וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייגן מרקל, קיארה פראני או קרלי קלוס: מי לבשה את שמלת הכלה של 2018?

גל סלונימסקי

9.12.2018 / 8:30

הגענו לחודש הסיכומים וזה הזמן לשלוף את החתונות הכי גדולות שהתרחשו השנה מעבר לים כדי לבחור את שמלת הכלה הכי יפה שנלבשה ב-2018. האם זו הדוכסית החדשה בארמון הבריטי? אולי הנסיכה הוותיקה? הבלוגרית שחגגה סוף שבוע שלם או השחקנית שבחרה בשמלה ורודה? הצביעו והשפיעו

חודש דצמבר הגיע ואיתו גם שלב הסיכומים. רגע לפני ששנת 2019 מתחילה, החלטנו לחזור אחורה ולהיזכר ברגעים הכי נוצצים של השנה החולפת - ואנחנו מדברות כמובן על החתונות. אינספור זוגות קשרו השנה את גורלם יחד וזה הזמן להתרכז בחתונות הגדולות באמת שהתרחשו בחו"ל בכדי להכריע בשאלה החשובה מכל - מי לבשה את שמלת הכלה המנצחת של 2018?

מייגן מרקל

מייגן מרקל והנסיך הארי לאחר חתונתם , 19 במאי 2018. AP
שמלה שמרנית למדי של ז'יבנשי. מייגן מרקל והנסיך הארי/AP

אין מה לעשות שהחתונה הזכורה ביותר מהשנה החולפת היא החתונה המלכותית של מייגן מרקל, שהפכה משחקנית הוליוודית אנונימית לבת מלוכה כשנישאה לנסיך הארי ב-19 במאי. חצי שנה של כסיסת אצבעות הגיעה לרגע השיא, אז נחשף כי מרקל בחרה בשמלת כלה לבנה שמרנית עם שרוולים ארוכים ופתח סירה בעיצובה של קלייר וויט קלר לבית האופנה ז'יבנשי. מרקל ענדה כתר משובץ אבנים ויהלומים והוסיפה הינומה עם שובל ארוך במיוחד. השמלה השנייה שלבשה הדוכסית החדשה בארמון היא שמלת קולר לבנה בעיצובה של סטלה מקרטני.

הנסיך הארי ומייגן מרקל יוצאים למסיבת החתונה הפרטית בארמון פרוגמור בלונדון, 19 במאי 2018. רויטרס
המשיכה לשמלת קולר של סטלה מקרטני/רויטרס

הנסיכה יוג'יני

הנסיכה יוג'יני חתונה מלכותית. רויטרס
בשמלה קלאסית לבנה עם רקמת פרחים ומפתח וי. הנסיכה יוג'יני/רויטרס

ואם פתחנו בבתי מלוכה, בואו נמשיך באותו הקו - גם בת הדודה של הנסיך הארי, הנסיכה יוג'יני, שהוזנחה במשך שנים, נישאה השנה לבחיר לבה. יוג'יני הלכה על שמלה בצבע לבן קלאסי בתוספת רקמת פרחים עדינה בעיצובם של פיטר פילוטו וכריסטופר דה ווס כשגם פה מדובר בדגם צנוע עם שרוולים ארוכים. השוס: מחשוף גדול בגב שהציג צלקת כתוצאה מעקמת ממנה סבלה יוג'יני בילדות. בהמשך עברה לשמלה שנייה בגוון ורוד ניוד של זאק פוזן.

הנסיכה יוג'יני. צילום מסך
שמלת ניוד מבריקה. השמלה השנייה של הנסיכה יוג'יני/צילום מסך

קיארה פראני

קיארה פראני.
אוברול תחרה עם חצאית טול של דיור. קיארה פראני

בלוגרית האופנה המצליחה בעולם נישאה לזמר האיטלקי פדז בחגיגה שנפרסה על פני סוף שבוע שלם. כמובן ששמלה אחת לא מספיקה לכל כך הרבה שעות של חגיגה, אז היו לה שלוש! את החגיגות הראשונות היא פתחה בשמלת יהלומים משוגעת של פראדה ולטקס האמיתי היא לבשה שמלה לבנה של דיור שהחלק העליון הוא אוברול קצרצר עשוי תחרה והחלק התחתון הוא חצאית עשויה שכבות טול. בהמשך החליפה לעוד שמלה של דיור בצבע ניוד כשעליה רקומים ציטוטים משיריו של פדז וסמלים מוכרים המזוהים עם הזמרת, כמו העין כמו בלוגו המותג שלה.

קיארה פראני. צילום מסך
שמלת פראדה משגעת/צילום מסך

קרלי קלוס

קרלי קלוס. צילום מסך
שמלת תחרה של דיור. קרלי קלוס/צילום מסך

מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט במיל' והמגישה החדשה של הריאליטי "הטופמודלס" נישאה לג'ושוע קושנר בטקס יהודי אינטימי בניו יורק. הסופר מודל לבשה שמלה לבנה עם שרוולי תחרה ומחשוף "וי" עדין של דיור, שעוצבה עבורה במיוחד על ידי מריה גרציה קיורי.

גווינת' פאלטרו

גווינת' פאלטרו. צילום מסך
שמלת תחרה ורקמת פרחים עם שקיפות עדינה. גווינת' פאלטרו/צילום מסך

השחקנית וגורו הבריאות גווינת' פאלטרו נישאה לבן זוגה הבמאי בראד פלצ'וק באחוזה בהמפטונס בטקס מצומצם. פאלטרו אמרה "איי דו" כשהיא לובשת שמלת תחרה ורקמת פרחים עם שקיפות עדינה בעיצובו של בית האופנה ולנטינו. לשמלה מחשוף גב דומיננטי ושרוולים עדינים וכמובן שצורפה לה הינומה באותה הרקמה בדיוק.

פריאנקה צ'ופרה

מיס עולם לשעבר והזמר ניק ג'ונאס התחתנו בהודו בחגיגה שנמשכה סוף שבוע שלם. את האירועים פתחה צ'ופרה בשמלה ססגונית בגווני צהוב, ורוד וירוק עם עיטורי משי מיוחדים. את הטוב באמת היא שמרה לטקס המרכזי: שמלה לבנה בעיצובו של ראלף לורן, שעליה נתפרו בעבודת יד יותר משני מיליון פנינים עם ההינומה הארוכה בתבל - 22 מטר של טול. לשמלה היא צירפה נעליים של ג'ימי צ'ו בהתאמה אישית. ואם זה לא מספיק, לחגיגה התווספו עוד שני לוקים: טופ קרופ עם שרוולים ארוכים, גלימה וחצאית בצבע כסף אותו לבשה לקבלת פנים ועוד לבוש הודי מסורתי בצבע אדום עם רקמות לטקס הינדי נוסף.

פריאנקה צ'ופרה. צילום מסך
מי אמר לבן? שמלה ססגונית בגווני צהוב, ורוד וירוק שלובשת הכלה פריאנקה צ'ופרה/צילום מסך

אמילי רטאייקאוסקי

אמילי רטאייקאוסקי התחתנה בחליפה של זארה. אינסטגרם - סטורי, אתר רשמי
זארה זה החיים. החליפה הצהובה והכובע רחב השוליים של אמילי רטאייקאוסקי/אתר רשמי, אינסטגרם - סטורי

ואם כבר דיברנו על נשים שבוחרות להתחתן בצבעים שהם לא לבן - הדוגמנית אמילי רטאייקאוסקי היא דוגמא נהדרת לכך. הטופמודל נישאה לבן זוגה המפיק סבסטיאן ביר-מק'קלארד, בטקס אזרחי צנוע וספונטני. היא החליטה לוותר על שמלה לבנה או שמלה בכלל, ובמקום לנצל את קשריה עם מעצבי העל היא בחרה ללבוש חליפה בצבע חרדל של זארה. כדי להוסיף קצת דרמה חבשה רטאייקאוסקי כובע שחור רחב שוליים מעוטר טול רשת. הלוק אגב, עלה פחות מ-200 דולר. כנראה שאת הכסף הגדול הם שמו בטבעת.

מנדי מור

לא סיימנו עם כלות שבורחות מהלבן. מנדי מור נישאה לטיילור גולדסמית' בשמלת קומות עמוסה בטול מעוטר נקודות בצבע ורוד, בעיצוב בית האופנה רודארטה. הלוק של השחקנית ביום חתונתה היה רומנטי וסופר מתקתק, וכדי להעצים את התחושה היא גם שזרה פרחים בשערה.

דניאלה פיק

דניאלה פיק. ספלאש
שמלה מינימליסטית עם כתפיות דקות מעוטרות. דניאלה פיק/ספלאש

ואיך הזמרת הישראלית השתרבבה לרשימה אתם שואלים? פיק נישאה לבמאי קוונטין טרנטינו בחתונה יהודית בלוס אנג'לס, מה שבאופן אוטומטי מעמיד אותה ברשימת החתונות הלוהטות מעבר לים לצד הטופמודלס והשחקניות המפורסמות. פיק לבשה שתי שמלות בעיצובה של דנה הראל. הראשונה - שמלת סטרפלס מבריקה עם טיארה של נסיכות בעיצובה של קרן וולף. השנייה - שמלה לבנה מינימליסטית בגזרה ישרה עם כתפיות דקות מעוטרות, גב חשוף ומפתח וי בחזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully