וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא שכחה מאיפה היא באה: קים קרדשיאן עושה פריס הילטון

7.12.2018 / 8:00

החגיגות הבלתי פוסקות של פריאנקה צ'ופרה וניק ג'ונאס, קים קרדשיאן ממחזרת את השמלה של פריס הילטון וויקטוריה בקהאם מדגימה כיצד ללבוש חולצה שקופה באופן המושלם. רגעי הסטייל שעשו לנו את השבוע

אילוסטרציה

ויקטוריה בקהאם הגיעה לפרגן להאבי במסיבה אקסקלוסיבית השבוע בלונדון, ונתנה לכולנו שיעור בכיצד ללבוש נכון חולצה שקופה ולא להיראות סלאטית. חזיה שחורה סקסית, ג'ינס סקיני גבוה וחולצה עם צווארון גולף. מלכת הסטייל לתמיד.

לעוד חדשות אופנתיות:
אותו לוקיישן, אותו הכתר: קייט מידלטון ממחזרת, שוב
נעים מאוד: המותג החדש שכולכן תשתוקקו ללבוש
שמלות ערב

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

התצוגה של ורסצ'ה עשתה לא מעט רעש השבוע כששחזרה את שמלת המחשוף של ג'יי לו, אך מסתבר שגם בגזרת קים קרדשיאן פגשנו בהעתק הדבק. השמלה המנצנצת הזכירה מאוד את הדרס של פריס הילטון מיום הולדתה ה-21, והשתיים כזכור היו בסטיז בתחילת קריירת הטראש של קים. רק אל תשכחו בנות, שנעמי קמפבל עשתה את זה לפניכן.

קים קרדשיאן, פריס הילטון. מערכת וואלה, מערכת וואלה! NEWS
בסטיז לנצח. קים קרדשיאן ופריס הילטון/מערכת וואלה! NEWS, מערכת וואלה

פריאנקה צ'ופרה וניק ג'ונאס נישאו השבוע וישנו סיכוי שעד עכשיו עדיין לא הסתיימו החגיגות. אחרי האנסמבל ההודי המסורתי, הגיעה סוף סוף שמלה תחרה קלאסית מבית ראלף לורן, שובל שלא נראה כמותו ועוד אינספור לוקים לחגיגות שאחרי. קברה למייגן? קברה.

דואה ליפה ממשיכה לבסס את מעמדה בתעשיית האופנה והפעם שער במגזין ווג הבריטי. ובכדי שתבינו שיש טעויות גם במגזינים השווים בעולם, ראו את ההפקה של פריאנקה מיולי האחרון לווג האמריקאי ושימו לב אם העגילים המטורפים האלה מוכרים לכם מאיפשהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully