וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנות ל-2019: המלצות חמות לצבע הנבחר של השנה

10.12.2018 / 6:00

כמו בכל שנה פנטון הכריזו על הצבע הנבחר שלהם שיאפיין את שנת 2019 וכמובן שאנחנו כבר מצאנו לכן ים של אופציות בכדי להיות בעניינים. מקוות שאתן אוהבות סלמון - תגידו היי ל"קורל חי"

רגע לפני שנגיד ביוש ל-2018, ארגון הצבעים הבינלאומי פנטון חשף כמידי שנה בדצמבר את הגוון הנכון לשנת 2019. אז תתחילו לעכל ולהתרגל לאלמוג חי, או כפי שהוא נקרא בבינלאומית Living coral ובעברית פשוטה "קורל חי". מדובר כאן בעצם בשילוב של כתום, נטייה לסלמון מאוד ברורה, ורוד ואדום שמייצג על פי ההכרזה של פנטון "הבעה שובבה" ומגדיר את ה"הצורך הפנימי באופטימיות" - טיימינג מדויק ללא ספק. מבחינה טכנית האלמוג החי הוא גוון אלמוגי שבתוכו מסתתר טון מוזהב והוא כמה דרגות מעל ורוד אך רך יותר מאדום.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

משמעות נוספת לבחירה מייצגת את ההכרה של הקודקודים בפנטון בחשיבות וברלוונטיות של נושאים חמים כמו סביבה וגיוון, כשבחרו לציין בהודעה לתקשורת את העובדה שהקורל "מעורר מחשבה על איך שוניות האלמוגים מספקות מקלט למנעד מגוון של צבעים". ארגון פנטון מציין השנה יום הולדת 20 עגול למסורת ההכרזה של צבע השנה, מסורת שהחלה בשנת 2000, בה לוקחים חלק מומחים בעל שם בתחומי לייף סטייל שונים על מנת לאתר את הגוון שיענה על מה שהאנושות זקוקה לו באותה השנה. בשנה שעברה זה היה סגול מחשמל, לא משהו שתפס ממש חזק בדיעבד, לעומתו הירוק של 2017 עדיין חי ובועט גם בעיצוב הבית (טרנד העציצים והצמחייה למשל) וגם על הקולבים בתעשיית האופנה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

אז איך נתחיל לשלב בחיינו קורל חי?
הכי קליל ולא מחייב זה ללכת על ליפסטיק ואז אתן יכולות להיות רגועות שאתן בעניינים. מבחינת התאמה למלתחה מדובר בצבע שהולך מאוד טוב עם זהב ותכלת ובכלל מתאים לכל חופשת קיץ או ריזורט. שלא לדבר על קטגוריית עיצוב הבית שזה כבר עולם ומלואו. אבל אפשר להתחיל בקטן עם סניקרס, תיק בד, כובע גרב, מצחייה או דווקא סוודר שיסתיר את החמין משבת. למי שלא בטוחה עדיין שזה הצבע הנכון בשבילה נמליץ להמתין לאביב כשהחנויות כבר יהיו מוצפות ופשוט לא יהיה לה לאן לברוח. בינתיים, עד שתבחרו בבגד ים בגוון קורלי, הנה כמה אופציות שוות שיכינו אתכן היטב ל-2019:

דיזל - 1,700 ש"ח

דיזל. קמילה סימון,
דיזל/קמילה סימון

מארק קיין - 1,115 ש"ח

מארק קיין. קמילה סימון,
מארק קיין/קמילה סימון

זארה - 199 ש"ח

זארה.
זארה

קלרינס - 145 ש"ח

קלרינס.
שפתון נוזלי, בבלעדיות ברשת סופר פארם

קוס - 600 ש"ח

קוס.
קוס

באגו - 360 ש"ח

באגו תיק.
לרכישה באתר של אקא

גאני - 420 ש"ח

באגו תיק.
להשיג בבוטיק ורנר

דיזל - 650 ש"ח

דיזל.
דיזל

נפפירי - 199 ש"ח

נפפירי. קמילה סימון,
נפפירי/קמילה סימון

טומי הילפיגר - 499 ש"ח

טומי הילפיגר. קמילה סימון,
טומי הילפיגר/קמילה סימון

פול אנד בר - 179 ש"ח

פול אנד בר.
פול אנד בר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully