וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבעת היהלומים ששינתה את חייה של מייגן מרקל

בשיתוף רויאלטי, בשיתוף רויאלטי

30.1.2019 / 8:04

בשנה החולפת היו לא מעט הצעות נישואין שקיבלו הכוכבות וגם את יכולה לענוד טבעת בהשראת פריאנקה צ'ופרה, היילי בולדווין ומייגן מרקל. הנה הטבעות ההוליוודיות ברשת רויאלטי שיכולות להיות שלך

2018 הייתה מלאה בהצעות נישואים הוליוודיות, ויחד עם אותן הצעות מגיעות טבעות אירוסין נחשקות שהופכות ברגע אחד לוויראליות. נכון שבדרך כלל גודל היהלומים של הכוכבות נמדד במספר דו-ספרתי של קראטים, אבל זה לא אומר שאת לא יכולה לענוד טבעת בהשראת כוכבות הוליוודיות כמו פריאנקה צ'ופרה, היילי בולדווין ואפילו מייגן מרקל! אז אם את בדיוק חולמת על טבעת, או אם אתה מנסה להחליט איזה טבעת תגרום לה להגיד כן - אלו הן הטבעות היפות ביותר שהסלבס אמרו להן "כן" ב-2018 ותוכלו למצוא אותם ברשת התכשיטים רויאלטי:

פריינקה צ'ופרה: האירוסין לניק ג'ונאס והחתונה המתוקשרת בהודו שטפו את האינסטגרם של כולנו במגוון של תלבושות צבעוניות וצילומים של כוכבי הוליווד צעירים. בכל זאת, ככה זה כשאת אחת הכוכבות הלוהטות בעולם ואת מתחתנת עם ניק ג'ונאס, זמר מצליח ואח של הזמר המפורסם קווין ג'ונאס שמאורס לסופי טרנר, סאנסה ממשחקי הכס, בשבילכם. עם מספר עוקבים מצטבר שעובר בהרבה את ה-10 מיליון, הטבעת הקלאסית בחיתוך פרינסס שקיבלה פריינקה הפכה לאחת הטבעות הנחשקות ביותר אצל הכלות של 2019.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טבעת יהלומים של רויאלטי. יח"צ,
טבעת יהלומים של רויאלטי/יח"צ
הדוגמנית קרלי קלוס. GettyImages
קרלי קלוס/GettyImages

קרלי קלוס: גם קלוס התחתנה אל תוך משפחה מאושרת ומעושרת, והיום היא נשואה לג'וש קושנר, אח של ג'ראד קושנר, האיש עם החם המפורסם בעולם. קרלי קיבלה טבעת קלאסית, עם יהלום מרכזי עגול וגדול במיוחד, בסגנון שאף פעם לא יוצא מהאופנה. אם גם את רוצה טבעת כמו של קרלי את לא חייבת להתפשר על הגודל, אלא לבחור בעיצוב שמשלב יהלומים קטנים שיוצרים מראה של יהלום אחד גדול ונוצץ.

טבעות עם יהלומים של רויאלטי. יח"צ,
טבעות עם יהלומים של רויאלטי/יח"צ

היילי בולדווין: האירוסין והנישואים של היילי לג'אסטין ביבר היו הפתעה גדולה עבור המעריצים של ג'אסטין וככל הנראה גם לאקסית המיתולוגית, סלינה גומז, שנכנסה כמה שבועות מאוחר יותר למכון גמילה כדי לטפל ב"התמוטטות רגשית". בכל מקרה, לסלינה כבר יש חבר חדש, ולהיילי (ביבר, בשבילכם) יש טבעת עצומה בחיתוך אובאלי שהפך לאחד הטרנדים הלוהטים של הרגע.

טבעות יהלומים של רויאלטי. יח"צ,
טבעות יהלומים של רויאלטי/יח"צ

ליה מישל: אתם אולי זוכרים אותה מ"גלי" או "ממלכות הצעקה", אבל ביקור מהיר באינסטגרם שלה, שבו יש לה כמעט 5.5 מיליון עוקבים, יציג לכם טבעת אירוסין שתפיל לכם את הלסת - יהלום עצום בחיתוך מלבני שהיא מציגה בכל הזדמנות ונראה כאילו מצריך מתלה ליד בגלל הגודל. רוצה גם? של ליה מוערכת ב100-150 אלף דולר, אבל את יכולה לקבל את הלוק בעזרת יהלומים קטנים יותר שייתנו לטבעת שלך מראה גדול ונוצץ במיוחד, עם תג מחיר שלא כולל כל כך הרבה אפסים.

טבעת יהלום בחיתוך מלבני של רויאלטי. יח"צ,
טבעת יהלום בחיתוך מלבני של רויאלטי/יח"צ

היידי קלום: אלו הנישואים השניים של היידי, ובן הזוג שלה צעיר ממנה ב-13 שנים! אולי בגלל זה דוגמנית העל מרשה לעצמה לצאת קצת מהקופסא ומציגה טבעת קולית במיוחד שמשחקת בין הגותי לאלגנטי, עם יהלום שחור עטוף יהלומים לבנים בסגנון אר-דקו. אם גם את אוהבת להיות שונה ומחפשת לוק מגניב ומיוחד, את לא חייבת לבחור ביהלום מרכזי שחור, אבל בהחלט יכולה להציג טבעת עם נגיעות עדינות של יהלומים שחורים.

טבעות יהלומים של רויאלטי. יח"צ,
טבעות יהלומים של רויאלטי/יח"צ
מייגן מרקל ביום נישואיה לנסיך הארי, 19 במאי 2018. GettyImages
מייגן מרקל ביום חתונתה/GettyImages

מייגן מרקל: אולי הטבעת המפורסמת והנחשקת בעולם היא זו של הדוכסית מסאסקס - מייגן מרקל. כולנו מכירים את הסיפור של הטבעת, הארי עיצב אותה בעצמו, במרכזה יהלום מבוטסואנה, מדינה שנמצאת בליבם של בני הזוג בזכות ביקורים של הארי מאז שהיה בן 13 והעובדה שנסעו אליה יחד עוד בתחילת הקשר, ואת היהלום המרכזי חובקים זוג יהלומים שהיו שייכים לנסיכה דיאנה. מאז הפך העיצוב האלגנטי למבוקש במיוחד, וגם את יכולה לענוד טבעת דומה ולהרגיש כמו נסיכה.

טבעות יהלומים של רויאלטי. יח"צ,
טבעות יהלומים של רויאלטי/יח"צ
בשיתוף רויאלטי, בשיתוף רויאלטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully