל לחות נטול שומן של קליניק

קלרינס

ההבטחה: "קרם יום עם הגנה מפני זיהום אוויר ורדיקלים חופשיים".
מה אומרת הנסיינית: "בתחרות המוצר עם המרכיב החמוד ביותר זוכה בהליכה ובעיניים קשורות הקרם של קלרינס שמכיל את פרח כף הקנגורו, צמח שעיר מאוסטרליה שנראה, ובכן, כמו כף יד של קנגורו, חיה שקשה לנו להגיד לה לא. ולענייננו, מדובר בקרם לבנות 40+, ובתנאי שהעור שלהן עדיין מרגיש ומתנהג כמו בן 20 - הקרם דקיק וקליל על גבול היבשושי, נספג יופי ויש לו ניחוח מאוד נעים, אבל ברוב הבקרים הקרירים והיבשים האחרונים העור שתה אותו כמו מטורף, ואחרי כמה שעות רצה עוד. לשמור לקיץ, או לעור שמסתפק בפחות לחות".

קלרינס - Extra-Firming Jour
435 ש"ח ל-50 מ"ל, להשיג בסופר פארם.

קלרינס.
קרם יום עם הגנה מזיהום של קלרינס

ניוואה

ההבטחה: "סדרת טיפוח חדשנית המעניקה מענה לצרכי העור בסביבה עירונית בעלת זיהום אוויר גבוה. מסיכה המכילה ג'ל חימום מטהר לצמצום הנקבוביות".
מה אומרת הנסיינית: "כמי שמטפחת נקבוביות כחיות מחמד, ומאכילה אותן מדי יום בכל הטוב שיש לעיר להציע, שמחתי למסיכה שמבטיחה להביא תוצאות אחרי דקה בלבד. ההוראות פשוטות - להרטיב את הפנים, למרוח בתנועות מעגליות ולשטוף אחרי דקה. רק שאפקט החימום הנעים הפך תוך שניות לבערה, הפנים פשוט שרפו, והעור שלי הוא לא מהרגישים. אחרי שטיפה יסודית, לחות מרגיעה והערכת מצב, העור נרגע, הרגיש די נקי, אבל הנקבוביות נשארו רחבות כמו בולענים בים המלח".

ניוואה - מסכת URBAN לצמצום נקבוביות
39 ש"ח ל-75 מ"ל.

ניוואה.
מסיכת ג'ל לצמצום הנקבוביות של ניוואה

סבון

ההבטחה: "סדרת טיפוח פורצת דרך, היוצרת שכבת מגן לעור המעניקה הגנה מקסימלית מפני זיהום אוויר ונזקי הסביבה".
מה אומרת הנסיינית: "סבון הפנים לעור רגיל עד שמן מבטיח לנקות את שאריות האיפור והאבק מבלי לגרות את העור. הוא מאוד עדין, אין בו פרבנים ו-SLS, אבל גם אין בו את אותו אפקט ניקיון ממכר, שבעלות עור שמן מחכות לו שעות ארוכות, מרגע שהפנים מתחילות לעבור למצב חביתה שמנוני. בינוני, לא יותר".

סבון - Ocean Secrets Anti pollution
59 ש"ח ל-200 מ"ל.

סבון.
סבון פנים לעור רגיל עד שמן של סבון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully