וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי צריך דובוני אכפת לי? התיעוד המרהיב של המלכה אליזבת בכל צבעי הקשת

גל סלונימסקי

7.12.2018 / 8:34

בזמן שקייט ומייגן עסוקות בלריב, אנחנו התפנינו לתת את הכבוד לצייתנית האחרונה בארמון, שעוד נאמנה לקוד הלבוש: המלכה אליזבת השנייה. היא אף פעם לא לבשה ג'ינס, תמיד אוחזת תיק קטנטן ומצליחה להמציא כל פעם מחדש את המושג "מונוכרומטי". הצצה ללוקים הצבעוניים של המלכה

המלכה אליזבת והנסיך פיליפ בארמון בקינגהאם במהלך מצעד בלונדון, יולי 2014. AP
היחידה שעוד מקפידה על חוקי הארמון. המלכה אליזבת והנסיך פיליפ/AP

כבר כמה שנים שעיתונות האופנה מזניחה את העיסוק בסטייל של המלכה אליזבת לטובת זה של הנשים הצעירות בארמון הבריטי - קייט מידלטון, מייגן מרקל ובימים טובים יותר גם את הנסיכה המנוחה דיאנה. אז אחרי שגילינו שיש ריב מכוער בין הגיסות, החלטנו להתרכז קצת בקרן השמש של הארמון, או יותר נכון - הקשת בענן של בריטניה - המלכה אליזבת השנייה.

המלכה בת ה-92 מחזיקה בטייטל האישה שמולכת הכי הרבה זמן בתולדות בריטניה (אחרי שהדיחה את המלכה ויקטוריה מהתואר המכובד). היא כמעט נצר אחרון לצייתנות קוד הלבוש המחייב של הארמון, היות והגיסות הצעירות מגלות לעתים קרובות סממנים של מרדנות.

גרופיז של משפחת המלוכה יעידו כי היא תמיד אוחזת בתיק, דרכו היא מתקשרת עם אנשי הארמון והיא אף פעם לא יוצאת מהבית בלי כובע, בשל הפרוטוקול המלכותי שמחייב נשים לחבוש כובעים לאירועים רשמיים. נשות הארמון הצעירות בעיקר מיישמות את הקוד המחייב בחתונות ולוויות, אבל קווין אליזבת לא סוטה ממנו ימינה או שמאלה. היא עונדת כתרים כשנדרש, צמודה לכפפות, בחיים לא לבשה מכנסי ג'ינס ומבינה שפנינים זה התכשיט הכי מלכותי שיש (אחרי יהלומים כנראה).

אבל אם יש משהו אחד שמזוהה יותר מכל עם הסטייל של המלכה אליזבת, בעיקר בעשורים האחרונים, הרי שזהו הלוק המונוכרומטי. המלכה לא מערבבת צבעים וכשהיא בוחרת בצבע היא הולכת על טוטאלוק באותו הגוון בדיוק. הצבעים נועזים ובולטים ככל האפשר, והתוצאה היא שלל תמונות בגווני הקשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully