וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על גג העולם: ג'ניפר לופז היא הדבר המושלם עלי אדמות

10.1.2019 / 12:30

הכוכבת המשגעת הצטלמה לשער החדש של מגזין הארפר'ס בזאר ובגיל 49 ממשיכה להוכיח לעולם שאין אישה רלוונטית ממנה. סרט חדש, זוגיות דביקה וסקסיות בלבל אחר. קבלו את האישה והבוטי בסט צילומים משגע

תמיד בכותרות - ג'יי לו בשמלה אדומה של גוצ'י

עם כל הכבוד לגל גדות, לנו יש הרגשה שהוונדר וומן האמיתית של תעשיית הבידור היא מיס ג'ניפר לופז. אחרת איך תסבירו את העובדה שבגיל 49 היא עושה הכל מהכל ובצורה מדויקת להפליא. משחקת, שרה, רוקדת, מנהלת זוגיות מתוקשרת עם בויפרנד מפורסם לא פחות וממשיכה להחזיק בטייטל אחת הכוכבות האהובות באמריקה. כן, הבוטילישסית הלוהטת פשוט הופכת לזהב כל מה שהיא נוגעת בו ועל אף שאנחנו לעיתים מרימות גבה מהבחירות האופנתיות שלה, יהמר לזכותה שזה תמיד עד הסוף.

לעוד חדשות אופנתיות:
הסטייל עובר בתורשה: אנה וינטור ובתה מתלבשות אותו הדבר
אנחנו בוחרות, אתן מבזבזות: 7 פריטים מעולים שעשו לנו את השבוע

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מהפנטת בבגד גוף של ז'יבנשי ונעליים של ג'ימי צ'ו

לופז הצטלמה לגיליון פברואר של מגזין הארפר'ס בזאר האמריקאי בשלל לוקים רותחים מבתי האופנה הגדולים בעולם (כיאה לכוכבת במעמדה) כשהיא מחזיקה חישוק מתכתי ענק בבגד גוף של ז'יבנשי, עפה באוויר ממקפצה ועושה את הבלתי יאומן - גורמת לכובע ים להיראות כפריט אופנתי הכרחי. אחרי אמבר הרד כמובן בפרימיירה של אקוומן.

"מתחילת הקריירה שלי הרגשתי שאנשים רוצים כל הזמן לתייג אותי תחת קטגוריה מסוימת, שאי אפשר לשיר וגם לשחק". היא הכי הוכיחה להם ההפך כשהיא ממשיכה להדפיס להיטים בקצב מסחרר, לככב בסרטי צ'יק פליק מהנים בקולנוע ועל הדרך לתפקד כאמא לזוג תאומים בני עשר מנישואיה הקודמים לזמר מארק אנתוני.

עוד באותו נושא

גאווה ישראלית: ג'יי לו בשיא שלה באאוטפיט של גליה להב

לכתבה המלאה

בגד גוף שחור של סאן לורן

אם יש משהו שהקפיץ בשנה האחרונה את המניות של לופז אף יותר זה לחלוטין הזוגיות עם שחקן הבייסבול לשעבר שנחשב מגה סלב בפני עצמו - אלכס רודריגז. ג'יי לו מאוהבת עד מעל הראש ומה שנראה בתחילה כתעלול יחצ"ני, הפך לסיפור אהבה של ממש בו השניים מספקים רגעים דביקים לאינסטה ומשפחתיות למופת. "יש לי שני ילדים מדהימים וחבר נהדר", מספרת הכוכבת, "לא הצלחתי לפענח עדיין הכל בחיים האלה, אבל אני מאוד גאה בעצמי שאחרי כל מה שעברתי בחיי האישיים אני עדיין אופטימית".

וונדר וומן האמיתית עם כובע ים כאקססורי לוהט

ג'ניפר לופז. צילום מסך
בגד גוף של סאן לורן ותכשיטים של טיפני/צילום מסך
ג'ניפר לופז. צילום מסך
אי אפשר שלא להתאהב. ג'ניפר לופז/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully