וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתונת המיליונים בהודו שהטיסה את ביונסה להופעה פרטית

גל סלונימסקי

10.12.2018 / 12:10

שבוע אחרי שתשומת הלב העולמית הופנתה לחתונה של פריאנקה צ'ופרה וניק ג'ונאס - שוב העיניים נישאות להודו. הפעם: בתו של האיש הכי עשיר במדינה מתחתנת עם בחיר לבה. מה בתפריט? הופעה פרטית של ביונסה בלוק שנתפר במיוחד עבורה ו-5,000 אורחי VIP. זה מה שהיה שם

הודו בעננים. שבוע בלבד אחרי החתונה של פריאנקה צ'ופרה וניק ג'ונאס, שסוקרה בכל העולם, הגיע הזמן לחתונה הודית מפוארת נוספת שבאמת שמטה לנו את הלסת. איישה אמבאני בת ה-27, בתו של המיליארדר ההודי מוקש אמבאני, האיש העשיר ביותר בהודו שהונו נאמד בכ-47 מיליארד דולר, תתחתן ביום רביעי עם בחיר לבה, אנאנד פירמאל בן ה-33, גם הוא בן למשפחה עשירה שהונה מוערך בכחמישה מיליארד דולר.

אלא שלפני כל חתונה גדולה מגיע אירוע טרום-חתונה ובמקרה של משפחת אמבני העשירה, הם גייסו את לא אחרת מאשר ביונסה, שהוטסה כל הדרך מארצות הברית כדי לתת שואו ל-5,100 המוזמנים. אם זה מה שקרה בטרום חתונה, מה צפוי להיות באירוע עצמו?

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

חגיגות הטרום חתונה של אמבני ופירמאל נפתחו בסוף השבוע במלון יוקרתי במומבאי. הכלה לבשה אאוטפיט ורוד מסורתי בעוד החתן לבש חליפה מוזהבת. השיא של החגיגות (רגע לפני החתונה האמיתית) היה ההופעה של ביונסה שכללה את כל הלהיטים - מ"Perfect" החדש ועד "Crazy in Love" בליווי הרקדנים המעולים שלה.

קווין בי החליטה שהלוקים אשר ליוו אותה בסיבוב ההופעות העולמי לא מספיקים למעמד שכזה והלכה על אאוטפיטים הודיים כשלבשה שמלת סארי אדומה משובצת אבנים ועיטורי זהב שעיצב המעצב ההודי המוכר אבו ג'אני-סאנדיפ קוסלה, אותו אחד שאחראי גם לאאוטפיט החתונה הצבעוני של צ'ופרה. את הלוק היא השלימה בהד-פיס מרשים, עגילי אובר-סייז כבדים במיוחד ותכשיטי ידיים שנבחרו בקפידה על ידי הסטייליסטית הקבועה מארני סנופונטה. על הבמה היא לבשה בגד גוף זהב שקיבל קצת מראה אוריינטלי באזור הצוואר ומגפי ירך תואמים ולסיום בגד גוף אדום משובץ אבנים צבעוניות. עלות ההופעה של ביונסה לא פורסמה, אבל סביר להניח שלמשפחת אמבאני לא הייתה בעיה לשלוף פנקס צ'קים ולשלם סכום הזוי.

עוד באותו נושא

בוליווד סטייל: פריאנקה צ'ופרה וניק ג'ונאס התחתנו

לכתבה המלאה

ומי זכה להיות בין אלפי המוזמנים ולצפות בהופעה של הכוכבת? הנשואים הטריים פריאנקה וניק ג'ונאס שעדיין לא עזבו את הודו, הילרי קלינטון מינוס הבעל ביל, אריאנה הפניגטון (המייסדת של "הפניגטון פוסט"), כוכבי בוליווד פופולריים במיוחד, שרים מערב הסעודית ואנשי עסקים מפונפנים מכל קצוות תבל. כל האורחים, שהגיעו בכ-100 טיסות מיעדים שונים שמומנו על ידי המשפחה כמובן, קיבלו הזמנה מאוד לא קונבנציונלית ובמקום מעטפה רגילה עם תאריך ושעה, קיבלו תכשיט מטורף בעלות של כ-4,000 דולר.

הילרי קלינטון בין האורחים

פריאנקה צ'ופרה וניק ג'ונאס עושים מינגלינג

ואם עדיין לא שכנענו אתכם שמדובר במשפחה מגה-עשירה, אז הנה עוד כמה פרטים על משפחת אמבאני. מוקש אמבאני הוא בעלים של אחת החברות העשירות בהודו שמתעסקת בין היתר בנפט, גז, טכנולוגיה, קמעונאות ומדיה. המשפחה גרה במומבאי בבית של 27 קומות שנאמד בכמיליארד דולר. הכלה המיועדת איישה עובדת כמובן בעסק המשפחתי ובשנת 2015 פורבס סימנה אותה כאחת הנשים המצליחות באסיה.

הכלה המעושרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully