וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבת של אמא שלה: גם הנסיכה שארלוט ממחזרת בגדים

גל סלונימסקי

16.12.2018 / 12:15

זה סיפור על סוודר אחד שמוצא את דרכו שוב ושוב אל עדשת המצלמה בתמונות של משפחת המלוכה הבריטית. זה התחיל אצל הנסיך ג'ורג', עבר לאחות הקטנה הנסיכה שארלוט - ושם הוא נשאר ונלבש פעם אחר פעם

קייט מידלטון, הממחזרת הסדרתית של עולם האופנה, מנחילה את הערכים שלה גם לילדים. אחרת, איך תסבירו את העובדה שגם הנסיכה שארלוט הפכה לממחזרת סדרתית שלא מתביישת להגיע לימי צילום רשמיים של המשפחה כשהיא לובשת בגדים שהיא כבר לבשה בעבר?

אז נכון, כל מי שיש לו אחים גדולים מכיר את התופעה - ההורים מעבירים את הבגדים שכבר קטנים על הילד הגדול לאח הקטן במשפחה, אבל איכשהו חשבנו שהתופעה הזו תפסח על משפחת המלוכה. ובכן, טעינו.

בסוף השבוע האחרון הפיצו הדוכסים מקיימברדיג', הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, תמונה משפחתית לרגל חג המולד יחד עם שלושת ילדיהם - הנסיך ג'ורג', הנסיכה שארלוט והנסיך הקטן לואי. בתמונה לבשה שארלוט סוודר של המותג Fina Ejerique שעלותו 60 דולר, שהיא כבר לבשה בעבר - ויתרה מכך - הגיע מהארון של אחיה הגדול.

הנסיכה שארלוט הבריטית נושקת לאחיה פרינס לואי בארמון קנזינגטון בלונדון. רויטרס
הפעם הקודמת שהנסיכה שארלוט לבשה את הסוודר, בתמונה עם הנסיך לואי במאי 2018/רויטרס

כנראה מדובר בסוודר חביב במיוחד על המשפחה, שזכה להיות נוכח בשלושה ימי צילום רשמיים. הראשון ללבוש את הסוודר שעובר בין האחים היה הנסיך ג'ורג' ב-2016, כאשר הוא צולם בדיוקן המשפחתי לרגל יום ההולדת ה-90 של הסבתא, המלכה אליזבת. בהמשך צולמה שארלוט לובשת את הסוודר כשהיא מחזיקה את לואי, אחיה התינוק שרק נולד בתמונה הרשמית שהפיץ הארמון. עתה, בצילומי חג המולד - זכה הסוודר שוב לרגעי תהילה.

עוד באותו נושא

איך הפכה קייט מידלטון ל"ממחזרת סדרתית" - ולמה זה לאו דווקא רע?

לכתבה המלאה

והנה ג'ורג' לובש את הסוודר ב-2016

המותג שעומד מאחורי הסוודר יכול להיות מרוצה. הנסיכה שארלוט נחשבת אחת ממשפיעניות האופנה של בריטניה, ועל אף שזה לא מספיק מדובר - הגיע הזמן לחשוף כי בדומה ל"אפקט קייט" ו"אפקט מייגן" - קיים גם "אפקט שארלוט". כלומר, כל בגד שלובשת הנסיכה הצעירה הופך במהירות לסולד אאוט. מדובר בתופעה שקיימת מהרגע שבו היא נולדה והוצגה לראשונה מול המצלמות ועד היום. הערך הכלכלי של הנסיכה שארלוט נאמד בכשלושה מיליארד פאונד כאשר של אחיה הבכור בכ-2.4 מיליארד פאונד.

ההסבר טמון בכוחה של אופנת הנשים והביקוש לבגדים שלובשות בנות המלוכה. לפי כלכלנים, משום שאופנת נשים מגלגלת הרבה יותר כסף בשנה מאשר אופנת הגברים - ערכן הכלכלי של הנסיכות עולה על זה של הגברי במשפחת המלוכה, שלא מצליחים לתרגם את ההופעה שלהן להוצאה כלכלית.

קייט מידלטון הנסיכה שארלוט שרלוט חתונה המלכותית החתונה בריטניה. AP
אמא יכולה להיות גאה בה/AP
קייט מידלטון והנסיכה שרלוט ביום ההולדת 91 של המלכה אליזבת יוני 2017. GettyImages
משפחה ששווה הרבה מאוד כסף/GettyImages
הנסיכה שארלוט. GettyImages
כל מה שהיא לובשת הופך סולד אאוט/GettyImages
החתונה המלכותית הנסיכה יוג'יני הנסיך ג'ורג' הנסיכה שארלוט שרלוט. רויטרס
ילדים מאוד רווחיים/רויטרס
משפחת המלוכה הבריטית בטקס חג המולד באינגלפילד, אנגליה,. רויטרס
נולדה למשפחה הנכונה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully