וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגברת הראשונה של הסטייל: מלניה טראמפ במגפי טימברלנד

27.12.2018 / 11:18

הגברת הראשונה של ארצות הברית וגם של הסטייל ככל הנראה הגיעה לבקר חיילים אמריקאים בעיראק לרגל חג המולד לצד בעלה דונלד טראמפ בנעלי טימברלנד, ג'ינס של המותג הכי רותח השנה ועליונית של ויקטוריה בקהאם. אז מה חשבנו על הלוק?

מלניה טראמפ. צילום מסך
מתאימה עצמה לסיטואציה ותמיד בשיא הסטייל. מלניה טראמפ/צילום מסך

במקום לחגוג כריסמס כהלכתו, מלניה טראמפ הקריבה את הגלאם בבית הלבן לצד עץ האשוח הגדול ביותר בארה"ב והצטרפה לבעלה לרגל ביקור פתע בעיראק לטובת החיילים האמריקאים שלא קיבלו רגילה לחג המולד. אבל אל דאגה, את ההזדמנות להפגין לוק מתוקתק כהלכתו היא כמובן לא פספסה. כמו תמיד, הגברת הראשונה הצליחה להרכיב הופעה רלוונטית לסיטואציה המצולמת ולהיראות זוהרת כהרגלה, גם אם מדובר בהתמנגלות עם מדי ב' בדפוס קומופלאז' דהוי.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

טראמפ בחרה ללבוש לאיוונט המדובר בבסיס 'אל-אסאד' ז'קט זמש צהוב בעיצוב ויקטוריה בקהאם (450 פאונד בסוף עונה במקום 750) בגזרת חולצת כפתורים מהודרת וחגורת מותן הדוקה. הוויב הצבאי שהשלים את האאוטפיט כלל סקיני חאקי של ג'יי ברנד (160$ במקום 230$), ובוטס קאמל קלאסיות של טימברלנד (170$).

עוד באותו נושא

לא מחשבנת לסינים: מלניה טראמפ לובשת דולצ'ה וגבאנה

לכתבה המלאה

אם לשפוט על פי התמונות והתגובות ברשת, מהלך הביקור הראשון של הזוג הנשיאותי באזור מלחמה רשם הצלחה כבירה כולל סלפיז מחוייכים לכל דורש נוסח אורן חזן. ואם כבר מראה צבאי, זו לא הפעם הראשונה שמלניה מאמצת לוק של מדים. היו לא מעט בעבר ביניהם בספטמבר 2017 בעת ביקור בבסיס צבאי במרילנד, אז לבשה בלייזר חאקי בעיצוב ורוניקה בירד (595$) או באפריל של אותה שנה עם חליפת חצאית של אלטוזרה (4,100 $) במפגש עם נשיא ארגנטינה ורעייתו. והיה כמובן את הפארקה המפורסם של זארה במקלט לילדי מהגרים שגרר שערורייה בעקבות הסלוגן "לא ממש איכפת לי, לך כן?".

מלניה בחליפת חצאית של אלטזורה בשנת 2017

בביקור צבאי במרילנד עם בלייזר חאקי של ורוניקה בירד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully