וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוד הקימורים נחשף: תאונת המלתחה של קים קרדשיאן

גל סלונימסקי

6.1.2019 / 12:42

מלכת הטראש שנוטה לעשות הרבה כסף מפדיחות אופנתיות, נפלה הפעם קורבן לתקלה בלתי מתוכננת שחשפה את הסוד שלה לקימורים המבוקשים. אבל זה לא גרם לה להתרגש, מה שכן גרם לה להזיע היה שיימינג בעמוד האינסטגרם שנלחם בשערוריות בעולם האופנה

קים קרדשיאן מיאמי. ספלאש
הסוד לקימורים נחשף. קים קרדשיאן/ספלאש

היינו רוצות להגיד לכם שלקים קרדשיאן אין תאונות מלתחה. שהכל אצלה מתוכנן מא' ועד ת', וגם הדברים שנראים לנו "פדיחה", הם חלק מאסטרטגיה תקשורתית שבונה את המותג שלה, "משפחת קרדשיאן". אבל מה לעשות שנראה לנו שהפעם מדובר בתאונת מלתחה אמיתית ובלתי מתוכננת שחושפת שאת מבנה הגוף המפורסם והמבוקש של קים קיי. מתברר כי למחטב תפקיד חשוב לא פחות מהגנטיקה או סכין הניתוחים.

בסוף השבוע האחרון בילו בני הזוג קים וקניה במיאמי, בין היתר כדי להשוויץ במתנה שנתן קניה לאשתו לרגל חג המולד - בית בעיר בשווי 14 מיליון דולר. אווירת המיאמי ביץ' כנראה החייתה מחדש את הצד הפחות אופנתי של קים, אחרת באמת אין לנו הסבר ללוקים שהיא בחרה ללבוש בחופשה בעיר, ועל אחת כמה וכמה למזוודה הפרחונית של לואי ויטון.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

המחטב המציץ

אבל מילא הלוקים הפחות מוצלחים, הבעיה האמיתית בביקור במיאמי היא כאמור תאונת המלתחה המדוברת. קים יצאה מבית המלון מלווה בבעלה כשהיא לובשת שמלה צמודה בצבע תכלת עם שסע עמוק שחושף את הירך, נעלי עקב כחולות של ג'וזפה זנוטי, תיק קלאץ' קטנטן משובץ אבנים ומאופרת במוצרים מקולקציית הביוטי הפרטית שלה.

ביציאה מהמלון נחשפה הפדיחה: מבין השסע העמוק של השמלה בצבץ לו פס המחטב, שכאמור חשף שמה שלא נתן הטבע ועל מה שלא בא לנו לשלם בניתוח - אפשר פשוט לסדר עם בד צמוד במיוחד שאוסף הכל. אז נכון שהיו דברים גרועים יותר שמצאו את עצמם מבצבצים לה מבין הבגדים, אבל גם רגע לא נעים למי שבונה את הקריירה על הקימורים.

עוד באותו נושא

עם חליפה של פראדה באלפי דולרים: חופשת הסקי של קים קרדשיאן

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן מיאמי קניה ווסט. ספלאש
שסע עמוק, אולי עמוק מדי. קים וקניה/ספלאש

אך כזכור משפחת קרדשיאן יודעת לעשות מהלימון לימונדה, ולא נראה שמדובר בתקלה שתעצור את הכוכבת. מה שכן מסוגל לעצור את קים קיי, כך מסתבר, זה שיימינג בעמוד האינסטגרם "דיאט פראדה", שמטרתו לחשוף שערוריות בעולם האופנה. הפעם על הכוונת הייתה קימי, שבגלל סטורי אחד בודד שהעלתה, נפלה קורבן לשיימינג בעמוד הפופולרי, בעל מיליון העוקבים (בעוד שלה בעצמה 124 מיליון עוקבים), והחליטה להיכנע לו.

"דיאט פראדה" שיתפו סטורי בו קים מציגה פריטי לבוש של דולצ'ה וגבאנה, שאולי קיבלה במתנה ואולי שילמו לה כדי שתפרסם - לא ברור. כך או כך, היא הציגה אותם לראווה והעמוד של "דיאט פראדה" לקח על עצמו להזכיר לה שרק לפני כחצי שנה, הגיב סטאפנו גבאנה, חצי מצמד המעצבים, על תמונה של המשפחה ברשת: "האנשים הכי זולים בעולם".

התזכורת של "דיאט פראדה"

"למה את מפרסמת את דולצ'ה גבאנה?", תהו ב"דיאט פראדה" והבהירו שמדובר במותג שלא כדאי לקדם את מכירותיו. קים בתגובה הסירה את הסטורי עם המוצרים מבלי לספק תשובה נוספת.

סטפאנו, אחד מהאנשים עם הפה הכי גדול בתעשייה, לא מפחד להסתבך גם במחיר של פגיעה באימפריה שבנה. רק לפני חודש וחצי הוא הצליח לעצבן את הסינים עם פרסומת שנויה במחלוקת, עד כדי כך שהמותג שלו הפך מוחרם במדינה הענקית שמהווה נתח עצום מלקוחותיו.

תיק מזוודה לואי ויטון קים קרדשיאן קניה ווסט מיאמי. ספלאש
אין הסבר להיעדר הסטייל. המזוודה של לואי ויטון/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully